jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had bij de poster al het befaamde "uh, oké" gevoel en ben weggeklikt.
Oh, ben serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik moest echt even bijkomen van het lachen om deze grap
poeh poeh
kut kermisquote:
ik heb net pannenkoeken gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik moest echt even bijkomen van het lachen om deze grap
poeh poeh
bahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind gewoon kant en klaar soms wel chille.
het is verwijderdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké dan ga ik het lezen. Ik bereid mij voor op een anti-climax
wie zijn het dan?quote:
Ja echt.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja echt.
Hebben jullie ook wel eens dat jullie denken: 'meh, ik heb eigenlijk alles mee, waarom?'
nooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja echt.
Hebben jullie ook wel eens dat jullie denken: 'meh, ik heb eigenlijk alles mee, waarom?'
nee, maar mensen die ook maar iets tegen hebben zeiken wel teveel, bij voorbaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja echt.
Ik ben blank, man en hetero.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
Jeetje wat een diepe vraagstukken post jij toch altijd. Ik raak er helemaal van in de war :squote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja echt.
Download Hola en kijk het Amerikaanse/Engelse aanbodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef Laura.b het volgende:
Oh kut, ik vind Netlix eigenlijk best kut qua aanbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |