tampons herinneren je daar aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
Dit herinnerd mij eraan dat ik even een brief moet schrijven naar mijn oma. dat vindt ze zo leuk
Vergeet er geen gedicht in te verwerken. Toch wel jouw sterke punt qua kaartenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
Dit herinnerd mij eraan dat ik even een brief moet schrijven naar mijn oma. dat vindt ze zo leuk
Nee de post dat ik geld krijg van mijn grootoudersquote:
Vaak zijn praktijkonderzoeken met data de beste onderzoeken. En dan heb ik het zelfs over universitaire artikelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt mij wel eerlijk gezegd.
Ik deed het vroeger echt vaak en ze zegt nu elke keer als ik haar zie dat ze dat zo mistquote:
quote:
Sup?quote:
Dat zei ik net ook al.. maar ze beweert dat dat niet waar isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Vaak zijn praktijkonderzoeken met data de beste onderzoeken. En dan heb ik het zelfs over universitaire artikelen.
dat is echt liefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger echt vaak en ze zegt nu elke keer als ik haar zie dat ze dat zo mistdus doe ik het maar weer
Hoi Ins. hoe was het bij de opticien?quote:
Sofjequote:
Geen idee. Kan best wel breed terecht. Mijn master ging nu meer richting de managerkant of consultant enzo.quote:
oquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee de post dat ik geld krijg van mijn grootouders
was na 5 minuten klaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Ins. hoe was het bij de opticien?
Waar komt die d vandaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
Waarom bang?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, was bang. Hebben wel meer meisjes dacht ik
kun je ook finance inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Kan best wel breed terecht. Mijn master ging nu meer richting de managerkant of consultant enzo.
Klopt, maar dat komt ook gewoon omdat praktijkonderzoek relevanter is over het algemeen (denk ik), maar lijkt mij gewoon best makkelijk. Daarnaast lijkt heel hbo mij makkelijk, als ik zie wat vriendinnen van mij soms moeten leren, jeetje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Vaak zijn praktijkonderzoeken met data de beste onderzoeken. En dan heb ik het zelfs over universitaire artikelen.
Ja lekker, beetje voetballen kijkenquote:
fuckquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar komt die d vandaan?
[..]
Waarom bang?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger echt vaak en ze zegt nu elke keer als ik haar zie dat ze dat zo mistdus doe ik het maar weer
moest je doen dan?quote:
wie foebele erquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker, beetje voetballen kijken
Lezen, moeilijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al.. maar ze beweert dat dat niet waar is
Als ze me op basis van mijn bachelor aannemen wel. Maar daar ligt niet echt mijn interesse.quote:
PLquote:
als je op de 'd' knop drukt gaat er een signaal van je toetsenbord naar je pc, die verwerkt dat en brengt uiteindelijk een 'd' op je beeldschermquote:
Don't know.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar komt die d vandaan?
[..]
Waarom bang?
mijn oma zei gisteren dat ze van me houdtquote:
je moet in dubai gaan werken man lijkt me wel baasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ze me op basis van mijn bachelor aannemen wel. Maar daar ligt niet echt mijn interesse.
2/10quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je op de 'd' knop drukt gaat er een signaal van je toetsenbord naar je pc, die verwerkt dat en brengt uiteindelijk een 'd' op je beeldscherm
graag gedaan
Nee morgen nog paarquote:
neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leuk. Verwerk je dan ook je FOK! avonturen in de brieven?
"Gister had ik opnieuw 600 posts. Deze inplannen was erg lastig rond mijn school bezigheden"
AWWWW! Zegt mijn oma nooit tegen mij, want dat doet ze niet, hihi. Mijn mama en papa zeggen 't wel eens,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn oma zei gisteren dat ze van me houdtdat zegt bijna nooit iemand tegen me, alleen mensen die het niet menen. Dus ze heeft het wel verdiend.
Straks zegt ze` Sof vertel oma eens over je hosselsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
neevolgens mij weet zij daar niks over, alhoewel mijn moeder dat vast weer heeft doorgespeeld.
Je moeder weet wel van je drukke digitale sociale leven?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
neevolgens mij weet zij daar niks over, alhoewel mijn moeder dat vast weer heeft doorgespeeld.
misschien moet je over de rusland reis vertellenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moeder weet wel van je drukke digitale sociale leven?
Heeft ze het weleens over die leuke jongen van een Littlerabbit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |