quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
door een paard zit er nu poep aan mijn achterwiel
kut beesten
ja is wel mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
moeilijke eters kan ik sowieso niet serieus nemen
eten
lekker eten
goed koken![]()
![]()
[..]
oh, nice
Ik ook wel vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd iets wat ik zelf niet kan
of waar ik de moeite niet voor wil nemen
Kanttekening:quote:
West-Friesland ligt niet in Frieslandquote:
Tja... als je echt niks lukt, maar mensen die hun smaakpapillen weigeren uit te testen word je soms wel moe van ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
moeilijke eters kan ik sowieso niet serieus nemen
eten
lekker eten
goed koken![]()
![]()
[..]
oh, nice
ik ook. mijn moeder kookt vaak met rijst en dat vind ik dus echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen nog aardappelen eten.
Fijngemalen? Door de blender?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanttekening:
Als het echt fijngemalen door m`n gerecht zit eet ik het wel.
Maar lusten doe ik het niet hoor.
ja is toch zo, schijt beesten versperren heel het fietspad met hun verwekte etenquote:
ik zie hier voornamelijk huizenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is wel mooivanaf de zolder zie je stoplichten van nijmegen, terwijl dat echt wel een eindje weg is en aan de andere kant van de waal
aardappelen lust ik alleen gebakken eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
huh dat vond jij toch viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
augurk![]()
een van weinig fatsoenlijke groenten
Jaaa, sof!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook. mijn moeder kookt vaak met rijst en dat vind ik dus echtpasta is wel lekker, maar het liefst gewoon aardappelen
ik elke dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
ik ben ook weer terug gegaan naar mijn eigen kamer hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Alhoewel ik prima achter mijn computer zit.
Sta je daar dan op een doordeweekse dinsdag om kwart over 11 's avonds. Tja, dan heb je pechquote:
Ja, als ik later zou gaan koken gooi ik uien en champignons gewoond oor de blender om het toch binnen te krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijngemalen? Door de blender?
Ja, zelf hou ik er ook niet zo van om een hap uit een ui te nemen. Maar op hamburgertje dan ringetjes?
Jaloers wel. Ik kan zelfs geen foto van de lucht maken zonder 10 huizen te fotograferen. Op naar Zwedenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is wel mooivanaf de zolder zie je stoplichten van nijmegen, terwijl dat echt wel een eindje weg is en aan de andere kant van de waal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |