Zeg dan tegen haar dat als ze seks wil, zij al het werk mag doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind 4 keer per week al veel. Als ik thuis kom van mijn werk en/of studie, heb ik geen zin om me nog eens in te spannen na een avondje lui op de bank zitten.
Dat wil ze dan weer niet want daar is ze te moe voor.quote:
Ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:02 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou maar uitkijken, dit klinkt alsof ze een klein mormel wil uitpoepen.
Jij zit liever lui op de bank of gaat slapen dan dat je je vriendin alle hoeken van de kamer laat zien?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind 4 keer per week al veel. Als ik thuis kom van mijn werk en/of studie, heb ik geen zin om me nog eens in te spannen na een avondje lui op de bank zitten.
Nooit gehoord, wel van gehoord. Ik noem het altijd doosje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat toch serieus?
Ik had het vooral over die ene week die hij per definitie over slaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit inderdaad ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
Maar 4 keer per week seks hebben![]()
Gewoon smerig manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het vooral over die ene week die hij per definitie over slaat.
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nooit gehoord, wel van gehoord. Ik noem het altijd doosje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Doosje? Heb je geen ballen ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nooit gehoord, wel van gehoord. Ik noem het altijd doosje.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.FoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker glibberen in je holle kies, bah bahquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.PunaniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Lekker glibberen in je holle kies, bah bah
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef iScream. het volgende:
En al die maagdelijke vriendinloze FOK!ers (eigenlijk is dit al een pleonasme) maar reageren dat 4x sex per week niet genoeg is_____________
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |