je krijgt er toch wat voor?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het gek dat die directeur dikke money maakt en donors niet
quote:
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan neem ik sof mee
zij is mijn bodyguard
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ado nam te veel tijd in beslag he
oh nou ja maakt me niet uitquote:
oke moment.quote:
huhquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel al 2x geweest dit jaar, geen grap
ach saind is naar eindhoven - helmond sport gegaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel al 2x geweest dit jaar, geen grap
quote:
weet ik niet, dat wil ik graag wetenquote:
Heerenveen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh
ik weet nog steeds niet echt voor welke club jij bent
heb het al gedaanquote:
Het gaat niet eens over voetbal domme kutquote:
voor jou zou ik wel bloed doneren hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, dat wil ik graag weten
Wel. Is echt klote.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over voetbal domme kut
andere lichaamssappen ook?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor jou zou ik wel bloed doneren hoor
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb A-quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet serieus mijn bloedgroep niet overigens. Mocht ik ooit doodbloeden en ik krijg die vraag dan val ik maar zogenaamd flauw.
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet serieus mijn bloedgroep niet overigens. Mocht ik ooit doodbloeden en ik krijg die vraag dan val ik maar zogenaamd flauw.
Jij ook wel toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?
romantisch hoor
nee laag libidoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?
romantisch hoor
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hebben veel dikke mensen inderdaad, best vervelend maarja.
euh oke ik ben niet dikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
vind jequote:
Ze wordt mijn nieuwe rolmodelquote:
gadverquote:
Jij zal het wel weten als ervaringsdeskundige nu je van 50 kilo naar 53 kilo bent gegaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |