Denk dat Joe langsliep ofzo, en in plaats van te groeten door het te zeggen typte hij het maar.quote:
Valt wel mee, en een hbo achter de rug hebben tast je kindsheid ook wel aan.quote:
dat is dan weer een stukje ervaringquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij mijMet meerdere pannen op het fornuis raak ik in de stress
voordat je op jezelf gaat is het wel handig om de basics een beetje onder de knie te hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké ik zal eens een keer wat uitproberen
en ik kan heel goed dingen tegelijk
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk dat Joe langsliep ofzo, en in plaats van te groeten door het te zeggen typte hij het maar.
ik ging daar ook weg omdat ik mezelf te jong vond lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, en een hbo achter de rug hebben tast je kindsheid ook wel aan.
Ik ben daarentegen nog wel een kind.
Ach, als het dan stuk gaat valt de schade waarschijnlijk mee. Plus, ik heb daar ook wel eens met mijn eigen corsa gereden en dit is geen OPC.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker met de volkswagen Polo uit 1991 van m''n vriend daar lekker scheuren
dan verschillen wij daar inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik kan een beetje koken en ben soms net 10
Dagje huren kan ook wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerst een eigen auto kopen en op CPZ
als ik weer eens op tc ben show ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen inb4 pics?
ik probeer jou te hosselen voor lr
doe pics
ga je leren?quote:
Komt zo onpersoonlijk overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.
hierbij eis ik donderdag een tcquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik weer eens op tc ben show ik wel
en dat hoef je niet te doen, lr mag langkomen wanneer hij wil
Uh, wat. Nou ja nu niet meer dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging daar ook weg omdat ik mezelf te jong vond lol
True. Eerst leren op 1 pan focussen, je moeder meehelpen koken ofzo. En 2 pannen, en dan eventueel 3 of 4. En uiteindelijk ben je gewoon lekker aan het koken en tover je net als ik een heerlijk 6-gangendiner op tafel voor 10 manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is dan weer een stukje ervaring
die 40-45 seconde dat je eventueel te laat bent maakt voor de meeste gerechten niet zoveel uit
[..]
voordat je op jezelf gaat is het wel handig om de basics een beetje onder de knie te hebben
maar mijn vader komt helemaal niet uit west-frieslandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, wat. Nou ja nu niet meer dus.
Ik zocht overigens net een schooldocument op en kwam langs mijn bedankcollage aan jouxoneindig
is wel lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoutkorst dus? Nog nooit gehad.
Maar ik lust ook vlees hoor
Wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik weer eens op tc ben show ik wel
en dat hoef je niet te doen, lr mag langs komen wanneer hij wil
Net wat je gewend bent natuurlijk, als bijna iedereen dat zegt is het gewoon heel normaal. Ik vind 'hoi' een hele rare manier van doei zeggen.quote:
Google kan je vast verder helpenquote:
Ik vind Amsterdam leukquote:
http://www.rent4ring.de/en/quote:
Ja, dat is ook wel beetje apart. al zeg ik het wel vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net wat je gewend bent natuurlijk, als bijna iedereen dat zegt is het gewoon heel normaal. Ik vind 'hoi' een hele rare manier van doei zeggen.
Hij heeft het vast opgepikt van mensen uit West-Friesland.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
maar mijn vader komt helemaal niet uit west-friesland
voor 4 personen is mij wel de max qua uitgebreid koken, voor meer is het gewoon iets simpels als tortilla's of pastaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
True. Eerst leren op 1 pan focussen, je moeder meehelpen koken ofzo. En 2 pannen, en dan eventueel 3 of 4. En uiteindelijk ben je gewoon lekker aan het koken en tover je net als ik een heerlijk 6-gangendiner op tafel voor 10 man![]()
![]()
je kiest precies de verkeerde dag uitquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Google kan je vast verder helpen
Ik heb letterlijk nog nooit iemand houdoe op een serieuze manier horen gebruikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel beetje apart. al zeg ik het wel vaak![]()
Houdoe is het meest ergerlijke
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WowIk ga mij gelijk scheren en klaarmaken voor dat moment mocht het zich ooit aandienen.
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kiest precies de verkeerde dag uit
ik ga donderdag eerst uiteten, als ik daarna nog online kom behoort het wel tot de mogelijkheden
Ik ookquote:
Wat doen?quote:
Serieusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.rent4ring.de/en/
Of heengaan en vragen of je mag meerijden, kan ook heel vaak. Of zoals mij, iemand met een OPC kennen die zelf niet het circuit durft te rijden en dan sleutels aan jou geeft.
Ik verzorgde met Kerst het dinerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
voor 4 personen is mij wel de max qua uitgebreid koken, voor meer is het gewoon iets simpels als tortilla's of pasta
[..]
je kiest precies de verkeerde dag uit
ik ga donderdag eerst uiteten, als ik daarna nog online kom behoort het wel tot de mogelijkheden
jeetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrij
ik gok dat dit hem niet gaat worden
nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Effies chillen met m'n homies onder het genot van een warme chocolademelk.
Ah, schaf een tractor met machine aan en je probleem is opgelostquote:
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
vanavond en morgen vrij, de rest sociaal hier
het mocht niet zo zijn
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
nice
ik wil hier uitstappen
heel graag
Tjackaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij dan
[..]
waar ga je heen?
spreek maar wat af, ik stel mijn huis wel beschikbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij dan
Meegereden met de leukste auto's. Waaronder Porsche's, Nissan GT-R, Ferrari's en nog wel meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Wat doen?
[..]
Serieus![]()
Heb je wel veel mazzel mee dan.
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrij
ik gok dat dit hem niet gaat worden
Het schijnt dat jij vandaag per trein naar Tjacka gaat, klopt dit?quote:
Ik zoek wel even verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, schaf een tractor met machine aan en je probleem is opgelost
Voor de 5e keer; ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?
Ik mis je.
[..]
Het schijnt dat jij vandaag per trein naar Tjacka gaat, klopt dit?
coooolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meegereden met de leukste auto's. Waaronder Porsche's, Nissan GT-R, Ferrari's en nog wel meer.
o gezellig, doe hem een kopstaat van mijquote:
interessant welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
spreek maar wat af, ik stel mijn huis wel beschikbaar
james mag alleen niet bij mij in de buurt komen dus die moet in de gang blijven staan
Tentamens hè.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?
Ik mis je.
Kopstaat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
o gezellig, doe hem een kopstaat van mij
[..]
interessant wel
ik voorspel een "hp meet" bij jou
[..]
Tentamens hè.
Gelukkig heb je nog altijd George Harriezoon.
neem wel je zwemspullen meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
interessant wel
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
interessant wel
[..]
Tentamens hè.
Gelukkig heb je nog altijd George Harriezoon.
gaan we misschien verstoppertje spelen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
neem wel je zwemspullen mee
maar ik zeg niet wat we gaan doen
grapjequote:
Twee boeken en een film?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Overigens sta ik nog altijd op 2 boeken en 1 film.
En al even niet opgehad die Jurriaan Harriezoon
hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
gaan we misschien verstoppertje spelen?
[..]
grapje
doe maar een high five
[..]
Twee boeken en een film?
Ik ga Jurriaan Harriezoon even opzetten.
onder anderequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
gaan we misschien verstoppertje spelen?
dagquote:
nee, ging niet doorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
onder andere
ik heb dat hele HP meet gebeuren gemist, toen zat ik hier nog niet echt
was een hoax toch ofzo?
Die in Ass'n?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
een beetje net als die meet dat er maar 1 iemand op was komen dagen?![]()
uhhh geen ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
een beetje net als die meet dat er maar 1 iemand op was komen dagen?![]()
GC / Meet in Assen :D :') #2quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee verder, heb er wel eens wat over voorbij zien komen.
ja diequote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik stel voor dat er een nieuwe meet wordt geregeld.
Datum: zaterdag 19 mei
Plaats: Nog nader te bepalen
Tijd: Nog nader te bepalen
Wie komt er zeker
---------------------------
Comp_Lex
Wie komt er misschien
----------------------------------
###########
Als je op de "zeker" lijst staat dan wordt er vanuit gegaan dat je komt, tenzij je anders aangeeft.
Go!
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
spreek maar wat af, ik stel mijn huis wel beschikbaar
james mag alleen niet bij mij in de buurt komen dus die moet in de gang blijven staan
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja die
hij ging er gewoon nog een keer voor:
[..]
nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
Heb een 7.5 en een 6.6 voor Duits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geweldig.
Ha ik ben tegenwoordig weer 24quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Baard van een week weer geschoren. Ik ben weer 16
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
goed zo ryanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
Heb een 7.5 en een 6.6 voor Duits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geweldig.
Moet je voor de gein je baard laten staan als je naar de kapper gaat om je lange lokken er af te laten halen en dan ook je baard er af doen. Dan lijk je echt ineens een jaartje of 6 jonger.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
kan niet beter, met jou?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yay, erkenning
En hoest met jou?
Mijn krullen kunnen niet meer compenseren dat het echt lang is. Zodra iemand mij een hippie noemt buiten FOK! ga ik naar de kapper.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je voor de gein je baard laten staan als je naar de kapper gaat om je lange lokken er af te laten halen en dan ook je baard er af doen. Dan lijk je echt ineens een jaartje of 6 jonger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.joop.nl/opinie(...)eed_dat_pinnen_heet/
quote:Using The Woman's bathroom at Starbucks: For those of you who don't know, Starbucks has a two gendered bathrooms that each accommodate one person at a time. Sometimes if the Men's is full, ill use the empty Woman's. However if a Woman sees me leaving, she will always have an upset look on her face. Why? Because women are less capable of logical reasoning then men and need to live by rules and herd instinct to survive. Its very difficult for a woman to identify a logical exception to a rule, which is why women were always such rule sticklers in grade school. If women were equal to men in logical reasoning they wouldn't need their own chess league or a gender normed IQ test. Seeing an angry woman feeling some type of way, outside a Starbucks bathroom, is empowering in a Red Pill way.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
de kopschopster:
https://www.facebook.com/(...)26430&type=2&theater
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
zal ik mijn vijf centen inleveren bij de bank
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
En dan wel wachten tot er één van je gehate collega's achter de kassa zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doen
Nee, tijd kost geld, en dat kost meer tijd dan wat het opbrengt, tenzij je het leuk vindt, want time enjoyed wasting is never wasted.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
correctie oud-collega'squote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En dan wel wachten tot er één van je gehate collega's achter de kassa zit natuurlijk.
Correctie: oud collega's
best zieligquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, bij de supermarkt als je boodschappen gaat doen
mooi zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan iets beter, dus best wel erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |