Godver, jou zie ik hier ook in elk topicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit inderdaad ook
Gewoon elke dag een meisje de bosjes in trekken.
Natuurlijk niet, maar vroeg het me af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb geen soa's en geen vagijn dus weet het niet.
Maar zou je dat prettig vinden?
Je moet je reputatie als KLBaas natuurlijk wel hoog houden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Godver, jou zie ik hier ook in elk topic
Ik heb wel eens gehoord dat je een brandend gevoel krijgt in je yoghurtspuit als je een soa hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar vroeg het me af.
Ik bedoel dat het voor degene die je neukt heel warm aanvoelt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je een brandend gevoel krijgt in je yoghurtspuit als je een soa hebt.
Dus ik kan me voorstellen dat je vagijn wel wat heter word.
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het voor degene die je neukt heel warm aanvoelt.
Nog nooit het grote SOA-ruilspel gespeeld?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.
Of ze moet t heel lief vragen.
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.
Of ze moet t heel lief vragen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.
Gotta catch 'em all
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.
Gotta catch 'em all
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |