Ik vind Amsterdam leukquote:
http://www.rent4ring.de/en/quote:
Ja, dat is ook wel beetje apart. al zeg ik het wel vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net wat je gewend bent natuurlijk, als bijna iedereen dat zegt is het gewoon heel normaal. Ik vind 'hoi' een hele rare manier van doei zeggen.
Hij heeft het vast opgepikt van mensen uit West-Friesland.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
maar mijn vader komt helemaal niet uit west-friesland
voor 4 personen is mij wel de max qua uitgebreid koken, voor meer is het gewoon iets simpels als tortilla's of pastaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
True. Eerst leren op 1 pan focussen, je moeder meehelpen koken ofzo. En 2 pannen, en dan eventueel 3 of 4. En uiteindelijk ben je gewoon lekker aan het koken en tover je net als ik een heerlijk 6-gangendiner op tafel voor 10 man![]()
![]()
je kiest precies de verkeerde dag uitquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Google kan je vast verder helpen
Ik heb letterlijk nog nooit iemand houdoe op een serieuze manier horen gebruikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel beetje apart. al zeg ik het wel vaak![]()
Houdoe is het meest ergerlijke
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WowIk ga mij gelijk scheren en klaarmaken voor dat moment mocht het zich ooit aandienen.
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kiest precies de verkeerde dag uit
ik ga donderdag eerst uiteten, als ik daarna nog online kom behoort het wel tot de mogelijkheden
Ik ookquote:
Wat doen?quote:
Serieusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.rent4ring.de/en/
Of heengaan en vragen of je mag meerijden, kan ook heel vaak. Of zoals mij, iemand met een OPC kennen die zelf niet het circuit durft te rijden en dan sleutels aan jou geeft.
Ik verzorgde met Kerst het dinerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
voor 4 personen is mij wel de max qua uitgebreid koken, voor meer is het gewoon iets simpels als tortilla's of pasta
[..]
je kiest precies de verkeerde dag uit
ik ga donderdag eerst uiteten, als ik daarna nog online kom behoort het wel tot de mogelijkheden
jeetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrij
ik gok dat dit hem niet gaat worden
nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Effies chillen met m'n homies onder het genot van een warme chocolademelk.
Ah, schaf een tractor met machine aan en je probleem is opgelostquote:
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
vanavond en morgen vrij, de rest sociaal hier
het mocht niet zo zijn
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
nice
ik wil hier uitstappen
heel graag
Tjackaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij dan
[..]
waar ga je heen?
spreek maar wat af, ik stel mijn huis wel beschikbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer gaan lr en jij double daten met james en mij dan
Meegereden met de leukste auto's. Waaronder Porsche's, Nissan GT-R, Ferrari's en nog wel meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Wat doen?
[..]
Serieus![]()
Heb je wel veel mazzel mee dan.
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
vanavond studie, morgenavond sociaal, donderdagavond vrij, vrijdagavond sociaal, zaterdagavond sociaal en zondagavond vrij
ik gok dat dit hem niet gaat worden
Het schijnt dat jij vandaag per trein naar Tjacka gaat, klopt dit?quote:
Ik zoek wel even verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, schaf een tractor met machine aan en je probleem is opgelost
Voor de 5e keer; ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?
Ik mis je.
[..]
Het schijnt dat jij vandaag per trein naar Tjacka gaat, klopt dit?
coooolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meegereden met de leukste auto's. Waaronder Porsche's, Nissan GT-R, Ferrari's en nog wel meer.
o gezellig, doe hem een kopstaat van mijquote:
interessant welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
spreek maar wat af, ik stel mijn huis wel beschikbaar
james mag alleen niet bij mij in de buurt komen dus die moet in de gang blijven staan
Tentamens hè.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent je teruggetrokken fase weer voorbij?
Ik mis je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |