boeiend, jij wil toch op het strand liggen de hele dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Typisch het volgende:
mijn zusje gaat naar salou van de zomer
''ga weg doe niet''
terug sturen heeft geen zin gehad
Verschillende hbo studies staan beter aangeschreven in de bedrijfswereld dan hun gelijke universitaire studies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, als je er niet over nadenkt is het makkelijk ja. Maar het doornemen van de dataset, leggen van relaties etc. is moeilijk genoeg. Je kunt zo'n onderzoek namelijk goed verkloten door verkeerde data te vergelijken.
En over dat van hbo.. hbo zal voor heel veel mensen uitdagend genoeg zijn. Je doet niet of hbo niets waard is. Als je zo in het leven staat...
zoalsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschillende hbo studies staan beter aangeschreven in de bedrijfswereld dan hun gelijke universitaire studies.
Ik krijg bij Muto soms wel het gevoel dat hij je moeder zou kunnen zijn. Ik denk dat je in de gaten wordt gehouden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder weet bijna alles ja. Maar ik vertel niet echt over specifieke users.
Ik denk gewoon dat het best makkelijk is. Hmm oke, maar dat is een kwestie van gezond verstand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, als je er niet over nadenkt is het makkelijk ja. Maar het doornemen van de dataset, leggen van relaties etc. is moeilijk genoeg. Je kunt zo'n onderzoek namelijk goed verkloten door verkeerde data te vergelijken.
En over dat van hbo.. hbo zal voor heel veel mensen uitdagend genoeg zijn. Je doet niet of hbo niets waard is. Als je zo in het leven staat...
Ik weet niet of ik over 4 jaar zou gaan. Nu ben ik vrij, nergens rekening mee houden. Over vier jaar is misschien alles anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon proberen man. paar jaartjes ervaring en dan naar de woestijn.
lekker man
rusland lijkt me gewoon leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp de Rusland en vaak ook Putin-adoratie van vele hier echt niet.
ja maar vaak willen ze wel ervaring daar wat ik ervan heb gelezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik over 4 jaar zou gaan. Nu ben ik vrij, nergens rekening mee houden. Over vier jaar is misschien alles anders.
bazenlandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Welke? Heb het niet eens door. In het echt word ik juist slim genoemd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt om te huilen ja, sommige uitspraken van jou
Wat voor 5 centen spaar je dan? Ik heb echt een gigantisch veel 5 centen aan fooi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
ik vertel ook over mijn vijf centen verzamelingmisschien kan ze dan bij haar brief een gift erbij doen
Ruslandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Maak je jezelf wijs ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschillende hbo studies staan beter aangeschreven in de bedrijfswereld dan hun gelijke universitaire studies.
Ik las net een bericht van je over kinderen in Afrika. Ken je dat programma `lekker slim'? daar had dat wel tussen gepast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Welke? Heb het niet eens door. In het echt word ik juist slim genoemd.
gewoon vijf centenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat voor 5 centen spaar je dan? Ik heb echt een gigantisch veel 5 centen aan fooi.
Klopt. Ik zie het allemaal wel. Ik plan helemaal niks in de toekomst. Is het beste.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar vaak willen ze wel ervaring daar wat ik ervan heb gelezen
Poetinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Rusland lijkt mij een mooi land om te bezoeken, alleen die anit-homo shit is echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Wat is er zo baas aan hem dan?quote:
je zou maar elke keer slechts 5 cent krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat voor 5 centen spaar je dan? Ik heb echt een gigantisch veel 5 centen aan fooi.
Ohjij bent zo'n onwetende.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las net een bericht van je over kinderen in Afrika. Ken je dat programma `lekker slim'? daar had dat wel tussen gepast.
Een geweldig leider voor z'n land. Dat kun je niet ontkennen.quote:
Oke. Zal het onthouden. Ik heb er echt een hoopquote:
Ja klopt.quote:
Denk het welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gesprek heb ik al meermaals gevoerd met jou toch?
Niet bepaald. Instroom in de bedrijvenwereld van verschillende bèta studies tonen aan dat voor bepaalde beroepen er liever een hbo'er aangenomen wordt, die hebben immers al redelijk wat ervaring.quote:
Dat is wel het grootste verschil met hbo en wo jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet bepaald. Instroom in de bedrijvenwereld van verschillende bèta studies tonen aan dat voor bepaalde beroepen er liever een hbo'er aangenomen wordt, die hebben immers al redelijk wat ervaring.
daar heeft nederland helaas nog steeds af en toe last van, zielige mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Laura.b het volgende:
Afrika bestaat uit allemaal zielige mensen met aids en treurnis echt vreselijk dramatisch iedereen dun en verdrietig daar allemaal hongur. En Aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |