Denk dat Joe langsliep ofzo, en in plaats van te groeten door het te zeggen typte hij het maar.quote:
Valt wel mee, en een hbo achter de rug hebben tast je kindsheid ook wel aan.quote:
dat is dan weer een stukje ervaringquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij mijMet meerdere pannen op het fornuis raak ik in de stress
voordat je op jezelf gaat is het wel handig om de basics een beetje onder de knie te hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké ik zal eens een keer wat uitproberen
en ik kan heel goed dingen tegelijk
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk dat Joe langsliep ofzo, en in plaats van te groeten door het te zeggen typte hij het maar.
ik ging daar ook weg omdat ik mezelf te jong vond lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, en een hbo achter de rug hebben tast je kindsheid ook wel aan.
Ik ben daarentegen nog wel een kind.
Ach, als het dan stuk gaat valt de schade waarschijnlijk mee. Plus, ik heb daar ook wel eens met mijn eigen corsa gereden en dit is geen OPC.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker met de volkswagen Polo uit 1991 van m''n vriend daar lekker scheuren
dan verschillen wij daar inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik kan een beetje koken en ben soms net 10
Dagje huren kan ook wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerst een eigen auto kopen en op CPZ
als ik weer eens op tc ben show ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen inb4 pics?
ik probeer jou te hosselen voor lr
doe pics
ga je leren?quote:
Komt zo onpersoonlijk overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.
hierbij eis ik donderdag een tcquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik weer eens op tc ben show ik wel
en dat hoef je niet te doen, lr mag langkomen wanneer hij wil
Uh, wat. Nou ja nu niet meer dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging daar ook weg omdat ik mezelf te jong vond lol
True. Eerst leren op 1 pan focussen, je moeder meehelpen koken ofzo. En 2 pannen, en dan eventueel 3 of 4. En uiteindelijk ben je gewoon lekker aan het koken en tover je net als ik een heerlijk 6-gangendiner op tafel voor 10 manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is dan weer een stukje ervaring
die 40-45 seconde dat je eventueel te laat bent maakt voor de meeste gerechten niet zoveel uit
[..]
voordat je op jezelf gaat is het wel handig om de basics een beetje onder de knie te hebben
maar mijn vader komt helemaal niet uit west-frieslandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Joe' is in West-Friesland een hele normale manier van doei zeggen hoor.
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, wat. Nou ja nu niet meer dus.
Ik zocht overigens net een schooldocument op en kwam langs mijn bedankcollage aan jouxoneindig
is wel lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoutkorst dus? Nog nooit gehad.
Maar ik lust ook vlees hoor
Wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik weer eens op tc ben show ik wel
en dat hoef je niet te doen, lr mag langs komen wanneer hij wil
Net wat je gewend bent natuurlijk, als bijna iedereen dat zegt is het gewoon heel normaal. Ik vind 'hoi' een hele rare manier van doei zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |