Je ziet toch staan dat typisch 'dm?' zegt tegen me na één post.. waar zou 't dan over gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben gewoon benieuwd over wie ze het hebben
ja maar niet over wiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je ziet toch staan dat typisch 'dm?' zegt tegen me na één post.. waar zou 't dan over gaan![]()
Hahahahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zuur, want ik durf te wedden dat je bijt. Rawr!
Oke, maar even doodserieus. Als je hola hebt, is de ondertiteling bij de gewone Nederlandse dan ook helemaal weg, dat het dus zeg maar wordt gemengd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Makkelijker kan niet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Over mij (serieus).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik interesseer me in nutteloze dingenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ben gelukkig verre van nieuwsgierig op dit gebied.
bonnen voor iets; bioscoop, kruidvat (??) zoietsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
meiden, wat zal ik voor mijn verjaardag vragen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zuur, want ik durf te wedden dat je bijt. Rawr!
Geen idee. Ik gebruik geen ondertiteling en zowel heb ik toch liever Engelse bij een Engelse filmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, maar even doodserieus. Als je hola hebt, is de ondertiteling bij de gewone Nederlandse dan ook helemaal weg, dat het dus zeg maar wordt gemengd?
quote:
Daarom ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou.. literatuuronderzoek heb je al de helft![]()
Oke, denk van wel. En gebruik altijd ondertiteling, vind ik fijner.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik geen ondertiteling en zowel heb ik toch liever Engelse bij een Engelse film
[..]
[ afbeelding ]
Die verkrijgt Sof door hele andere dingen dan haar verjaardagquote:
Op dat gebied gaat het wel mis bij mij ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik interesseer me in nutteloze dingen
het cbs is een leuke site
hmm ja, bioscoop abonnement voor de zomerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bonnen voor iets; bioscoop, kruidvat (??) zoiets
nee johquote:
is er echt niks dat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
meiden, wat zal ik voor mijn verjaardag vragen?
gaat heerlijkquote:
Ik niet. Ik maak een economisch model.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jullie doen praktijkonderzoek ofzo, zeker, dat lijkt mij best easypeasy.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jullie doen praktijkonderzoek ofzo, zeker, dat lijkt mij best easypeasy.
ohjaaa batterij ding van duracel, dat je je mobiel op kan ladenquote:
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik niet. Ik maak een economisch model.
doe dat en je bent klaaarrrrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjaaa batterij ding van duracel, dat je je mobiel op kan laden
mobiele opladerquote:
Nee hoor, maar lijkt mij wel makkelijk op jouw niveau.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
.. ja.. want de hoogste onderzoeken zijn gene praktijkonderzoeken uhu.
ik krijg altijd geld en een handdrukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjaaa batterij ding van duracel, dat je je mobiel op kan laden
Oh oke, je hebt nog veel te leren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee hoor, maar lijkt mij wel makkelijk op jouw niveau.
Economie en bedrijfseconomie.quote:
Onzin natuurlijk. Genoeg dingen waar je rekening mee moet houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee hoor, maar lijkt mij wel makkelijk op jouw niveau.
Ik wil iets moois als ik 21 word.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik krijg altijd geld en een handdruk
en daarna comazuipen #westfriesland #yolo
Interessant! Vertel ons meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Die durfde ik toen ik 14 was niet in te doen.
oke leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Economie en bedrijfseconomie.
[..]
Onzin natuurlijk. Genoeg dingen waar je rekening mee moet houden.
Een kind schijnen vele mensen één van de mooiste gebeurtenissen uit hun leven te vinden.quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik niet. maar vind het ook wel leuk om iets uit te zoeken. Van opa's en oma's krijg ik wel geld meestalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik krijg altijd geld en een handdruk
en daarna comazuipen #westfriesland #yolo
Nou ja, lijkt mij wel eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef Muto het volgende:
Onzin natuurlijk. Genoeg dingen waar je rekening mee moet houden.
Oeh.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kind schijnen vele mensen één van de mooiste gebeurtenissen uit hun leven te vinden.
En laat ik nou net zeer sterk zaad blijken te hebben
Ohh, lief. Brieven schrijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
Dit herinnerd mij eraan dat ik even een brief moet schrijven naar mijn oma. dat vindt ze zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |