Maar dan kan je nog steeds heel veel mensen datenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ag, ik blijf een dorpsmeisje, die eerst een paar dates nodig heeft voordat ze meer wilt/doet.
Beetje ouderwets. Als je een beetje bij wil blijven ga je pas op date na de 3e keer seks.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ag, ik blijf een dorpsmeisje, die eerst een paar dates nodig heeft voordat ze meer wilt/doet.
Ik kreeg meteen flashbacks van Japanners met emmers vol alenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:00 schreef JenHermes het volgende:
Mijn vriendin wil sinds gister dat ik haar vagina meer voer dan dat ik nu al doe.
ik had het over het vriendinnetje van tsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nu ben ik goor omdat ik eerlijk toegeef dat ik dat doe? Naja boeiend wat jij vind
dit jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet heel de wereld draait om AMangold.
Dat versterkt de aandacht. Vol blijde verwachting zitten wij als jij er niet bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe niet zo >.< kom al stukken minder op fokje
Dit!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef DasApart het volgende:
[..]
Dat is juist de reden waarom dat ik het liever niet doe. Dat bloed, ja boeiend, maar het lijkt wel alsof je een frikandelbroodje van je lul probeert te bakken als je een ongesteld wijf neukt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Lekker glibberen in je holle kies, bah bah
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er trouwens ook soa's waarvan je vagina ineens superheet aan gaat voelen?
Godver, jou zie ik hier ook in elk topicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit inderdaad ook
Gewoon elke dag een meisje de bosjes in trekken.
Natuurlijk niet, maar vroeg het me af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb geen soa's en geen vagijn dus weet het niet.
Maar zou je dat prettig vinden?
Je moet je reputatie als KLBaas natuurlijk wel hoog houden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Godver, jou zie ik hier ook in elk topic
Ik heb wel eens gehoord dat je een brandend gevoel krijgt in je yoghurtspuit als je een soa hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar vroeg het me af.
Ik bedoel dat het voor degene die je neukt heel warm aanvoelt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je een brandend gevoel krijgt in je yoghurtspuit als je een soa hebt.
Dus ik kan me voorstellen dat je vagijn wel wat heter word.
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het voor degene die je neukt heel warm aanvoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |