Als je in 10min klaar bent jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Het is gewoon hetzelfde als normaal hoor, als ze een tampon in heeft gehad vlak ervoor denk ik dat je hem er gewoon schoon uit haalt hoor. Tenzij ze heel fanatiek bloedt misschien.
Jijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef SimplyAlex het volgende:
Een bloedig kutje neuken is best wel geil .... maar ja, de meeste FOK-kers zullen nooit een kutje mogen zien. Ik leef met jullie mee@
Hoeft helemaal niet, het is geen druppelend kraantje waar continue bloedt uit komt of zo.quote:
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Het is gewoon hetzelfde als normaal hoor, als ze een tampon in heeft gehad vlak ervoor denk ik dat je hem er gewoon schoon uit haalt hoor. Tenzij ze heel fanatiek bloedt misschien.
Geen kloon .... fijne dag!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
En de PoHi van je kloontje
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef SimplyAlex het volgende:
Een bloedig kutje neuken is best wel geil .... maar ja, de meeste FOK-kers zullen nooit een kutje mogen zien. Ik leef met jullie mee@
Ja..maar wanneer het dan net een moment is dat het er wel uitkomt, dan is dat wel smerig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, het is geen druppelend kraantje waar continue bloedt uit komt of zo.
Als je teveel die baarmoeder beukt misschien wel, want dan begint die begint dan misschien wel te lekken.
Dan geloof je me niet. No problem, zal me ook aan mijn reet roesten verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, ga maar lekker buitenspelen
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja..maar wanneer het dan net een moment is dat het er wel uitkomt, dan is dat wel smerig.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, het is geen druppelend kraantje waar continue bloedt uit komt of zo.
Als je teveel die baarmoeder beukt misschien wel, want dan begint die begint dan misschien wel te lekken.
Ik zeg alleen dat het helemaal niet zo bloederig hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?Je wil er als man toch helemaal in... Je gaat toch niet terughouden omdat je anders bang bent een rode lans te krijgen? Wat voor miet ben je dan
Had liever meer bloed en minder pijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk gewoon hele lichte bloedingen. Leuk voor je
Ik zoek geen uitweg, maar ik ga verder geen welles-nietes discussie voeren ... dat jij blijkbaar denkt dat ik iemands kloon ben ... oke, leuk voor je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Typisch de uitspraak van iemand die wanhopig een vluchtweg zoekt
Ik heb het allebeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het helemaal niet zo bloederig hoeft te zijn.
[..]
Had liever meer bloed en minder pijn.
Is goed mi manG, ga maar lekker stoepkrijtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:19 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik zoek geen uitweg, maar ik ga verder geen welles-nietes discussie voeren ... dat jij blijkbaar denkt dat ik iemands kloon ben ... oke, leuk voor je.
Want jij bent zelf geen Fok!er?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef iScream. het volgende:
En al die maagdelijke vriendinloze FOK!ers (eigenlijk is dit al een pleonasme) maar reageren dat 4x sex per week niet genoeg is_____________
Als je gewoon lekker 60min ofzo met elkaar bezig bent. En ze dus al minimaal 60min zonder tampon rondhuppelt is de kans zeg maar 99/100 dat er wel wat uit gaat komen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het helemaal niet zo bloederig hoeft te zijn.
[..]
Had liever meer bloed en minder pijn.
Ja als je op het bloederigste moment gaat copuleren ja. 60 minuten bloedvrij kan makkelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je gewoon lekker 60min ofzo met elkaar bezig bent. En ze dus al minimaal 60min zonder tampon rondhuppelt is de kans zeg maar 99/100 dat er wel wat uit gaat komen...
Nou, wees blij en zie jezelf als een uitzondering... Want ik moet dat nog meemaken...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je op het bloederigste moment gaat copuleren ja. 60 minuten bloedvrij kan makkelijk.
Dit dus ....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb ook wel eens een ongestelde kut geneukt. Merk je niks van, en dat bloed op me lul vond ik best geil
Mwah... ik neem dan liever een maagd als ik dat effect wilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb ook wel eens een ongestelde kut geneukt. Merk je niks van, en dat bloed op me lul vond ik best geil
Ook vrouwen die al ontmaagd zijn, zeggen dat het als een ontmaagding voelt wanneer mijn derde benen binnentreedt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:33 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Mwah... ik neem dan liever een maagd als ik dat effect wil
Uifemismenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Geforceerde uifemismen
Geforceerde 'hont'-term introduceren
Oh fuckquote:
Wat is daar geil aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Aiciu het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doosje vind ik ook al zo erg! Eigenlijk is er ook niet echt een leuk woord voor.Pussy is gewoon het perfecte woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
Het is voor mij echt een enorme afknapperquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Pussy is gewoon het perfecte woord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |