Ik vind 4 keer per week al veel. Als ik thuis kom van mijn werk en/of studie, heb ik geen zin om me nog eens in te spannen na een avondje lui op de bank zitten.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Ram je libido omhoog en mauw niet zo... Schuurt alleen soms een beetje dat rooie spul. Verder niks mis mee
Haha burgertrutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind 4 keer per week al veel. Als ik thuis kom van mijn werk en/of studie, heb ik geen zin om me nog eens in te spannen na een avondje lui op de bank zitten.
Laat haar op je dick rijdenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind 4 keer per week al veel. Als ik thuis kom van mijn werk en/of studie, heb ik geen zin om me nog eens in te spannen na een avondje lui op de bank zitten.
Zeg dan tegen haar dat als ze seks wil, zij al het werk mag doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat wil ze dan weer niet want daar is ze te moe voor.quote:
Ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:02 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou maar uitkijken, dit klinkt alsof ze een klein mormel wil uitpoepen.
Jij zit liever lui op de bank of gaat slapen dan dat je je vriendin alle hoeken van de kamer laat zien?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nooit gehoord, wel van gehoord. Ik noem het altijd doosje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat toch serieus?
Ik had het vooral over die ene week die hij per definitie over slaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit inderdaad ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
Maar 4 keer per week seks hebben![]()
Gewoon smerig manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het vooral over die ene week die hij per definitie over slaat.
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nooit gehoord, wel van gehoord. Ik noem het altijd doosje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Doosje? Heb je geen ballen ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nooit gehoord, wel van gehoord. Ik noem het altijd doosje.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.FoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker glibberen in je holle kies, bah bahquote:
[..]
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.PunaniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Lekker glibberen in je holle kies, bah bah
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef iScream. het volgende:
En al die maagdelijke vriendinloze FOK!ers (eigenlijk is dit al een pleonasme) maar reageren dat 4x sex per week niet genoeg is_____________
Als je in 10min klaar bent jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Het is gewoon hetzelfde als normaal hoor, als ze een tampon in heeft gehad vlak ervoor denk ik dat je hem er gewoon schoon uit haalt hoor. Tenzij ze heel fanatiek bloedt misschien.
Jijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef SimplyAlex het volgende:
Een bloedig kutje neuken is best wel geil .... maar ja, de meeste FOK-kers zullen nooit een kutje mogen zien. Ik leef met jullie mee@
Hoeft helemaal niet, het is geen druppelend kraantje waar continue bloedt uit komt of zo.quote:
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Het is gewoon hetzelfde als normaal hoor, als ze een tampon in heeft gehad vlak ervoor denk ik dat je hem er gewoon schoon uit haalt hoor. Tenzij ze heel fanatiek bloedt misschien.
Geen kloon .... fijne dag!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
En de PoHi van je kloontje
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef SimplyAlex het volgende:
Een bloedig kutje neuken is best wel geil .... maar ja, de meeste FOK-kers zullen nooit een kutje mogen zien. Ik leef met jullie mee@
Ja..maar wanneer het dan net een moment is dat het er wel uitkomt, dan is dat wel smerig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, het is geen druppelend kraantje waar continue bloedt uit komt of zo.
Als je teveel die baarmoeder beukt misschien wel, want dan begint die begint dan misschien wel te lekken.
Dan geloof je me niet. No problem, zal me ook aan mijn reet roesten verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, ga maar lekker buitenspelen
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja..maar wanneer het dan net een moment is dat het er wel uitkomt, dan is dat wel smerig.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, het is geen druppelend kraantje waar continue bloedt uit komt of zo.
Als je teveel die baarmoeder beukt misschien wel, want dan begint die begint dan misschien wel te lekken.
Ik zeg alleen dat het helemaal niet zo bloederig hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?Je wil er als man toch helemaal in... Je gaat toch niet terughouden omdat je anders bang bent een rode lans te krijgen? Wat voor miet ben je dan
Had liever meer bloed en minder pijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk gewoon hele lichte bloedingen. Leuk voor je
Ik zoek geen uitweg, maar ik ga verder geen welles-nietes discussie voeren ... dat jij blijkbaar denkt dat ik iemands kloon ben ... oke, leuk voor je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Typisch de uitspraak van iemand die wanhopig een vluchtweg zoekt
Ik heb het allebeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het helemaal niet zo bloederig hoeft te zijn.
[..]
Had liever meer bloed en minder pijn.
Is goed mi manG, ga maar lekker stoepkrijtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:19 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik zoek geen uitweg, maar ik ga verder geen welles-nietes discussie voeren ... dat jij blijkbaar denkt dat ik iemands kloon ben ... oke, leuk voor je.
Want jij bent zelf geen Fok!er?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef iScream. het volgende:
En al die maagdelijke vriendinloze FOK!ers (eigenlijk is dit al een pleonasme) maar reageren dat 4x sex per week niet genoeg is_____________
Als je gewoon lekker 60min ofzo met elkaar bezig bent. En ze dus al minimaal 60min zonder tampon rondhuppelt is de kans zeg maar 99/100 dat er wel wat uit gaat komen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het helemaal niet zo bloederig hoeft te zijn.
[..]
Had liever meer bloed en minder pijn.
Ja als je op het bloederigste moment gaat copuleren ja. 60 minuten bloedvrij kan makkelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker 60min ofzo met elkaar bezig bent. En ze dus al minimaal 60min zonder tampon rondhuppelt is de kans zeg maar 99/100 dat er wel wat uit gaat komen...
Nou, wees blij en zie jezelf als een uitzondering... Want ik moet dat nog meemaken...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je op het bloederigste moment gaat copuleren ja. 60 minuten bloedvrij kan makkelijk.
Dit dus ....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb ook wel eens een ongestelde kut geneukt. Merk je niks van, en dat bloed op me lul vond ik best geil
Mwah... ik neem dan liever een maagd als ik dat effect wilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb ook wel eens een ongestelde kut geneukt. Merk je niks van, en dat bloed op me lul vond ik best geil
Ook vrouwen die al ontmaagd zijn, zeggen dat het als een ontmaagding voelt wanneer mijn derde benen binnentreedt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:33 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Mwah... ik neem dan liever een maagd als ik dat effect wil
Uifemismenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Geforceerde uifemismen
Geforceerde 'hont'-term introduceren
Oh fuckquote:
Wat is daar geil aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.Pussy is gewoon het perfecte woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
Het is voor mij echt een enorme afknapperquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Pussy is gewoon het perfecte woord
Na afloop heb je van die die opgedroogde lagen bloed op je voorstaart.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Een ongestelde pussy is ook altijd net iets droger dan een niet ongestelde, heerlijk is datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Na afloop heb je van die die opgedroogde lagen bloed op je voorstaart.Lekker er laag voor laag afpellen, net als lijm van de tafels pellen op de basisschool.
Temperatuur lijkt vaak ook hoger te liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Piethur het volgende:
[..]
Een ongestelde pussy is ook altijd net iets droger dan een niet ongestelde, heerlijk is dat
Swaffelen na de seks met je bebloede lulquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Temperatuur lijkt vaak ook hoger te liggen.En dan van die vlekken in handdoeken en shit.
Vrouw met relatie meldt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef iScream. het volgende:
Ze krijgt standaard 4 keer per week seks, ik vind 2 keer per week al ruim voldoende dus eigenlijk mats ik haar ook nog eens. Ik ga no way naar 6 of 7 keer want anders is de lol er helemaal vanaf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef SimplyAlex het volgende:
TS is een behoorlijke egoïst ... dus omdat jij verzadigd bent, kan jouw vriendin de tering verder krijgen?
Je kan haar niveau gewoon niet aan ... misschien moet je eens wat minder rukken en proberen om te zorgen dat je vriendin wel verzadigd raakt. Je stelt haar teleur, gozer .... en je bent gewoon te bokito om dat door te hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ze krijgt standaard 4 keer per week seks, ik vind 2 keer per week al ruim voldoende dus eigenlijk mats ik haar ook nog eens. Ik ga no way naar 6 of 7 keer want anders is de lol er helemaal vanaf.
Minder rukken? Waar heb je het in godsnaam over? Waar lees je dat ik er ook nog bij ruk? De enige die teleurstelt ben je zelf met dit soort no nonsens uitsprakenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Je kan haar niveau gewoon niet aan ... misschien moet je eens wat minder rukken en proberen om te zorgen dat je vriendin wel verzadigd raakt. Je stelt haar teleur, gozer .... en je bent gewoon te bokito om dat door te hebben.
Of je rukt te veel of je bent homo en hebt liever een behaarde aars om je tampeloeres in te steken. ... anders snap ik niet dat je maar 2x (bij voorkeur) en 4x (max) in dat natte kutje van je vriendin wilt. Je kan er omheen lullen, maar wiskundig gezien klopt er geen flikker van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Minder rukken? Waar heb je het in godsnaam over? Waar lees je dat ik er ook nog bij ruk? De enige die teleurstelt ben je zelf met dit soort no nonsens uitspraken
Je komt erg gefrustreerd over, vriend! Mensen hebben toch allemaal een andere smaak/gevoel/voorkeur etc etc dus wie de fuck ben jij om tegen mij te zeggen dat ik een homo ben omdat ik maar maximaal 4 x per week seks heb.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Of je rukt te veel of je bent homo en hebt liever een behaarde aars om je tampeloeres in te steken. ... anders snap ik niet dat je maar 2x (bij voorkeur) en 4x (max) in dat natte kutje van je vriendin wilt. Je kan er omheen lullen, maar wiskundig gezien klopt er geen flikker van.
Ik ben zeker niet gefrustreerd. Ik stel slechts vast dat er iets niet klopt met jouw "seks"leven. Dat jij er vervolgens zo aggressief op reageert, doet me vermoeden dat ik een zeer punt bij je heb geraakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je komt erg gefrustreerd over, vriend! Mensen hebben toch allemaal een andere smaak/gevoel/voorkeur etc etc dus wie de fuck ben jij om tegen mij te zeggen dat ik een homo ben omdat ik maar maximaal 4 x per week seks heb.
Hoezo bepaal jij dat er iets niet klopt met mijn seksleven? Nogmaals: De een vind het fijn om 6 keer per dag seks te hebben, de ander vind het fijn om maar 2 keer per week seks te hebben. Wat is hier mis mee precies?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet gefrustreerd. Ik stel slechts vast dat er iets niet klopt met jouw "seks"leven. Dat jij er vervolgens zo aggressief op reageert, doet me vermoeden dat ik een zeer punt bij je heb geraakt.
Mijn belangrijkste punt is vooral dat jouw vriendin heel duidelijk laat merken dat ze seksueel gezien niet genoeg aan haar trekken komt bij jou. Dan kun je wel heel star egoistisch blijven doen, maar kans is dat ze het op een gegeven moment buiten jullie relatie gaat zoeken (en vinden). Ik waarschuw je alvast ...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoezo bepaal jij dat er iets niet klopt met mijn seksleven? Nogmaals: De een vind het fijn om 6 keer per dag seks te hebben, de ander vind het fijn om maar 2 keer per week seks te hebben. Wat is hier mis mee precies?
2x per week is wel heel weinig hoor, beetje laag libido heb je dan.. Of ze is niet al te aantrekkelijk voor je..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:00 schreef JenHermes het volgende:
Mijn vriendin wil sinds gister dat ik haar vagina meer voer dan dat ik nu al doe. Ik heb nu al gemiddeld 4 keer per week seks met haar en dat vind ik voor mijn doen vrij veel omdat ik het na 2 keer per week wel gezien heb en ik er voor de rest van de week tegenaan kan. Bij mijn vriendin ligt dit anders: Ze is volgens eigen zeggen onverzadigbaar en wil dat haar vagina meer eten krijgt. Dit houd dus ook in dat ze seks wil op het moment dat de sloot rood staat en dat gaat volledig tegen mijn principes in. Straks aan het einde van de middag zal ze er weer alles aan doen om haar voorbillen te voorzien van eten maar ze moet niet denken dat dat gaat lukken.
Klacht: Vriendin die naast standaard 4 keer seks per week nog meer seks wil
Als ze dat laatste wil, dan doet ze dat toch wel ook al geef ik haar meer seks want bij haar is het nooit voldoende. Als ik haar nu 6 keer per week seks geef wil ze alleen maar meer. Dan gaat het dadelijk naar 2 x per dag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste punt is vooral dat jouw vriendin heel duidelijk laat merken dat ze seksueel gezien niet genoeg aan haar trekken komt bij jou. Dan kun je wel heel star egoistisch blijven doen, maar kans is dat ze het op een gegeven moment buiten jullie relatie gaat zoeken (en vinden). Ik waarschuw je alvast ...
Is wel overduidelijk dat er seksueel totaal geen match is tussen jullie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als ze dat laatste wil, dan doet ze dat toch wel ook al geef ik haar meer seks want bij haar is het nooit voldoende. Als ik haar nu 6 keer per week seks geef wil ze alleen maar meer. Dan gaat het dadelijk naar 2 x per dag.
als hij rode zee al niet durft zal hij anaal al helemaal niet durvenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom niet anaal als je de rode zee niet wil bevaren>
Omdat vrouwen een grote verzameling bacterien hebben daar. Gatver, vrouwen zijn vies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom niet anaal als je de rode zee niet wil bevaren>
De döderlein bacterie vreet juist andere micro organismen op. We zijn juist heel hygiënisch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat vrouwen een grote verzameling bacterien hebben daar. Gatver, vrouwen zijn vies.
Ja mannen hun anus is wel bacterie vrij? Ik denk dat de anus van de gemiddelde vrouw toch schoner is dan van de gemiddelde manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat vrouwen een grote verzameling bacterien hebben daar. Gatver, vrouwen zijn vies.
Bruin minder erg dan bloed, bloed een keer gehad en dat was vies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef AMangold het volgende:
[..]
als hij rode zee al niet durft zal hij anaal al helemaal niet durvenstel je voor dat hij bruin word
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat toch serieus?
Gewoon een babydoekje erlangs halen en hij is weer schoonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bruin minder erg dan bloed, bloed een keer gehad en dat was vies.
Hier spreekt iemand die regelmatig anaal wordt uitgewoond ...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
Gewoon een babydoekje erlangs halen en hij is weer schoon![]()
(heb ik standaard in de lade onder mijn bed een pakje van liggen)
No commentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:10 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand die regelmatig anaal wordt uitgewoond ...
Kan jij je reet likken, zoals een kat? Nee, dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
De döderlein bacterie vreet juist andere micro organismen op. We zijn juist heel hygiënisch.
Maar een man wordt doorgaans niet anaal genomen en is daarom dus veiligquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja mannen hun anus is wel bacterie vrij? Ik denk dat de anus van de gemiddelde vrouw toch schoner is dan van de gemiddelde man
Zou jij dat graag willen danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan jij je reet likken, zoals een kat? Nee, dus.
Anaal kan gewoon lekker zijn, overigens doe ik dat niet met de eerste de beste,quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
Anaal kan gewoon lekker zijn, overigens doe ik dat niet met de eerste de beste,
moeten dan toch al maandje bezig zijn met elkaar ofso..
Geil als een vrouw anaal toelaat .....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
Anaal kan gewoon lekker zijn, overigens doe ik dat niet met de eerste de beste,
moeten dan toch al maandje bezig zijn met elkaar ofso..
O gosh, anaalridder?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:15 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Geil als een vrouw anaal toelaat .....![]()
Ja ach ja seksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
Gewoon een babydoekje erlangs halen en hij is weer schoon![]()
(heb ik standaard in de lade onder mijn bed een pakje van liggen)
Dat is wel echt veel viezer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef AMangold het volgende:
[..]
als hij rode zee al niet durft zal hij anaal al helemaal niet durvenstel je voor dat hij bruin word
Volgens mij lees je zelf niet goed, maar een vraagje..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef JenHermes het volgende:
Jullie kunnen echt niet lezen he! ik doe het niet 2 keer per week maar 4 keer per week. 4 keer per week is dus om de dag, 4 keer per week ligt boven het landelijk gemiddelde. Persoonlijk zou ik 2 keer per week al voldoende vinden maar omdat mijn vriendin dat echt te weinig vind, kom ik haar tegemoet door 4 keer per week.
5 maandenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Volgens mij lees je zelf niet goed, maar een vraagje..
Hoelang zijn jullie samen?
Lieve schat, bij anaal komt hij er niet bruin uit.. (tenminste ik ga er vanuit dat jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is wel echt veel viezer.Maar met voorbereiding te voorkomen itt bloed.
Lieve schat, dat is dus precies wat ik zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lieve schat, bij anaal komt hij er niet bruin uit.. (tenminste ik ga er vanuit dat je
hem er niet in laat roeren terwijl je nodig moet.. overigens ook pijnlijk lijkt mij XD)
O nee toch, straks blijkt nog dat mannen verschillende voorkeuren hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:01 schreef Ikmisje93 het volgende:
Het is bij jullie mannen ook nooit goed he. Te veel sex, te weinig..... Ik zou zeggen geniet er van!
OMG..quote:
Ik vind 4 keer ook genoeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef JenHermes het volgende:
Jullie kunnen echt niet lezen he! ik doe het niet 2 keer per week maar 4 keer per week. 4 keer per week is dus om de dag, 4 keer per week ligt boven het landelijk gemiddelde. Persoonlijk zou ik 2 keer per week al voldoende vinden maar omdat mijn vriendin dat echt te weinig vind, kom ik haar tegemoet door 4 keer per week.
Oke dan begreep ik je verkeerd, mijn excusesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Lieve schat, dat is dus precies wat ik zeg.
Jullie werken niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
OMG..
Dan doe je het toch minstens 2x per dag :S
Hoe kom jij aan zo een laag libido.. Dat gemiddelde waar jij het over hebt
gaat over relaties van 10 jaar ofzo, dan zakt het aantal keer wel..
Jawel, bijbaantje naast school..quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja mannen hun anus is wel bacterie vrij? Ik denk dat de anus van de gemiddelde vrouw toch schoner is dan van de gemiddelde man
In t weekend zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Samen ochtendgymnastiek doen en 's avonds weer.
Dat eerste hoeft niet persé, maar als je allebei de kans krijgt minstens elke nacht voor het slapen gaan en bij het wakker worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
OMG..
Ik herinner mij een artikel te hebben gelezen, hele tijd terug (sorry ik heb geen link tot mijn beschikking)quote:
Geen eeuwige veeg?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik herinner mij een artikel te hebben gelezen, hele tijd terug (sorry ik heb geen link tot mijn beschikking)
waarin de uitslag van een onderzoek stond waaruit kwam dat vrouwen hun anus beter schoon maakten na het toiletbezoek.
Maar dit is dan wel weer een terechte klacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat wil ze dan weer niet want daar is ze te moe voor.
Lijkt me vrij moeilijk te testen eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik herinner mij een artikel te hebben gelezen, hele tijd terug (sorry ik heb geen link tot mijn beschikking)
waarin de uitslag van een onderzoek stond waaruit kwam dat vrouwen hun anus beter schoon maakten na het toiletbezoek.
In Engelland testen ze vanalles volgens mij xDquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me vrij moeilijk te testen eigenlijk.
Iets zegt me dat deze relatie geen stand gaat houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Als ze dat laatste wil, dan doet ze dat toch wel ook al geef ik haar meer seks want bij haar is het nooit voldoende. Als ik haar nu 6 keer per week seks geef wil ze alleen maar meer. Dan gaat het dadelijk naar 2 x per dag.
Verklaart waarom zijn vriendin denkt dat hij vreemd gaat, hij wilt gewoon te weinig seksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
En dan mag je ook nog niet eens jouw Wingmannetje om. KLB / Vriendin die pakje Wingman condooms retourneert
Ze hebben pas 5 maanden, dan scheur je elkaar over het algemeen toch echt nog wel de kleren van het lijf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind 4 keer ook genoeg.
Toen ik net met mijn vriendin had deden we het 5 keer per dag, maar na 3 jaar vind ik 4 keer per week perfect. Soms ben je gewoon moe, heb je t druk.
En soms doen we dan een vluggertje, en soms gaan we voor de volle 3 minuten.
TS dus niet ... die is nu al ingekakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ze hebben pas 5 maanden, dan scheur je elkaar over het algemeen toch echt nog wel de kleren van het lijf.
Aha op die manier.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
In Engelland testen ze vanalles volgens mij xD
Naast de test hadden ze ook een enquete afgenomen hoe men het schoonmaakt
na een toiletbezoek. mannen deden dit met klein beetje papier, terwijl veel vrouwen
eerst vochtig toiletpapier er langs veegden gevolgt door gewoon toiletpapier.. (natuurlijk doet niet iedere vrouw dat)
Wonen ze eigenlijk bij mekaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ze hebben pas 5 maanden, dan scheur je elkaar over het algemeen toch echt nog wel de kleren van het lijf.
Ik heb mijn vriend sinds dag 1 bijna elke dag gezien, we woonden na 2 maanden samen en het heeft echt wel wat langer geduurd dan 5 maanden voordat de seks wat minder vaak werd. Al is elkaar een tijd niet zien inderdaad altijd wel een goede manier om je libido weer wat hoger te krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wonen ze eigenlijk bij mekaar?
Dat scheelt natuurlijk ook weer. Toen ik 5 maanden had woonden we nog niet samen en zag ik haar ook niet elke dag. Wat eigenlijk wel goed is voor je libido
Homo Koningquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:00 schreef JenHermes het volgende:
Mijn vriendin wil sinds gister dat ik haar vagina meer voer dan dat ik nu al doe. Ik heb nu al gemiddeld 4 keer per week seks met haar en dat vind ik voor mijn doen vrij veel omdat ik het na 2 keer per week wel gezien heb en ik er voor de rest van de week tegenaan kan. Bij mijn vriendin ligt dit anders: Ze is volgens eigen zeggen onverzadigbaar en wil dat haar vagina meer eten krijgt. Dit houd dus ook in dat ze seks wil op het moment dat de sloot rood staat en dat gaat volledig tegen mijn principes in . Straks aan het einde van de middag zal ze er weer alles aan doen om haar voorbillen te voorzien van eten maar ze moet niet denken dat dat gaat lukken.
Klacht: Vriendin die naast standaard 4 keer seks per week nog meer seks wil
Jij bent echt oversextquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lieve schat, bij anaal komt hij er niet bruin uit.. (tenminste ik ga er vanuit dat je
hem er niet in laat roeren terwijl je nodig moet.. overigens ook pijnlijk lijkt mij XD)
OMG. sommige relaties zien elkaar niet elke dag en hebben geen tijd om het iedere dag 2x te doen gewoon omdat drukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
OMG..
Dat is juist de reden waarom dat ik het liever niet doe. Dat bloed, ja boeiend, maar het lijkt wel alsof je een frikandelbroodje van je lul probeert te bakken als je een ongesteld wijf neukt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
Temperatuur lijkt vaak ook hoger te liggen.![]()
Supergirl komt niet aan haar trekkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OMG. sommige relaties zien elkaar niet elke dag en hebben geen tijd om het iedere dag 2x te doen gewoon omdat druk
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef DasApart het volgende:
[..]
Dat is juist de reden waarom dat ik het liever niet doe. Dat bloed, ja boeiend, maar het lijkt wel alsof je een frikandelbroodje van je lul probeert te bakken als je een ongesteld wijf neukt.
watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef DasApart het volgende:
[..]
Dat is juist de reden waarom dat ik het liever niet doe. Dat bloed, ja boeiend, maar het lijkt wel alsof je een frikandelbroodje van je lul probeert te bakken als je een ongesteld wijf neukt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:00 schreef JenHermes het volgende:
en dat vind ik voor mijn doen vrij veel omdat ik het na 2 keer per week wel gezien heb
Niet heel de wereld draait om AMangold.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef AMangold het volgende:
Haha, nu ben ik goor omdat ik eerlijk toegeef dat ik dat doe? Naja boeiend wat jij vind
OOOOOOOOOOWWW SNAAAAPPPquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nu ben ik goor omdat ik eerlijk toegeef dat ik dat doe? Naja boeiend wat jij vind
Gelukkig niet, zou saai wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet heel de wereld draait om AMangold.
Ze had het volgens mij niet tegen jou maar leuk om te weten dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Het ging d'r niet over jou, als je niet gequote wordt heeft het geen betrekking tot iets wat je eerder gezegd hebt. Dat jij wel meent dat het wel om jou móét gaan spreekt boekdelen.quote:
Je weet dat je goor bent daarom voel je je aangesproken. Viespeuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een vergissingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het ging d'r niet over jou, als je niet gequote wordt heeft het geen betrekking tot iets wat je eerder gezegd hebt. Dat jij wel meent dat het wel om jou móét gaan spreekt boekdelen.
Dit is onvergefelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een vergissing
Ga je weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe ik het goed kon maken
Zij is al oud, woont gelijk samen en zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OMG. sommige relaties zien elkaar niet elke dag en hebben geen tijd om het iedere dag 2x te doen gewoon omdat druk
Je vertrapt mijn tere kinderzieltje met je hitsige praat.quote:
Het goedmaken was niet hitsig bedoeld hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Je vertrapt mijn tere kinderzieltje met je hitsige praat.
Foto's in PM zijn altijd een goede starter, hoe vernederender hoe beter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe ik het goed kon maken
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Foto's in PM zijn altijd een goede starter, hoe vernederender hoe beter.
O dat komt nog wel voor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Het goedmaken was niet hitsig bedoeld hoor![]()
Ben sowieso niet in die stemming at the moment
Definieer braafquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nee ben braaf(ondanks mijn eerlijkheid/openheid over sommige onderwerpen)
Gedragen volgens de algemene normen en waarden die mijn moeder mij heeft bij gebracht.quote:
Jouw moeder heeft je normen gegeven voor hoe je met seksualiteit moet omgaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Gedragen volgens de algemene normen en waarden die mijn moeder mij heeft bij gebracht.
Haha nee, dat niet nee XD..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft je normen gegeven voor hoe je met seksualiteit moet omgaan?
Vertel.
Ken alleen die norm van geen seks voor het huwelijk en supermonogaam en zo.
beetje saai dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha nee, dat niet nee XD..
Dan mijn eigen normen en waarden (A) Waarbij ik van menig persoon heb gehoord dat ik soms te braaf ben
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nee ben braaf(ondanks mijn eerlijkheid/openheid over sommige onderwerpen)
"Vergeet de ballen niet."quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft je normen gegeven voor hoe je met seksualiteit moet omgaan?
Vertel.
Ken alleen die norm van geen seks voor het huwelijk en supermonogaam en zo.
Wellicht omdat menig persoon daarvan zou kunnen profiteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha nee, dat niet nee XD..
Dan mijn eigen normen en waarden (A) Waarbij ik van menig persoon heb gehoord dat ik soms te braaf ben
saai dus. En hier maar hitsige taal uit slaan. Wat een cocktease.quote:
Voor de gene die mijn interesse trekt ben ik niet saai, voor anderen welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef DasApart het volgende:
[..]
saai dus. En hier maar hitsige taal uit slaan. Wat een cocktease.
Ja ag, ik blijf een dorpsmeisje, die eerst een paar dates nodig heeft voordat ze meer wilt/doetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Wellicht omdat menig persoon daarvan zou kunnen profiteren.
Maar dan kan je nog steeds heel veel mensen datenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ag, ik blijf een dorpsmeisje, die eerst een paar dates nodig heeft voordat ze meer wilt/doet.
Beetje ouderwets. Als je een beetje bij wil blijven ga je pas op date na de 3e keer seks.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ag, ik blijf een dorpsmeisje, die eerst een paar dates nodig heeft voordat ze meer wilt/doet.
Ik kreeg meteen flashbacks van Japanners met emmers vol alenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:00 schreef JenHermes het volgende:
Mijn vriendin wil sinds gister dat ik haar vagina meer voer dan dat ik nu al doe.
ik had het over het vriendinnetje van tsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
dit jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet heel de wereld draait om AMangold.
Dat versterkt de aandacht. Vol blijde verwachting zitten wij als jij er niet bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe niet zo >.< kom al stukken minder op fokje
Dit!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef DasApart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Lekker glibberen in je holle kies, bah bah
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er trouwens ook soa's waarvan je vagina ineens superheet aan gaat voelen?
Godver, jou zie ik hier ook in elk topicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit inderdaad ook
Gewoon elke dag een meisje de bosjes in trekken.
Natuurlijk niet, maar vroeg het me af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb geen soa's en geen vagijn dus weet het niet.
Maar zou je dat prettig vinden?
Je moet je reputatie als KLBaas natuurlijk wel hoog houden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Godver, jou zie ik hier ook in elk topic
Ik heb wel eens gehoord dat je een brandend gevoel krijgt in je yoghurtspuit als je een soa hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar vroeg het me af.
Ik bedoel dat het voor degene die je neukt heel warm aanvoelt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je een brandend gevoel krijgt in je yoghurtspuit als je een soa hebt.
Dus ik kan me voorstellen dat je vagijn wel wat heter word.
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het voor degene die je neukt heel warm aanvoelt.
Nog nooit het grote SOA-ruilspel gespeeld?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.
Of ze moet t heel lief vragen.
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.
Of ze moet t heel lief vragen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.
Gotta catch 'em all
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.
Gotta catch 'em all
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |