gekookte aardappels met veel zout. lekker manquote:
Naar Tjackie wel ja. Gelukkig hoeft ze niet zo heel ver te lopen vanaf het station. Of komt Tjackie je ophalen Kedvesem?quote:
Ruikt altijd zo lekker, dat land hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik elke dag
ik ben dan ook een boer
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik later zou gaan koken gooi ik uien en champignons gewoond oor de blender om het toch binnen te krijgen![]()
Nope.
augurken zijn lekkerquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
gekookte aardappels met veel zout. lekker man
maatje van mij neemt altijd 'pizza margarita with extra fries' als we op vakantie zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook wel vaak. Maarja, is ook niet zo gek eigenlijk..
ik eet augurken altijd gewoon uit een potjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
augurken zijn lekker
moet je brood met pindakaas en augurken doen
zulke mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij neemt altijd 'pizza margarita with extra fries' als we op vakantie zijn
elke keer weer
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij neemt altijd 'pizza margarita with extra fries' als we op vakantie zijn
elke keer weer
die neem ik altijdquote:
quote:
Nee Sof.quote:
waaromquote:
ja, maar dan zitten we bij een redelijk luxe restaurant (wat we dan 1 of 2 keer per vakantie doen) waar je je scheel betaalt, ga je zoiets nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Achja.. maar dan moet je ook wel bedenken dat de meeste mensen dat ook níét kunnen maken hoor
Dat is toch zondequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
elke keer weer
jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |