quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja die
hij ging er gewoon nog een keer voor:
[..]
nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
Heb een 7.5 en een 6.6 voor Duits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geweldig.
Ha ik ben tegenwoordig weer 24quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Baard van een week weer geschoren. Ik ben weer 16
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
goed zo ryanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
Heb een 7.5 en een 6.6 voor Duits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geweldig.
Moet je voor de gein je baard laten staan als je naar de kapper gaat om je lange lokken er af te laten halen en dan ook je baard er af doen. Dan lijk je echt ineens een jaartje of 6 jonger.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
kan niet beter, met jou?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yay, erkenning
En hoest met jou?
Mijn krullen kunnen niet meer compenseren dat het echt lang is. Zodra iemand mij een hippie noemt buiten FOK! ga ik naar de kapper.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je voor de gein je baard laten staan als je naar de kapper gaat om je lange lokken er af te laten halen en dan ook je baard er af doen. Dan lijk je echt ineens een jaartje of 6 jonger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.joop.nl/opinie(...)eed_dat_pinnen_heet/
quote:Using The Woman's bathroom at Starbucks: For those of you who don't know, Starbucks has a two gendered bathrooms that each accommodate one person at a time. Sometimes if the Men's is full, ill use the empty Woman's. However if a Woman sees me leaving, she will always have an upset look on her face. Why? Because women are less capable of logical reasoning then men and need to live by rules and herd instinct to survive. Its very difficult for a woman to identify a logical exception to a rule, which is why women were always such rule sticklers in grade school. If women were equal to men in logical reasoning they wouldn't need their own chess league or a gender normed IQ test. Seeing an angry woman feeling some type of way, outside a Starbucks bathroom, is empowering in a Red Pill way.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
de kopschopster:
https://www.facebook.com/(...)26430&type=2&theater
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
zal ik mijn vijf centen inleveren bij de bank
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
En dan wel wachten tot er één van je gehate collega's achter de kassa zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doen
Nee, tijd kost geld, en dat kost meer tijd dan wat het opbrengt, tenzij je het leuk vindt, want time enjoyed wasting is never wasted.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
correctie oud-collega'squote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En dan wel wachten tot er één van je gehate collega's achter de kassa zit natuurlijk.
Correctie: oud collega's
best zieligquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doen
mooi zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan iets beter, dus best wel erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |