die kaas is viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Zag van 't weekend een pizza met banaan en gorgonzola. Wie wil er nou banaan op zn pizza![]()
ik neem het nooit maar zo raar is het nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, jij bent gek![]()
[..]
Fucking lekker
Spinazie is wel lekkerquote:
Dus je bent in werkelijkheid helemaal niet aan het koken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, is dan ook een tijdje geleden gebeurd en nu wordt het pas goed rood
DUIDELIJK GVD GVD?
Wat heeft dit er mee te maken dat je zei dat je net vol zat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, is dan ook een tijdje geleden gebeurd en nu wordt het pas goed rood
DUIDELIJK GVD GVD?
jij bent raarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik neem het nooit maar zo raar is het niet
dat zei ik toch nergens?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je bent in werkelijkheid helemaal niet aan het koken?
Leugenaar
Dat is best lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Zag van 't weekend een pizza met banaan en gorgonzola. Wie wil er nou banaan op zn pizza![]()
Je moet Sherlock kijken,quote:
Als je daar niet op rekent kan ik me wel voorstellen dat je niet zo heel blij daarmee bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |