hij moet niet voor niks zijn broeken oprekken inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hij heeft dan ook wel een groot brein te voeden, of lichaam dat kan ook.
Bovenkarspelcity!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ook niet serieus
Amersfoort. Waar kom je vandaan dan? Enkhuizen?
Sorry als ik het fout heb. Ik doe een gokje Spa in Belgie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jep, is niet eens een heel moeilijke om te raden.
Ja joh, lekker origineel dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry als ik het fout heb. Ik doe een gokje Spa in Belgie?
Jawel, vanuit zwolle in Amersfoort ('centraal') overstappenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bovenkarspelcity!
Oh, maar dan hoef je toch helemaal niet over te stappen? Of is dat verandert met de nieuwe dienstregeling?
En je hebt natuurlijk meerdere stations in Amersfoort
pics in dm graagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn haar enigszins fatsoeneren, fatsoeneren ja.
hiephoi wat een spanning.
enter.
Mijn vader had een keer de hele vloer eruit gehaald, dus alleen de alleronderste steunbalken waren er nog, en dan stond je in de eigenlijke kruipruimte, met dus gedroogde grond enzo.. Als we de post wilden halen moesten we van balk naar balk stappenquote:
haha sukkel je moet je berichten verzenden door op invoeren te drukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mijn haar enigszins fatsoeneren, fatsoeneren ja.
hiephoi wat een spanning.
enter.
Mijn internet is veel slomerquote:
cool, dat is best leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had een keer de hele vloer eruit gehaald, dus alleen de alleronderste steunbalken waren er nog, en dan stond je in de eigenlijke kruipruimte, met dus gedroogde grond enzo.. Als we de post wilden halen moesten we van balk naar balk stappen
Oh op die manierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, vanuit zwolle in Amersfoort ('centraal') overstappen
jij hebt gewoon een kutleven dus jij telt niet meequote:
Wij mogen er gewoon een week niet in.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had een keer de hele vloer eruit gehaald, dus alleen de alleronderste steunbalken waren er nog, en dan stond je in de eigenlijke kruipruimte, met dus gedroogde grond enzo.. Als we de post wilden halen moesten we van balk naar balk stappen
Was het ookquote:
Heb ik ook al gezegd. Maar doe eens een gokje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn internet is veel slomer
Ik had deze serieus wel zelf gegokt. Ik denk dat ik ook wel weet hoe die bocht heet.
Tjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wij mogen er gewoon een week niet in.
Grappigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh op die manier![]()
Maar goed, ik heb dus ook wel vaker in die trein gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |