Bel je mij anders een keer op terwijl je treinbelletjes op de achtergrond hoort.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
ik ga denk ik maar comazuipen
gadverquote:
treinspoorselfiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bel je mij anders een keer op terwijl je treinbelletjes op de achtergrond hoort.
Ik heb een uur van mijn leven weggegooid, maar wel afgekeken.
Die mensen daarquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
ik was een keer in lille en we moesten fransen interviewen en opnemen enzo voor school. liepen we een kaaswinkel binnen om die vrouw wat te vragen. nou, wist niet hoe snel ik weg moest uit die winkel. wat een stinkzooi
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
ik was een keer in lille en we moesten fransen interviewen en opnemen enzo voor school. liepen we een kaaswinkel binnen om die vrouw wat te vragen. nou, wist niet hoe snel ik weg moest uit die winkel. wat een stinkzooi
Ik ben een keer in zo'n kaaskelder geweest ergens in Gelderland. Met een hoop buitenlandse studenten. Die konden amper de deuropening door vanwege de geur. Wij liepen gezellig naar binnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
vanochtend nog gedouchtquote:
Dat wijfquote:
Terechte klacht. Niet kunnen slapen is erg vervelend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Dilemma: geluidsoverlast van doodzieke buurvrouw
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie hier altijd klagen tot daaraan toe MAAR ETEN LATEN JULLIE GOFFEDOMME MET RUST!
ik lust smeerkaas, jong belegen en brie. verder niksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik kan die geur ook niet hebben hoor![]()
Kaas is ranzig![]()
Gesmolten kaas gaat nog wel
Etenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie hier altijd klagen tot daaraan toe MAAR ETEN LATEN JULLIE GOFFEDOMME MET RUST!
Ik ga even wat eten
Heb je dat van Januzzaj meegekregen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terechte klacht. Niet kunnen slapen is erg vervelend.
ja baas tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat van Januzzaj meegekregen?
Oké. Hoiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef RingBewoner het volgende:
Ik meld mij hier ook maar even. Verveel me de pleuris.
Inderdaadquote:
Wat als ik het kook?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo, als jij voor deze SC zou koken zou de helft je gerecht links laten liggen.
lust je kaas?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef RingBewoner het volgende:
Ik meld mij hier ook maar even. Verveel me de pleuris.
Ook hoi. We zijn even een weekje verbannen uit ons eigen huis en dat is niet heel erg maar heb twee vrije dagen van mijn werk. Dus vandaar.quote:
weet ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zal het gelijk voorstellen donderdag
[..]
o
daar heb ik niet van terug
Ken je Dritunoc?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat voor kaas? Ben een groot fan van Maredsous.
Ik geloof er niks van. Waar ben je overgestapt op de intercity richting mijn jeugdjaren?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel eerst heel ergs anders heen om over te stappen
ik neem jimbo niet meer serieus nadat hij 43345435 hamburgers bij de mac op heeft om 11 uur in de ochtendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo, als jij voor deze SC zou koken zou de helft je gerecht links laten liggen.
Is dat een circuit op je UI?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ook hoi. We zijn even een weekje verbannen uit ons eigen huis en dat is niet heel erg maar heb twee vrije dagen van mijn werk. Dus vandaar.
Waarom ben je verbannen uit je eigen huis?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ook hoi. We zijn even een weekje verbannen uit ons eigen huis en dat is niet heel erg maar heb twee vrije dagen van mijn werk. Dus vandaar.
sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel eerst heel ergs anders heen om over te stappen
Was ook niet serieusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Waar ben je overgestapt op de intercity richting mijn jeugdjaren?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik neem jimbo niet meer serieus nadat hij 43345435 hamburgers bij de mac op heeft om 11 uur in de ochtend
Is lekker joh, moet je eens navragen bij de AH.quote:
Spa?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jep, is niet eens een heel moeilijke om te raden.
Vloer word gelakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom ben je verbannen uit je eigen huis?
hij moet niet voor niks zijn broeken oprekken inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hij heeft dan ook wel een groot brein te voeden, of lichaam dat kan ook.
Bovenkarspelcity!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ook niet serieus
Amersfoort. Waar kom je vandaan dan? Enkhuizen?
Sorry als ik het fout heb. Ik doe een gokje Spa in Belgie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jep, is niet eens een heel moeilijke om te raden.
Ja joh, lekker origineel dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry als ik het fout heb. Ik doe een gokje Spa in Belgie?
Jawel, vanuit zwolle in Amersfoort ('centraal') overstappenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bovenkarspelcity!
Oh, maar dan hoef je toch helemaal niet over te stappen? Of is dat verandert met de nieuwe dienstregeling?
En je hebt natuurlijk meerdere stations in Amersfoort
pics in dm graagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn haar enigszins fatsoeneren, fatsoeneren ja.
hiephoi wat een spanning.
enter.
Mijn vader had een keer de hele vloer eruit gehaald, dus alleen de alleronderste steunbalken waren er nog, en dan stond je in de eigenlijke kruipruimte, met dus gedroogde grond enzo.. Als we de post wilden halen moesten we van balk naar balk stappenquote:
haha sukkel je moet je berichten verzenden door op invoeren te drukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn haar enigszins fatsoeneren, fatsoeneren ja.
hiephoi wat een spanning.
enter.
Mijn internet is veel slomerquote:
cool, dat is best leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had een keer de hele vloer eruit gehaald, dus alleen de alleronderste steunbalken waren er nog, en dan stond je in de eigenlijke kruipruimte, met dus gedroogde grond enzo.. Als we de post wilden halen moesten we van balk naar balk stappen
Oh op die manierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, vanuit zwolle in Amersfoort ('centraal') overstappen
jij hebt gewoon een kutleven dus jij telt niet meequote:
Wij mogen er gewoon een week niet in.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had een keer de hele vloer eruit gehaald, dus alleen de alleronderste steunbalken waren er nog, en dan stond je in de eigenlijke kruipruimte, met dus gedroogde grond enzo.. Als we de post wilden halen moesten we van balk naar balk stappen
Was het ookquote:
Heb ik ook al gezegd. Maar doe eens een gokje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn internet is veel slomer
Ik had deze serieus wel zelf gegokt. Ik denk dat ik ook wel weet hoe die bocht heet.
Tjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wij mogen er gewoon een week niet in.
Grappigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
Maar goed, ik heb dus ook wel vaker in die trein gezeten
En ik weet ook ongeveer wat Tjackie woont, je hoeft niet zover te lopen vanaf het stationquote:
hahaha een echte spaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, dit huis heeft lekker wel een bubbelbad en sauna/stoomcabine.
Sauna is wel chillquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, dit huis heeft lekker wel een bubbelbad en sauna/stoomcabine.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een kutleven dus jij telt niet mee
quote:
quote:
quote:
XD Tot vorig jaar typte ik ook altijd "Vind ik leuk" uit op Facebook. Stond ik een partij voor lul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
haha sukkel je moet je berichten verzenden door op invoeren te drukken
vond het wel grappigquote:
Beide zijn dik prima. Eerst sauna en daarna bubbelbad, perfecte combi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sauna is wel chill
Bubbelbad geef ik niks om
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
XD Tot vorig jaar typte ik ook altijd "Vind ik leuk" uit op Facebook. Stond ik een partij voor lul.
Binnenzwembad in de kelder is het ultiemequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sauna is wel chill
Bubbelbad geef ik niks om
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ik ga nooit van mijn leven naar een sauna
ben niet gek
lekker naakt rondhuppelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
Daarom heeft familie van mij er dus ook eentje in huis. Ideaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
totoquote:
Ik doe ook wel eens een dagje sauna, maar dan sla ik het bubbelbad altijd overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Beide zijn dik prima. Eerst sauna en daarna bubbelbad, perfecte combi.
eau rouge? of zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd. Maar doe eens een gokje.
Ik zou er ook geen een in mijn huis willen hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daarom heeft familie van mij er dus ook eentje in huis. Ideaal.
echt hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
Dat laatste had je al gezegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens een dagje sauna, maar dan sla ik het bubbelbad altijd overIk vind het niks
met poes graagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe wil je de selfie? Enkel het hoofd of gelijk het hele lichaam?
Nee, hij is nog even aan het werkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik weet ook ongeveer wat Tjackie woont, je hoeft niet zover te lopen vanaf het station![]()
Komt ie je ophalen?
veel te warm bahquote:
Nee leg eens uit?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
met poes graag
hahah snap je hem
selfie met poes
Zo'n chillruimtequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Binnenzwembad in de kelder is het ultieme![]()
Zo`n Romeins badhuis idee
Is heerlijk man.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
Ik val graag in herhalingquote:
vond je wel lief hoor op whatsappquote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n chillruimteMet lekker warm water
Donkere ruimte
kleine lichtjes aan het plafond
Rustgevende muziek die nauwelijks boven het geluid van de waterdruppels gevormd door de waterdamp uit komt
Moet ook gebeuren..quote:
hele lichaamquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe wil je de selfie? Enkel het hoofd of gelijk het hele lichaam?
ah, oke weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja officieel Radilon aan de Eau Rouge.
ik heb het nu ook warm dus nee bedanktquote:
Ach, als ik er iemand bij krijg die dat ding wekelijks reinigt vind ik het best.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen een in mijn huis willen hebben
quote:
Nee, moest vanuit zwolle komen. Wat een wereld reisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren..maar je bent er nog niet?
Ik ook, heerlijk circuit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
ah, oke weet ik dat ook weer.
Vriend van mij heeft daar wel eens geracet
Daarvoor moet ik maar een rijke vrouw trouwenquote:
Oh dus je bent er nog lang niet dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, moest vanuit zwolle komen. Wat een wereld reis
Ben net voorbij Hilversum.
Gewoon zelf bouwen johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik maar een rijke vrouw trouwen
of gewoon zelf werreke voor je cheldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik maar een rijke vrouw trouwen
Haha met mijn twee linkerhandenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus je bent er nog lang niet dus![]()
Van de ene kant naar de andere kant van het IJsselmeer komen met het OV is echt een ramp ja
met welke fap je?quote:
Wissel om de 5 seconden. Beetje variatie erin houden.quote:
Ik heb ook hier grotendeels zelf mijn kamer gefixtquote:
maar hij heeft twee linksequote:
Als het niet in een volvo 360 is weet ik toch niet wie je bentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat durf ik hier niet te zeggen.
Gewoon over de Lelydijk danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen neeAch, over 2 maanden mag ik ook autorijden
lul niet man, ik kan allejezus goed kokenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat is er jc?quote:
waarom zeg jij dan dat hij fapt met rechts?quote:
nodig mij eens uit voor een etentje danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lul niet man, ik kan allejezus goed koken
nieuwe ramsay dit dat
O, in dat geval durf ik het nog wel te zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als het niet in een volvo 360 is weet ik toch niet wie je bent
of gaat het je daar niet om?
Wat zou je voor ons koken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nieuwe ramsay dit dat
Verwarring zaaien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zeg jij dan dat hij fapt met rechts?
met je zaadjesquote:
dat grote vreetfestijn binnenkort dit datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
nodig mij eens uit voor een etentje dan
gvd gvd
Dat ligt eraan wie er komen, zullen vast veel gerechten zijnquote:
Oh zijn het zaadjes die je zo in z'n UI ziet vallen?quote:
Sssst.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zijn het zaadjes die je zo in z'n UI ziet vallen?
Wat zou je voor mij koken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie er komen, zullen vast veel gerechten zijn
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zijn het zaadjes die je zo in z'n UI ziet vallen?
ohjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat grote vreetfestijn binnenkort dit dat
Wat vind je lekker? kan alles wel zn beetje makenquote:
Ik ben niet zo goed in ssstquote:
Ik ben benieuwd wanneer hij gaat 'oogsten'quote:
ik kan niet zo goed koken, alleen standaard dingenquote:
Visquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat vind je lekker? kan alles wel zn beetje maken
ga weg johquote:
Dat is dus het hele probleem wat ik aansneedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nieuwe ramsay dit dat
vrouwen die niet kunnen kokenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed koken, alleen standaard dingen
Ook niks voor mij?quote:
met een goed recept is bijna alles wel te makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed koken, alleen standaard dingen
daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer hij gaat 'oogsten'
Lijkt mij ook gaaf om een keer te doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ging best lekker ja. Moet ik nodig weer eens doen. Het jeukt.
Ja, of niet natuurlijk.quote:
Vis heb ik zelf een hekel aan, maar voor jou zou ik een groot stuk vis hebben die in de oven is geweest met een laag van zout eromheenquote:
Ik hoef niet te oogsten. Dat mag iemand anders doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer hij gaat 'oogsten'
Dat is het probleem bij mijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
met een goed recept is bijna alles wel te maken
als je meerdere dingen tegelijk kunt tenminste
ik ben nog een kindquote:
je moet gewoon niet zo zeikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem wat ik aansneed
Zoutkorst dus? Nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vis heb ik zelf een hekel aan, maar voor jou zou ik een groot stuk vis hebben die in de oven is geweest met een laag van zout eromheen
ja oké ik zal eens een keer wat uitproberenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
met een goed recept is bijna alles wel te maken
als je meerdere dingen tegelijk kunt tenminste
ahh kindje tochquote:
how aboutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe zelf normaal
[..]
ga je hond in het water gooien
Naa, wie zaait moet oogstenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik hoef niet te oogsten. Dat mag iemand anders doen.
oke prima. ik moet hem rond half twaalf uitlatenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe zelf normaal
[..]
ga je hond in het water gooien
Mja wat? Gewoon keertje met je auto heengaan. Zijn genoeg dagen dat je daar met je eigen auto mag rijden. Net als op Nordschleiffe. Alleen jammer dat die OPC niet van mij is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt mij ook gaaf om een keer te doen
mja![]()
geen inb4 pics?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
how about
[ afbeelding ]
mijn nieuwe kapsel lijkt op die van deze gozer volgens mijn zusje
inb4 jimbo vertonghen
einde bericht
oké mijn gedrag danquote:
lief hequote:
ga je weg?quote:
Lekker met de volkswagen Polo uit 1991 van m''n vriend daar lekker scheurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mja wat? Gewoon keertje met je auto heengaan. Zijn genoeg dagen dat je daar met je eigen auto mag rijden. Net als op Nordschleiffe. Alleen jammer dat die OPC niet van mij is.
Eerst een eigen auto kopen en op CPZquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mja wat? Gewoon keertje met je auto heengaan. Zijn genoeg dagen dat je daar met je eigen auto mag rijden. Net als op Nordschleiffe. Alleen jammer dat die OPC niet van mij is.
Oefenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar dat kan ik helemaal niet.
Denk dat Joe langsliep ofzo, en in plaats van te groeten door het te zeggen typte hij het maar.quote:
Valt wel mee, en een hbo achter de rug hebben tast je kindsheid ook wel aan.quote:
dat is dan weer een stukje ervaringquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij mijMet meerdere pannen op het fornuis raak ik in de stress
voordat je op jezelf gaat is het wel handig om de basics een beetje onder de knie te hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké ik zal eens een keer wat uitproberen
en ik kan heel goed dingen tegelijk
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk dat Joe langsliep ofzo, en in plaats van te groeten door het te zeggen typte hij het maar.
ik ging daar ook weg omdat ik mezelf te jong vond lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, en een hbo achter de rug hebben tast je kindsheid ook wel aan.
Ik ben daarentegen nog wel een kind.
Ach, als het dan stuk gaat valt de schade waarschijnlijk mee. Plus, ik heb daar ook wel eens met mijn eigen corsa gereden en dit is geen OPC.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker met de volkswagen Polo uit 1991 van m''n vriend daar lekker scheuren
dan verschillen wij daar inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik kan een beetje koken en ben soms net 10
Dagje huren kan ook wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerst een eigen auto kopen en op CPZ
als ik weer eens op tc ben show ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen inb4 pics?
ik probeer jou te hosselen voor lr
doe pics
ga je leren?quote:
Komt zo onpersoonlijk overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.
hierbij eis ik donderdag een tcquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik weer eens op tc ben show ik wel
en dat hoef je niet te doen, lr mag langkomen wanneer hij wil
Uh, wat. Nou ja nu niet meer dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging daar ook weg omdat ik mezelf te jong vond lol
True. Eerst leren op 1 pan focussen, je moeder meehelpen koken ofzo. En 2 pannen, en dan eventueel 3 of 4. En uiteindelijk ben je gewoon lekker aan het koken en tover je net als ik een heerlijk 6-gangendiner op tafel voor 10 manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is dan weer een stukje ervaring
die 40-45 seconde dat je eventueel te laat bent maakt voor de meeste gerechten niet zoveel uit
[..]
voordat je op jezelf gaat is het wel handig om de basics een beetje onder de knie te hebben
maar mijn vader komt helemaal niet uit west-frieslandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, wat. Nou ja nu niet meer dus.
Ik zocht overigens net een schooldocument op en kwam langs mijn bedankcollage aan jouxoneindig
is wel lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoutkorst dus? Nog nooit gehad.
Maar ik lust ook vlees hoor
Wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik weer eens op tc ben show ik wel
en dat hoef je niet te doen, lr mag langs komen wanneer hij wil
Net wat je gewend bent natuurlijk, als bijna iedereen dat zegt is het gewoon heel normaal. Ik vind 'hoi' een hele rare manier van doei zeggen.quote:
Google kan je vast verder helpenquote:
Ik vind Amsterdam leukquote:
http://www.rent4ring.de/en/quote:
Ja, dat is ook wel beetje apart. al zeg ik het wel vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net wat je gewend bent natuurlijk, als bijna iedereen dat zegt is het gewoon heel normaal. Ik vind 'hoi' een hele rare manier van doei zeggen.
Hij heeft het vast opgepikt van mensen uit West-Friesland.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
maar mijn vader komt helemaal niet uit west-friesland
voor 4 personen is mij wel de max qua uitgebreid koken, voor meer is het gewoon iets simpels als tortilla's of pastaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
True. Eerst leren op 1 pan focussen, je moeder meehelpen koken ofzo. En 2 pannen, en dan eventueel 3 of 4. En uiteindelijk ben je gewoon lekker aan het koken en tover je net als ik een heerlijk 6-gangendiner op tafel voor 10 man![]()
![]()
je kiest precies de verkeerde dag uitquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Google kan je vast verder helpen
Ik heb letterlijk nog nooit iemand houdoe op een serieuze manier horen gebruikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel beetje apart. al zeg ik het wel vaak![]()
Houdoe is het meest ergerlijke
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WowIk ga mij gelijk scheren en klaarmaken voor dat moment mocht het zich ooit aandienen.
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kiest precies de verkeerde dag uit
ik ga donderdag eerst uiteten, als ik daarna nog online kom behoort het wel tot de mogelijkheden
Ik ookquote:
Wat doen?quote:
Serieusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.rent4ring.de/en/
Of heengaan en vragen of je mag meerijden, kan ook heel vaak. Of zoals mij, iemand met een OPC kennen die zelf niet het circuit durft te rijden en dan sleutels aan jou geeft.
Ik verzorgde met Kerst het dinerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
voor 4 personen is mij wel de max qua uitgebreid koken, voor meer is het gewoon iets simpels als tortilla's of pasta
[..]
je kiest precies de verkeerde dag uit
ik ga donderdag eerst uiteten, als ik daarna nog online kom behoort het wel tot de mogelijkheden
jeetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrij
ik gok dat dit hem niet gaat worden
nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Effies chillen met m'n homies onder het genot van een warme chocolademelk.
Ah, schaf een tractor met machine aan en je probleem is opgelostquote:
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
vanavond en morgen vrij, de rest sociaal hier
het mocht niet zo zijn
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
nice
ik wil hier uitstappen
heel graag
Tjackaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij dan
[..]
waar ga je heen?
spreek maar wat af, ik stel mijn huis wel beschikbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij dan
Meegereden met de leukste auto's. Waaronder Porsche's, Nissan GT-R, Ferrari's en nog wel meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Wat doen?
[..]
Serieus![]()
Heb je wel veel mazzel mee dan.
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrij
ik gok dat dit hem niet gaat worden
Het schijnt dat jij vandaag per trein naar Tjacka gaat, klopt dit?quote:
Ik zoek wel even verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, schaf een tractor met machine aan en je probleem is opgelost
Voor de 5e keer; ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?
Ik mis je.
[..]
Het schijnt dat jij vandaag per trein naar Tjacka gaat, klopt dit?
coooolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meegereden met de leukste auto's. Waaronder Porsche's, Nissan GT-R, Ferrari's en nog wel meer.
o gezellig, doe hem een kopstaat van mijquote:
interessant welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
spreek maar wat af, ik stel mijn huis wel beschikbaar
james mag alleen niet bij mij in de buurt komen dus die moet in de gang blijven staan
Tentamens hè.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?
Ik mis je.
Kopstaat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
o gezellig, doe hem een kopstaat van mij
[..]
interessant wel
ik voorspel een "hp meet" bij jou
[..]
Tentamens hè.
Gelukkig heb je nog altijd George Harriezoon.
neem wel je zwemspullen meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
interessant wel
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
interessant wel
[..]
Tentamens hè.
Gelukkig heb je nog altijd George Harriezoon.
gaan we misschien verstoppertje spelen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
neem wel je zwemspullen mee
maar ik zeg niet wat we gaan doen
grapjequote:
Twee boeken en een film?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Overigens sta ik nog altijd op 2 boeken en 1 film.
En al even niet opgehad die Jurriaan Harriezoon
hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
gaan we misschien verstoppertje spelen?
[..]
grapje
doe maar een high five
[..]
Twee boeken en een film?
Ik ga Jurriaan Harriezoon even opzetten.
onder anderequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
gaan we misschien verstoppertje spelen?
dagquote:
nee, ging niet doorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
onder andere
ik heb dat hele HP meet gebeuren gemist, toen zat ik hier nog niet echt
was een hoax toch ofzo?
Die in Ass'n?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
een beetje net als die meet dat er maar 1 iemand op was komen dagen?![]()
uhhh geen ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
een beetje net als die meet dat er maar 1 iemand op was komen dagen?![]()
GC / Meet in Assen :D :') #2quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee verder, heb er wel eens wat over voorbij zien komen.
ja diequote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik stel voor dat er een nieuwe meet wordt geregeld.
Datum: zaterdag 19 mei
Plaats: Nog nader te bepalen
Tijd: Nog nader te bepalen
Wie komt er zeker
---------------------------
Comp_Lex
Wie komt er misschien
----------------------------------
###########
Als je op de "zeker" lijst staat dan wordt er vanuit gegaan dat je komt, tenzij je anders aangeeft.
Go!
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
spreek maar wat af, ik stel mijn huis wel beschikbaar
james mag alleen niet bij mij in de buurt komen dus die moet in de gang blijven staan
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja die
hij ging er gewoon nog een keer voor:
[..]
nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
Heb een 7.5 en een 6.6 voor Duits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geweldig.
Ha ik ben tegenwoordig weer 24quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Baard van een week weer geschoren. Ik ben weer 16
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
goed zo ryanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
Heb een 7.5 en een 6.6 voor Duits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geweldig.
Moet je voor de gein je baard laten staan als je naar de kapper gaat om je lange lokken er af te laten halen en dan ook je baard er af doen. Dan lijk je echt ineens een jaartje of 6 jonger.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
kan niet beter, met jou?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yay, erkenning
En hoest met jou?
Mijn krullen kunnen niet meer compenseren dat het echt lang is. Zodra iemand mij een hippie noemt buiten FOK! ga ik naar de kapper.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je voor de gein je baard laten staan als je naar de kapper gaat om je lange lokken er af te laten halen en dan ook je baard er af doen. Dan lijk je echt ineens een jaartje of 6 jonger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.joop.nl/opinie(...)eed_dat_pinnen_heet/
quote:Using The Woman's bathroom at Starbucks: For those of you who don't know, Starbucks has a two gendered bathrooms that each accommodate one person at a time. Sometimes if the Men's is full, ill use the empty Woman's. However if a Woman sees me leaving, she will always have an upset look on her face. Why? Because women are less capable of logical reasoning then men and need to live by rules and herd instinct to survive. Its very difficult for a woman to identify a logical exception to a rule, which is why women were always such rule sticklers in grade school. If women were equal to men in logical reasoning they wouldn't need their own chess league or a gender normed IQ test. Seeing an angry woman feeling some type of way, outside a Starbucks bathroom, is empowering in a Red Pill way.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
de kopschopster:
https://www.facebook.com/(...)26430&type=2&theater
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
zal ik mijn vijf centen inleveren bij de bank
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
En dan wel wachten tot er één van je gehate collega's achter de kassa zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doen
Nee, tijd kost geld, en dat kost meer tijd dan wat het opbrengt, tenzij je het leuk vindt, want time enjoyed wasting is never wasted.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
correctie oud-collega'squote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En dan wel wachten tot er één van je gehate collega's achter de kassa zit natuurlijk.
Correctie: oud collega's
best zieligquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doen
mooi zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan iets beter, dus best wel erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |