En ik weet ook ongeveer wat Tjackie woont, je hoeft niet zover te lopen vanaf het stationquote:
hahaha een echte spaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, dit huis heeft lekker wel een bubbelbad en sauna/stoomcabine.
Sauna is wel chillquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, dit huis heeft lekker wel een bubbelbad en sauna/stoomcabine.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een kutleven dus jij telt niet mee
quote:
quote:
quote:
XD Tot vorig jaar typte ik ook altijd "Vind ik leuk" uit op Facebook. Stond ik een partij voor lul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
haha sukkel je moet je berichten verzenden door op invoeren te drukken
vond het wel grappigquote:
Beide zijn dik prima. Eerst sauna en daarna bubbelbad, perfecte combi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sauna is wel chill
Bubbelbad geef ik niks om
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
XD Tot vorig jaar typte ik ook altijd "Vind ik leuk" uit op Facebook. Stond ik een partij voor lul.
Binnenzwembad in de kelder is het ultiemequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sauna is wel chill
Bubbelbad geef ik niks om
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ik ga nooit van mijn leven naar een sauna
ben niet gek
lekker naakt rondhuppelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
Daarom heeft familie van mij er dus ook eentje in huis. Ideaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
totoquote:
Ik doe ook wel eens een dagje sauna, maar dan sla ik het bubbelbad altijd overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Beide zijn dik prima. Eerst sauna en daarna bubbelbad, perfecte combi.
eau rouge? of zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd. Maar doe eens een gokje.
Ik zou er ook geen een in mijn huis willen hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daarom heeft familie van mij er dus ook eentje in huis. Ideaal.
echt hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
Dat laatste had je al gezegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens een dagje sauna, maar dan sla ik het bubbelbad altijd overIk vind het niks
met poes graagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe wil je de selfie? Enkel het hoofd of gelijk het hele lichaam?
Nee, hij is nog even aan het werkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik weet ook ongeveer wat Tjackie woont, je hoeft niet zover te lopen vanaf het station![]()
Komt ie je ophalen?
veel te warm bahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |