Ja als je op het bloederigste moment gaat copuleren ja. 60 minuten bloedvrij kan makkelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker 60min ofzo met elkaar bezig bent. En ze dus al minimaal 60min zonder tampon rondhuppelt is de kans zeg maar 99/100 dat er wel wat uit gaat komen...
Nou, wees blij en zie jezelf als een uitzondering... Want ik moet dat nog meemaken...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je op het bloederigste moment gaat copuleren ja. 60 minuten bloedvrij kan makkelijk.
Dit dus ....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb ook wel eens een ongestelde kut geneukt. Merk je niks van, en dat bloed op me lul vond ik best geil
Mwah... ik neem dan liever een maagd als ik dat effect wilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb ook wel eens een ongestelde kut geneukt. Merk je niks van, en dat bloed op me lul vond ik best geil
Ook vrouwen die al ontmaagd zijn, zeggen dat het als een ontmaagding voelt wanneer mijn derde benen binnentreedt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:33 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Mwah... ik neem dan liever een maagd als ik dat effect wil
Uifemismenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Geforceerde uifemismen
Geforceerde 'hont'-term introduceren
Oh fuckquote:
Wat is daar geil aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.Pussy is gewoon het perfecte woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
Het is voor mij echt een enorme afknapperquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Pussy is gewoon het perfecte woord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |