Je ziet toch staan dat typisch 'dm?' zegt tegen me na één post.. waar zou 't dan over gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben gewoon benieuwd over wie ze het hebben
ja maar niet over wiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je ziet toch staan dat typisch 'dm?' zegt tegen me na één post.. waar zou 't dan over gaan![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zuur, want ik durf te wedden dat je bijt. Rawr!
Oke, maar even doodserieus. Als je hola hebt, is de ondertiteling bij de gewone Nederlandse dan ook helemaal weg, dat het dus zeg maar wordt gemengd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Makkelijker kan niet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Over mij (serieus).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik interesseer me in nutteloze dingenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ben gelukkig verre van nieuwsgierig op dit gebied.
bonnen voor iets; bioscoop, kruidvat (??) zoietsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
meiden, wat zal ik voor mijn verjaardag vragen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zuur, want ik durf te wedden dat je bijt. Rawr!
Geen idee. Ik gebruik geen ondertiteling en zowel heb ik toch liever Engelse bij een Engelse filmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, maar even doodserieus. Als je hola hebt, is de ondertiteling bij de gewone Nederlandse dan ook helemaal weg, dat het dus zeg maar wordt gemengd?
quote:
Daarom ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou.. literatuuronderzoek heb je al de helft![]()
Oke, denk van wel. En gebruik altijd ondertiteling, vind ik fijner.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik geen ondertiteling en zowel heb ik toch liever Engelse bij een Engelse film
[..]
[ afbeelding ]
Die verkrijgt Sof door hele andere dingen dan haar verjaardagquote:
Op dat gebied gaat het wel mis bij mij ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik interesseer me in nutteloze dingen
het cbs is een leuke site
hmm ja, bioscoop abonnement voor de zomerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bonnen voor iets; bioscoop, kruidvat (??) zoiets
nee johquote:
is er echt niks dat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
meiden, wat zal ik voor mijn verjaardag vragen?
gaat heerlijkquote:
Ik niet. Ik maak een economisch model.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jullie doen praktijkonderzoek ofzo, zeker, dat lijkt mij best easypeasy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |