alle soorten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nouja kaas is altijd goed
ik hou van kaas
Jij wil gewoon alleen maar vleesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vooral hele normale dingen lust ik gewoon niet
Ik kom dan ook uit West-Friesland. Vraag maar aan LR die de docu aan het kijken is, ik moet ergens mijn pleziertjes vandaan halenquote:
moeilijke eters kan ik sowieso niet serieus nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
In dit topic zitten best veel moeilijke eters.
Ik ga niet voor jullie koken
oh, nicequote:
Ja qua gerechten lust ikveel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij eet nog aardig wat als ik het zo hoor
Oooooh, heet je ook Wietske?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit West-Friesland. Vraag maar aan LR die de docu aan het kijken is, ik moet ergens mijn pleziertjes vandaan halen
hoezo nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
moeilijke eters kan ik sowieso niet serieus nemen
Goeie pizzeriaquote:
Nee manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alle soorten?
[..]
Jij wil gewoon alleen maar vlees
Ik ben heul niet moeilijk. Gewoon geen tomaat erbij doen en het is primaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
In dit topic zitten best veel moeilijke eters.
Ik ga niet voor jullie koken
Drama. Wat is en shit? De rest van de groente?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee manIk eet best okay hoor.
Alleen paprika en champginons en shit eet ik niet
is toch vervelendquote:
Hahaha, zo denk ik ook altijd.. 'ja dit kan iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
is toch vervelend
ga je uiteten nemen ze altijd zo'n standaard gerecht die ik zelf ook kan maken voor 3 euro
Dat is Friesland, daar kom ik niet vandaan. Ik kom uit Noord-Hollandquote:
ik lust bijna al het vlees dus dat neem ik nooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
is toch vervelend
ga je uiteten nemen ze altijd zo'n standaard gerecht die ik zelf ook kan maken voor 3 euro
Groentes als paprika, ui,champignons, en sla lust ik niet. Kaas alleen gesmolten. augurk lust ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Drama. Wat is en shit? De rest van de groente?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef supersof het volgende:
iedereen die zegt dat het niet lekker weer isPrijs jezelf gelukkig. Alhoewel ik prima achter mijn computer zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is Friesland, daar kom ik niet vandaan. Ik kom uit Noord-Holland
ui?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groentes als paprika, ui,champignons, en sla lust ik niet. Kaas alleen gesmolten. augurk lust ik niet.
Verder eet ik alles wel geloof ik.
daarom neem ik altijd iets wat ik zelf niet kanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, zo denk ik ook altijd.. 'ja dit kan iedereen![]()
"
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
door een paard zit er nu poep aan mijn achterwiel
kut beesten
ja is wel mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
eten
lekker eten
goed koken![]()
![]()
[..]
oh, nice
Ik ook wel vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd iets wat ik zelf niet kan
of waar ik de moeite niet voor wil nemen
Kanttekening:quote:
West-Friesland ligt niet in Frieslandquote:
Tja... als je echt niks lukt, maar mensen die hun smaakpapillen weigeren uit te testen word je soms wel moe van ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
eten
lekker eten
goed koken![]()
![]()
[..]
oh, nice
ik ook. mijn moeder kookt vaak met rijst en dat vind ik dus echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen nog aardappelen eten.
Fijngemalen? Door de blender?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanttekening:
Als het echt fijngemalen door m`n gerecht zit eet ik het wel.
Maar lusten doe ik het niet hoor.
ja is toch zo, schijt beesten versperren heel het fietspad met hun verwekte etenquote:
ik zie hier voornamelijk huizenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is wel mooivanaf de zolder zie je stoplichten van nijmegen, terwijl dat echt wel een eindje weg is en aan de andere kant van de waal
aardappelen lust ik alleen gebakken eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen nog aardappelen eten.
huh dat vond jij toch viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
augurk![]()
een van weinig fatsoenlijke groenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |