jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had bij de poster al het befaamde "uh, oké" gevoel en ben weggeklikt.
Oh, ben serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik moest echt even bijkomen van het lachen om deze grap
poeh poeh
kut kermisquote:
ik heb net pannenkoeken gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik moest echt even bijkomen van het lachen om deze grap
poeh poeh
bahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind gewoon kant en klaar soms wel chille.
het is verwijderdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké dan ga ik het lezen. Ik bereid mij voor op een anti-climax
wie zijn het dan?quote:
Ja echt.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja echt.
Hebben jullie ook wel eens dat jullie denken: 'meh, ik heb eigenlijk alles mee, waarom?'
nooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja echt.
Hebben jullie ook wel eens dat jullie denken: 'meh, ik heb eigenlijk alles mee, waarom?'
nee, maar mensen die ook maar iets tegen hebben zeiken wel teveel, bij voorbaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja echt.
Ik ben blank, man en hetero.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
Jeetje wat een diepe vraagstukken post jij toch altijd. Ik raak er helemaal van in de war :squote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja echt.
Download Hola en kijk het Amerikaanse/Engelse aanbodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef Laura.b het volgende:
Oh kut, ik vind Netlix eigenlijk best kut qua aanbod.
wat is er leuk crack?quote:
Ja, nee maar ik bedoel gewoon in het leven: ik heb alles, dus dan zeik ik maar om kleine problemen zoals zogemaand dik worden whatever. Maar het gaat eigenlijk gewoon perfect en ik heb zelf ook gewoon alles meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar mensen die ook maar iets tegen hebben zeiken wel teveel, bij voorbaat
Ja, het leven is één groot vraagteken, maar alles komt goed en anders niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje wat een diepe vraagstukken post jij toch altijd. Ik raak er helemaal van in de war :s
[..]
Download Hola en kijk het Amerikaanse/Engelse aanbod
Definieer leuk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, het leven is één groot vraagteken, maar alles komt goed en anders niet.
Oja, zou ik nog doen! Heb jij dat? Heb je daar echt veel meer leuke films dan?
Ja, kan niet utileggen. Heb jij hola zelf?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definieer leuk?
Maar het aanbod is 10x zo groot dus dat lijkt mij evident.
uhm okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch en ik hebben diepe privé gesprekken.
Als het over mij gaat: niks is waar, ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch en ik hebben diepe privé gesprekken.
jij bent zo interessant dat ik het met crack over jou wil hebben inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Als het over mij gaat: niks is waar, ik ken hem niet.
Toch wel apart, zo van: hihihihi we bespreken iets maar niemand mag het weten maar ik wil toch aandacht dus doe ik maar vaag op het forum. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack DM'de haar vermoedens waarna Typisch antwoord gaf en Crack het gesprek naar de SC trok.
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, kan niet utileggen. Heb jij hola zelf?
Wist ik ja. Hihi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent zo interessant dat ik het met crack over jou wil hebben inderdaad
ik ben gewoon benieuwd over wie ze het hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Toch wel apart, zo van: hihihihi we bespreken iets maar niemand mag het weten maar ik wil toch aandacht dus doe ik maar vaag op het forum. Ofzo.
ik ook nietquote:
Je ziet toch staan dat typisch 'dm?' zegt tegen me na één post.. waar zou 't dan over gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben gewoon benieuwd over wie ze het hebben
ja maar niet over wiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je ziet toch staan dat typisch 'dm?' zegt tegen me na één post.. waar zou 't dan over gaan![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zuur, want ik durf te wedden dat je bijt. Rawr!
Oke, maar even doodserieus. Als je hola hebt, is de ondertiteling bij de gewone Nederlandse dan ook helemaal weg, dat het dus zeg maar wordt gemengd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Makkelijker kan niet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Over mij (serieus).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik interesseer me in nutteloze dingenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ben gelukkig verre van nieuwsgierig op dit gebied.
bonnen voor iets; bioscoop, kruidvat (??) zoietsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
meiden, wat zal ik voor mijn verjaardag vragen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zuur, want ik durf te wedden dat je bijt. Rawr!
Geen idee. Ik gebruik geen ondertiteling en zowel heb ik toch liever Engelse bij een Engelse filmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, maar even doodserieus. Als je hola hebt, is de ondertiteling bij de gewone Nederlandse dan ook helemaal weg, dat het dus zeg maar wordt gemengd?
quote:
Daarom ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou.. literatuuronderzoek heb je al de helft![]()
Oke, denk van wel. En gebruik altijd ondertiteling, vind ik fijner.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik geen ondertiteling en zowel heb ik toch liever Engelse bij een Engelse film
[..]
[ afbeelding ]
Die verkrijgt Sof door hele andere dingen dan haar verjaardagquote:
Op dat gebied gaat het wel mis bij mij ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik interesseer me in nutteloze dingen
het cbs is een leuke site
hmm ja, bioscoop abonnement voor de zomerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bonnen voor iets; bioscoop, kruidvat (??) zoiets
nee johquote:
is er echt niks dat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
meiden, wat zal ik voor mijn verjaardag vragen?
gaat heerlijkquote:
Ik niet. Ik maak een economisch model.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jullie doen praktijkonderzoek ofzo, zeker, dat lijkt mij best easypeasy.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jullie doen praktijkonderzoek ofzo, zeker, dat lijkt mij best easypeasy.
ohjaaa batterij ding van duracel, dat je je mobiel op kan ladenquote:
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik niet. Ik maak een economisch model.
doe dat en je bent klaaarrrrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjaaa batterij ding van duracel, dat je je mobiel op kan laden
mobiele opladerquote:
Nee hoor, maar lijkt mij wel makkelijk op jouw niveau.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
.. ja.. want de hoogste onderzoeken zijn gene praktijkonderzoeken uhu.
ik krijg altijd geld en een handdrukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjaaa batterij ding van duracel, dat je je mobiel op kan laden
Oh oke, je hebt nog veel te leren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee hoor, maar lijkt mij wel makkelijk op jouw niveau.
Economie en bedrijfseconomie.quote:
Onzin natuurlijk. Genoeg dingen waar je rekening mee moet houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee hoor, maar lijkt mij wel makkelijk op jouw niveau.
Ik wil iets moois als ik 21 word.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik krijg altijd geld en een handdruk
en daarna comazuipen #westfriesland #yolo
Interessant! Vertel ons meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Die durfde ik toen ik 14 was niet in te doen.
oke leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Economie en bedrijfseconomie.
[..]
Onzin natuurlijk. Genoeg dingen waar je rekening mee moet houden.
Een kind schijnen vele mensen één van de mooiste gebeurtenissen uit hun leven te vinden.quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik niet. maar vind het ook wel leuk om iets uit te zoeken. Van opa's en oma's krijg ik wel geld meestalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik krijg altijd geld en een handdruk
en daarna comazuipen #westfriesland #yolo
Nou ja, lijkt mij wel eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Muto het volgende:
Onzin natuurlijk. Genoeg dingen waar je rekening mee moet houden.
Oeh.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kind schijnen vele mensen één van de mooiste gebeurtenissen uit hun leven te vinden.
En laat ik nou net zeer sterk zaad blijken te hebben
Ohh, lief. Brieven schrijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
Dit herinnerd mij eraan dat ik even een brief moet schrijven naar mijn oma. dat vindt ze zo leuk
tampons herinneren je daar aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
Dit herinnerd mij eraan dat ik even een brief moet schrijven naar mijn oma. dat vindt ze zo leuk
Vergeet er geen gedicht in te verwerken. Toch wel jouw sterke punt qua kaartenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
Nee de post dat ik geld krijg van mijn grootoudersquote:
Vaak zijn praktijkonderzoeken met data de beste onderzoeken. En dan heb ik het zelfs over universitaire artikelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt mij wel eerlijk gezegd.
Ik deed het vroeger echt vaak en ze zegt nu elke keer als ik haar zie dat ze dat zo mistquote:
quote:
Sup?quote:
Dat zei ik net ook al.. maar ze beweert dat dat niet waar isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Vaak zijn praktijkonderzoeken met data de beste onderzoeken. En dan heb ik het zelfs over universitaire artikelen.
dat is echt liefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger echt vaak en ze zegt nu elke keer als ik haar zie dat ze dat zo mistdus doe ik het maar weer
Hoi Ins. hoe was het bij de opticien?quote:
Sofjequote:
Geen idee. Kan best wel breed terecht. Mijn master ging nu meer richting de managerkant of consultant enzo.quote:
oquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee de post dat ik geld krijg van mijn grootouders
was na 5 minuten klaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Ins. hoe was het bij de opticien?
Waar komt die d vandaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
Waarom bang?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, was bang. Hebben wel meer meisjes dacht ik
kun je ook finance inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Kan best wel breed terecht. Mijn master ging nu meer richting de managerkant of consultant enzo.
Klopt, maar dat komt ook gewoon omdat praktijkonderzoek relevanter is over het algemeen (denk ik), maar lijkt mij gewoon best makkelijk. Daarnaast lijkt heel hbo mij makkelijk, als ik zie wat vriendinnen van mij soms moeten leren, jeetje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Vaak zijn praktijkonderzoeken met data de beste onderzoeken. En dan heb ik het zelfs over universitaire artikelen.
Ja lekker, beetje voetballen kijkenquote:
fuckquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar komt die d vandaan?
[..]
Waarom bang?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger echt vaak en ze zegt nu elke keer als ik haar zie dat ze dat zo mistdus doe ik het maar weer
moest je doen dan?quote:
wie foebele erquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker, beetje voetballen kijken
Lezen, moeilijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al.. maar ze beweert dat dat niet waar is
Als ze me op basis van mijn bachelor aannemen wel. Maar daar ligt niet echt mijn interesse.quote:
PLquote:
als je op de 'd' knop drukt gaat er een signaal van je toetsenbord naar je pc, die verwerkt dat en brengt uiteindelijk een 'd' op je beeldschermquote:
Don't know.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar komt die d vandaan?
[..]
Waarom bang?
mijn oma zei gisteren dat ze van me houdtquote:
je moet in dubai gaan werken man lijkt me wel baasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ze me op basis van mijn bachelor aannemen wel. Maar daar ligt niet echt mijn interesse.
2/10quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je op de 'd' knop drukt gaat er een signaal van je toetsenbord naar je pc, die verwerkt dat en brengt uiteindelijk een 'd' op je beeldscherm
graag gedaan
Nee morgen nog paarquote:
neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leuk. Verwerk je dan ook je FOK! avonturen in de brieven?
"Gister had ik opnieuw 600 posts. Deze inplannen was erg lastig rond mijn school bezigheden"
AWWWW! Zegt mijn oma nooit tegen mij, want dat doet ze niet, hihi. Mijn mama en papa zeggen 't wel eens,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn oma zei gisteren dat ze van me houdtdat zegt bijna nooit iemand tegen me, alleen mensen die het niet menen. Dus ze heeft het wel verdiend.
Straks zegt ze` Sof vertel oma eens over je hosselsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
neevolgens mij weet zij daar niks over, alhoewel mijn moeder dat vast weer heeft doorgespeeld.
Je moeder weet wel van je drukke digitale sociale leven?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
neevolgens mij weet zij daar niks over, alhoewel mijn moeder dat vast weer heeft doorgespeeld.
misschien moet je over de rusland reis vertellenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moeder weet wel van je drukke digitale sociale leven?
Heeft ze het weleens over die leuke jongen van een Littlerabbit?
Ik kan me niet herinneren dat mijn ouders dat hebben gezegd. Vast wel een keer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
AWWWW! Zegt mijn oma nooit tegen mij, want dat doet ze niet, hihi. Mijn mama en papa zeggen 't wel eens,![]()
![]()
![]()
.
Echt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Typisch het volgende:
ziba is in een half jaar wel een stuk dommer geworden
Naja, als je er niet over nadenkt is het makkelijk ja. Maar het doornemen van de dataset, leggen van relaties etc. is moeilijk genoeg. Je kunt zo'n onderzoek namelijk goed verkloten door verkeerde data te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt ook gewoon omdat praktijkonderzoek relevanter is over het algemeen (denk ik), maar lijkt mij gewoon best makkelijk. Daarnaast lijkt heel hbo mij makkelijk, als ik zie wat vriendinnen van mij soms moeten leren, jeetje.
Echt om te huilen ja, sommige uitspraken van jouquote:
Ja, maar is op zich ook niet iets wat ke zomaar zegt, vind ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat mijn ouders dat hebben gezegd. Vast wel een keer.
Mijn moeder weet bijna alles ja. Maar ik vertel niet echt over specifieke users.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moeder weet wel van je drukke digitale sociale leven?
Heeft ze het weleens over die leuke jongen van een Littlerabbit?
Ik zou daar geen nee tegen zetten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet in dubai gaan werken man lijkt me wel baas
Zal ik dat doen? Ik zeg wel dat het me leuk lijkt om naar rusland te gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je over de rusland reis vertellen
gewoon proberen man. paar jaartjes ervaring en dan naar de woestijn.quote:
boeiend, jij wil toch op het strand liggen de hele dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Typisch het volgende:
mijn zusje gaat naar salou van de zomer
''ga weg doe niet''
terug sturen heeft geen zin gehad
Verschillende hbo studies staan beter aangeschreven in de bedrijfswereld dan hun gelijke universitaire studies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, als je er niet over nadenkt is het makkelijk ja. Maar het doornemen van de dataset, leggen van relaties etc. is moeilijk genoeg. Je kunt zo'n onderzoek namelijk goed verkloten door verkeerde data te vergelijken.
En over dat van hbo.. hbo zal voor heel veel mensen uitdagend genoeg zijn. Je doet niet of hbo niets waard is. Als je zo in het leven staat...
zoalsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschillende hbo studies staan beter aangeschreven in de bedrijfswereld dan hun gelijke universitaire studies.
Ik krijg bij Muto soms wel het gevoel dat hij je moeder zou kunnen zijn. Ik denk dat je in de gaten wordt gehouden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder weet bijna alles ja. Maar ik vertel niet echt over specifieke users.
Ik denk gewoon dat het best makkelijk is. Hmm oke, maar dat is een kwestie van gezond verstand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, als je er niet over nadenkt is het makkelijk ja. Maar het doornemen van de dataset, leggen van relaties etc. is moeilijk genoeg. Je kunt zo'n onderzoek namelijk goed verkloten door verkeerde data te vergelijken.
En over dat van hbo.. hbo zal voor heel veel mensen uitdagend genoeg zijn. Je doet niet of hbo niets waard is. Als je zo in het leven staat...
Ik weet niet of ik over 4 jaar zou gaan. Nu ben ik vrij, nergens rekening mee houden. Over vier jaar is misschien alles anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon proberen man. paar jaartjes ervaring en dan naar de woestijn.
lekker man
rusland lijkt me gewoon leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp de Rusland en vaak ook Putin-adoratie van vele hier echt niet.
ja maar vaak willen ze wel ervaring daar wat ik ervan heb gelezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik over 4 jaar zou gaan. Nu ben ik vrij, nergens rekening mee houden. Over vier jaar is misschien alles anders.
bazenlandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Welke? Heb het niet eens door. In het echt word ik juist slim genoemd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt om te huilen ja, sommige uitspraken van jou
Wat voor 5 centen spaar je dan? Ik heb echt een gigantisch veel 5 centen aan fooi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
ik vertel ook over mijn vijf centen verzamelingmisschien kan ze dan bij haar brief een gift erbij doen
Ruslandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Maak je jezelf wijs ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschillende hbo studies staan beter aangeschreven in de bedrijfswereld dan hun gelijke universitaire studies.
Ik las net een bericht van je over kinderen in Afrika. Ken je dat programma `lekker slim'? daar had dat wel tussen gepast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Welke? Heb het niet eens door. In het echt word ik juist slim genoemd.
gewoon vijf centenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat voor 5 centen spaar je dan? Ik heb echt een gigantisch veel 5 centen aan fooi.
Klopt. Ik zie het allemaal wel. Ik plan helemaal niks in de toekomst. Is het beste.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar vaak willen ze wel ervaring daar wat ik ervan heb gelezen
Poetinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Rusland lijkt mij een mooi land om te bezoeken, alleen die anit-homo shit is echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat is er zo baas aan hem dan?quote:
je zou maar elke keer slechts 5 cent krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat voor 5 centen spaar je dan? Ik heb echt een gigantisch veel 5 centen aan fooi.
Ohjij bent zo'n onwetende.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las net een bericht van je over kinderen in Afrika. Ken je dat programma `lekker slim'? daar had dat wel tussen gepast.
Een geweldig leider voor z'n land. Dat kun je niet ontkennen.quote:
Oke. Zal het onthouden. Ik heb er echt een hoopquote:
Ja klopt.quote:
Denk het welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gesprek heb ik al meermaals gevoerd met jou toch?
Niet bepaald. Instroom in de bedrijvenwereld van verschillende bčta studies tonen aan dat voor bepaalde beroepen er liever een hbo'er aangenomen wordt, die hebben immers al redelijk wat ervaring.quote:
Dat is wel het grootste verschil met hbo en wo jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet bepaald. Instroom in de bedrijvenwereld van verschillende bčta studies tonen aan dat voor bepaalde beroepen er liever een hbo'er aangenomen wordt, die hebben immers al redelijk wat ervaring.
daar heeft nederland helaas nog steeds af en toe last van, zielige mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Laura.b het volgende:
Afrika bestaat uit allemaal zielige mensen met aids en treurnis echt vreselijk dramatisch iedereen dun en verdrietig daar allemaal hongur. En Aids.
ja je dmt ook al niks meer terug, jeetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het klaar is met mijn chemie typisch
Door jou kreeg ik ook een sorteer autisme aanvalquote:
Nee, jij bent een boer die dat toch niet begrijpt, want je hebt het beeld dat Afrika vreselijk is voor iedereen die dr woont.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt.
Leg die uitspraak eens uit.
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik ook een sorteer autisme aanval
[ afbeelding ]
![]()
34 5 centen waren het. De 20 centen wonnen het toch duidelijk met 57 stuks
je bent zelf vreselijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij bent een boer die dat toch niet begrijpt, want je hebt het beeld dat Afrika vreselijk is voor iedereen die dr woont.
Alle chemie weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja je dmt ook al niks meer terug, jeetje
Alleen daardoor trekt het me al minder. En ik hoor negatieve verhalen over die mensen daar. St. Petersburg en Moskou lijken me mooie steden hoor, maar verder tsja..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rusland lijkt mij een mooi land om te bezoeken, alleen die anit-homo shit is echt
Lekker hbo bljven doen dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste verschil met hbo en wo ja
ze stuurt mij ook al niks terugquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja je dmt ook al niks meer terug, jeetje
Ze hebben bijvoorbeeld liever laboranten van verschillende hogescholen dan van universiteiten. Wel logisch ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste verschil met hbo en wo ja
jaaaaa leukquote:
Ik een boer?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij bent een boer die dat toch niet begrijpt, want je hebt het beeld dat Afrika vreselijk is voor iedereen die dr woont.
oke nicequote:
Gewoon jezelf blijven overtuigen idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben bijvoorbeeld liever laboranten van verschillende hogescholen dan van universiteiten. Wel logisch ook eigenlijk.
Ik snap die selectieve verontwaardiging verder ook niet zo trouwens wat betreft homohaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen daardoor trekt het me al minder. En ik hoor negatieve verhalen over die mensen daar. St. Petersburg en Moskou lijken me mooie steden hoor, maar verder tsja..
Waarin? Of zijn je tranen een bron van voeding door de zouten met je strenge dieet door geld gebrekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
ze stuurt mij ook al niks terug
zit nu in een klein hoekje mijn tranen te verwerken
Ik zou dan ook gaan voor de historie van Rusland enzquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen daardoor trekt het me al minder. En ik hoor negatieve verhalen over die mensen daar. St. Petersburg en Moskou lijken me mooie steden hoor, maar verder tsja..
Jij studeert Psychologie toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven overtuigen idd.
ik word er ook een beetje depressief vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
ze stuurt mij ook al niks terug
zit nu in een klein hoekje mijn tranen te verwerken
oke is goed, zien we daarna welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, geen ideekomende twee weken in ieder geval niet
sterf eensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven overtuigen idd.
Tranen van verdriet omdat Crack mijn huwelijksverzoek een beetje links laat liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarin? Of zijn je tranen een bron van voeding door de zouten met je strenge dieet door geld gebrek
...
tja
Die slet!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik word er ook een beetje depressief van
ze dmt dus ook nog met meerdere mensen? man, ik ben niks waard voor haar
oh wat dan ben in de war sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt iets voor mij.
Klopt. Ik weet ook niet waarom. Gewoon onbewust negatief idee bijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap die selectieve verontwaardiging verder ook niet zo trouwens wat betreft homohaat.
Laatst had je het nog over backpacken in Marokko, daar gaan ze ook gewoon het gevang in.
Uhu, wordt sowieso een bazentaart.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is goed, zien we daarna welgezellig
Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef Ezell het volgende:
wat dan nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Studeer iets heul anders.
quote:
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.quote:
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.
ik praat een of andere meneer van Shell ook maar na in dezequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.
Foto?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]echt wel
ken je die met kitkat om de rand? die vind ik er altijd zo tof uit zien
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/
Maar goed, een boer ben ik niet helemaal. Een Westerling met redelijk wat algemene ontwikkeling. Anyway.quote:
Ik mag jou wel. Eindelijk iemand die de waarheid durft te benoemen in deze kleffe bende.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/
Damn.quote:
liefjquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
Moest m effe ergens kwijt, en dan maar bij mn moppies
Hoi moppies
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik refereerde aan je opmerking dat je daar `heel wat'' meer blijere kinderen hebt gezien dan hier. Dat is natuurlijk de grootst mogelijke bullshit die er bestaat.
Qua discussiëren doe jij mij denken aan james.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.
lekker tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een teringgrote taart.
het is toch logisch dat westerlingen klagen over andere dingen dan mensen in Afrika?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.
ja, maar ziet er wel lekker uit tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is gewoon een simpele taart met kitkats en m&ms er overheen geflikkerd?
dit is niet culinair genoeg voor je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is gewoon een simpele taart met kitkats en m&ms er overheen geflikkerd?
Komt er ook niet, dus haal 'nog' maar weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Mijn opleiding dan, die is er nog geen eens op een hoger niveau.. Dus wil je diëtist worden.. moet je wel hbo doen
er zijn sommige studies waarbij er geen WO equivalent van is en waarbij de hbo variant dus direct goed wordt gewaardeerd. De fysiotherapie, ergotherapie, logopedie etc, in de ICT heb je de netwerk/server variant die niet wordt onderwezen op het WO, de HAS heeft een aantal mooie studies, etcquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maar ja, je weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qua discussiëren doe jij mij denken aan james.
Goed teken.
O, dat kan nog wel lachen zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker tochnodigen we wat fokkers uit om mee te eten.
wie mogen er van jou komen?
dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is niet culinair genoeg voor je?
dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar ziet er wel lekker uit toch
Kijk je Southampton? Zijn lekker bezigquote:
een cursus wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Komt er ook niet, dus haal 'nog' maar weg.
Lijkt mij trouwens wel interessant als cursus, serieus.
over joden gesproken, waar is tjackaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Eindelijk iemand die de waarheid durft te benoemen in deze kleffe bende.
Heb jij ook zo'n hekel aan joden?
met half oog hopelijk winnen zequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je Southampton? Zijn lekker bezig
Moeders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder belde me 3 keer in 3 minuten en werd ongerust dat ik niet opnam.
een cursus dietiste.quote:
a song of ice and firequote:
sowiesoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat kan nog wel lachen zijn.Maar ik heb geen idee. Sowieso girls only, jeweet.
Ik herken nu pas de kitkats.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
je moet alleen echt niet zo'n berg erop gooien
In principe hebben ze daar meer te klagen, maar dat doen ze dus niet echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is toch logisch dat westerlingen klagen over andere dingen dan mensen in Afrika?
Waar woonde je dan?
Die heeft mijn vriendin laatst gemaakt!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Kcal zullen daar wel niet inzittenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
maar is niet bijzonder
[..]
dat denk ik ook wel ja
alleen kun je die kitkats heul niet makkelijk eten nu
Diabetes, HIV of een lint/spoelwormquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
over joden gesproken, waar is tjacka
boeit me nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel Kcal zullen daar wel niet inzitten
het zijn er te veel ja. ben je te veel aan het knauwelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hoe was hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriendin laatst gemaakt!
volgens betrouwbare bron is het goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diabetes, HIV of een lint/spoelworm
Al met al zit hij zich momenteel zorgen te maken samen met zijn FOK!-relatie.
dan blijft er maar weinig over van die bijzondere taartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
kloptdie moet je dan maar eraf halen
Genoeg om kiekjes op je Facebook te posten en je te profileren als bewuste Europeaan ja?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Laura.b het volgende:
[..]
In principe hebben ze daar meer te klagen, maar dat doen ze dus niet echt.
Gewoon in een arm land, maar mijn vader had daar werk en zodoende. En ik had het dan wel luxe hoor, maar heb wel genoeg gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |