quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is best lekkerAllemaal hartige sterke ingrediėnten en dan lekker banaan als zachte zoete tegenhanger
Komt door roken dat je minder proeft, zij m'n broer, hij doet dat ook, en hij rookt ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
ik doe altijd zo tomaten saus salami ham en kanjer veel pepers
of nouja meestal
quote:
Ik heb liever banaan dan ananas op mijn pizzaquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef supersof het volgende:
iedereen die zegt dat het niet lekker weer isHet is hier echt vreselijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef supersof het volgende:
iedereen die zegt dat het niet lekker weer isis dat het uitzicht vanaf jouw (zolder)kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is trouwens hier wel gewoon aids weer
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 15:14:32 ]
Die had ik zondag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
ik nam gister pizza quattrostagioni ofzo
Jij bent ook gek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever banaan dan ananas op mijn pizza
aan ananas zitten soms harde randjes die de structuur verpestenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever banaan dan ananas op mijn pizza
Paprikapuree ipv tomatensausquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
groente horen er niet op alleen tomatensaus
Ik heb prison break ook nog steeds niet afgekeken. Maar thnx voor de tip, heb die titel al vaker langs horen komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Sherlock kijken,
graag gedaan voor de tip.
nee van mijn oudersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat het uitzicht vanaf jouw (zolder)kamer?
ik ben bang dat ik het extreemst benquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
In dit topic zitten best veel moeilijke eters.
Ik ga niet voor jullie koken
lekker hier manquote:
goede serie inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet Sherlock kijken,
graag gedaan voor de tip.
oh nouja kaas is altijd goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Als ik pizza maak met allemaal kazen dan doe ik er nog geen eens tomatenshit op.
Ik ook hoor. Vooral hele normale dingen lust ik gewoon nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het extreemst ben
jij eet nog aardig wat als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vooral hele normale dingen lust ik gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |