Hehehehehequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, maar dan zitten we bij een redelijk luxe restaurant (wat we dan 1 of 2 keer per vakantie doen) waar je je scheel betaalt, ga je zoiets nemen
ja of het is viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch zonde![]()
Gewoon lekker zoals wij deden in Maleisië.. *kijkt op de menukaart* 'Herkennen jullie "überhaupt iets?' 'nee' 'zullen we de ober laten kiezen?' 'Ja goed idee!' 'Sir, we don't know what what is, could you pick something nice for us?' 'sure' *eten komt* 'OMG Dit is echt heerlijk"
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij valt volgens mij ook onder de term moeilijke eter
hoezo nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
sof in rusland gaan wij geen pizzas eten oke
Vis-pizza`s ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
ik lust geen champignons of vieze olijven, vlees eet ik niet, dan heb je nog pizza met vieze kaas en shit
enige wat ik neem is margherita, tonno of zalm.
Heb je straks koeien ogen en shit op je bordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch zonde![]()
Gewoon lekker zoals wij deden in Maleisië.. *kijkt op de menukaart* 'Herkennen jullie "überhaupt iets?' 'nee' 'zullen we de ober laten kiezen?' 'Ja goed idee!' 'Sir, we don't know what what is, could you pick something nice for us?' 'sure' *eten komt* 'OMG Dit is echt heerlijk"
inso verwend jochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
laatst was ik in een restaurant hadden ze gekookte aardappelen gebracht
gelijk teruggestuurd natuurlijk
Had gekund. Nu kostte een maaltijd daar omgerekend maar iets van een euro ofzo, dus als et echt niet te eten was bestel je gewoon wat andersquote:
Ikwas laatst bij de La Place,stond zo`n boerenstel helemaal tekeer te gaan tegen die kok dat hun patatjes met schil warenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
laatst was ik in een restaurant hadden ze gekookte aardappelen gebracht
gelijk teruggestuurd natuurlijk
ik lust sinds december al briequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lust sinds december al brie
wees blij
Ze hielden er rekening mee dat we onervaren westerse toeristen warenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je straks koeien ogen en shit op je bord
ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij valt volgens mij ook onder de term moeilijke eter
aahahahahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikwas laatst bij de La Place,stond zo`n boerenstel helemaal tekeer te gaan tegen die kok dat hun patatjes met schil waren![]()
Ja zo eet ik ze nooit, blabla dat `hoort'' zonder![]()
Mijn hemel
Oh netjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hielden er rekening mee dat we onervaren westerse toeristen warenook de pittigheid enzo was op ons aangepast..
goed beginquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
wees blij
neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
ik ga denk ik maar comazuipen
Je moet ergens beginnen met je eetpalet uitbreidenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
wees blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |