wat is er leuk crack?quote:
Ja, nee maar ik bedoel gewoon in het leven: ik heb alles, dus dan zeik ik maar om kleine problemen zoals zogemaand dik worden whatever. Maar het gaat eigenlijk gewoon perfect en ik heb zelf ook gewoon alles meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar mensen die ook maar iets tegen hebben zeiken wel teveel, bij voorbaat
Ja, het leven is één groot vraagteken, maar alles komt goed en anders niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje wat een diepe vraagstukken post jij toch altijd. Ik raak er helemaal van in de war :s
[..]
Download Hola en kijk het Amerikaanse/Engelse aanbod
Definieer leuk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, het leven is één groot vraagteken, maar alles komt goed en anders niet.
Oja, zou ik nog doen! Heb jij dat? Heb je daar echt veel meer leuke films dan?
Ja, kan niet utileggen. Heb jij hola zelf?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definieer leuk?
Maar het aanbod is 10x zo groot dus dat lijkt mij evident.
uhm okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch en ik hebben diepe privé gesprekken.
Als het over mij gaat: niks is waar, ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch en ik hebben diepe privé gesprekken.
jij bent zo interessant dat ik het met crack over jou wil hebben inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Als het over mij gaat: niks is waar, ik ken hem niet.
Toch wel apart, zo van: hihihihi we bespreken iets maar niemand mag het weten maar ik wil toch aandacht dus doe ik maar vaag op het forum. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack DM'de haar vermoedens waarna Typisch antwoord gaf en Crack het gesprek naar de SC trok.
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, kan niet utileggen. Heb jij hola zelf?
Wist ik ja. Hihi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent zo interessant dat ik het met crack over jou wil hebben inderdaad
ik ben gewoon benieuwd over wie ze het hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Toch wel apart, zo van: hihihihi we bespreken iets maar niemand mag het weten maar ik wil toch aandacht dus doe ik maar vaag op het forum. Ofzo.
ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |