Bel je mij anders een keer op terwijl je treinbelletjes op de achtergrond hoort.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
ik ga denk ik maar comazuipen
gadverquote:
treinspoorselfiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bel je mij anders een keer op terwijl je treinbelletjes op de achtergrond hoort.
Ik heb een uur van mijn leven weggegooid, maar wel afgekeken.
Die mensen daarquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
ik was een keer in lille en we moesten fransen interviewen en opnemen enzo voor school. liepen we een kaaswinkel binnen om die vrouw wat te vragen. nou, wist niet hoe snel ik weg moest uit die winkel. wat een stinkzooi
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
ik was een keer in lille en we moesten fransen interviewen en opnemen enzo voor school. liepen we een kaaswinkel binnen om die vrouw wat te vragen. nou, wist niet hoe snel ik weg moest uit die winkel. wat een stinkzooi
Ik ben een keer in zo'n kaaskelder geweest ergens in Gelderland. Met een hoop buitenlandse studenten. Die konden amper de deuropening door vanwege de geur. Wij liepen gezellig naar binnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
vanochtend nog gedouchtquote:
Dat wijfquote:
Terechte klacht. Niet kunnen slapen is erg vervelend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Dilemma: geluidsoverlast van doodzieke buurvrouw
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie hier altijd klagen tot daaraan toe MAAR ETEN LATEN JULLIE GOFFEDOMME MET RUST!
ik lust smeerkaas, jong belegen en brie. verder niksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik kan die geur ook niet hebben hoor![]()
Kaas is ranzig![]()
Gesmolten kaas gaat nog wel
Etenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie hier altijd klagen tot daaraan toe MAAR ETEN LATEN JULLIE GOFFEDOMME MET RUST!
Ik ga even wat eten
Heb je dat van Januzzaj meegekregen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terechte klacht. Niet kunnen slapen is erg vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |