Ja, of niet natuurlijk.quote:
Vis heb ik zelf een hekel aan, maar voor jou zou ik een groot stuk vis hebben die in de oven is geweest met een laag van zout eromheenquote:
Ik hoef niet te oogsten. Dat mag iemand anders doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer hij gaat 'oogsten'
Dat is het probleem bij mijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
met een goed recept is bijna alles wel te maken
als je meerdere dingen tegelijk kunt tenminste
ik ben nog een kindquote:
je moet gewoon niet zo zeikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem wat ik aansneed
Zoutkorst dus? Nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vis heb ik zelf een hekel aan, maar voor jou zou ik een groot stuk vis hebben die in de oven is geweest met een laag van zout eromheen
ja oké ik zal eens een keer wat uitproberenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
met een goed recept is bijna alles wel te maken
als je meerdere dingen tegelijk kunt tenminste
ahh kindje tochquote:
how aboutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe zelf normaal
[..]
ga je hond in het water gooien
Naa, wie zaait moet oogstenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik hoef niet te oogsten. Dat mag iemand anders doen.
oke prima. ik moet hem rond half twaalf uitlatenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
doe zelf normaal
[..]
ga je hond in het water gooien
Mja wat? Gewoon keertje met je auto heengaan. Zijn genoeg dagen dat je daar met je eigen auto mag rijden. Net als op Nordschleiffe. Alleen jammer dat die OPC niet van mij is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt mij ook gaaf om een keer te doen
mja![]()
geen inb4 pics?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
how about
[ afbeelding ]
mijn nieuwe kapsel lijkt op die van deze gozer volgens mijn zusje
inb4 jimbo vertonghen
einde bericht
oké mijn gedrag danquote:
lief hequote:
ga je weg?quote:
Lekker met de volkswagen Polo uit 1991 van m''n vriend daar lekker scheurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mja wat? Gewoon keertje met je auto heengaan. Zijn genoeg dagen dat je daar met je eigen auto mag rijden. Net als op Nordschleiffe. Alleen jammer dat die OPC niet van mij is.
Eerst een eigen auto kopen en op CPZquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mja wat? Gewoon keertje met je auto heengaan. Zijn genoeg dagen dat je daar met je eigen auto mag rijden. Net als op Nordschleiffe. Alleen jammer dat die OPC niet van mij is.
Oefenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar dat kan ik helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |