Je weet dat je goor bent daarom voel je je aangesproken. Viespeuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nu ben ik goor omdat ik eerlijk toegeef dat ik dat doe? Naja boeiend wat jij vind
Iedereen maakt wel eens een vergissingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het ging d'r niet over jou, als je niet gequote wordt heeft het geen betrekking tot iets wat je eerder gezegd hebt. Dat jij wel meent dat het wel om jou móét gaan spreekt boekdelen.
Dit is onvergefelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een vergissing
Ga je weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe ik het goed kon maken
Zij is al oud, woont gelijk samen en zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OMG. sommige relaties zien elkaar niet elke dag en hebben geen tijd om het iedere dag 2x te doen gewoon omdat druk
Je vertrapt mijn tere kinderzieltje met je hitsige praat.quote:
Het goedmaken was niet hitsig bedoeld hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Je vertrapt mijn tere kinderzieltje met je hitsige praat.
Foto's in PM zijn altijd een goede starter, hoe vernederender hoe beter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wou net vragen hoe ik het goed kon maken
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Foto's in PM zijn altijd een goede starter, hoe vernederender hoe beter.
O dat komt nog wel voor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Het goedmaken was niet hitsig bedoeld hoor![]()
Ben sowieso niet in die stemming at the moment
Definieer braafquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nee ben braaf(ondanks mijn eerlijkheid/openheid over sommige onderwerpen)
Gedragen volgens de algemene normen en waarden die mijn moeder mij heeft bij gebracht.quote:
Jouw moeder heeft je normen gegeven voor hoe je met seksualiteit moet omgaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Gedragen volgens de algemene normen en waarden die mijn moeder mij heeft bij gebracht.
Haha nee, dat niet nee XD..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft je normen gegeven voor hoe je met seksualiteit moet omgaan?
Vertel.
Ken alleen die norm van geen seks voor het huwelijk en supermonogaam en zo.
beetje saai dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha nee, dat niet nee XD..
Dan mijn eigen normen en waarden (A) Waarbij ik van menig persoon heb gehoord dat ik soms te braaf ben
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nee ben braaf(ondanks mijn eerlijkheid/openheid over sommige onderwerpen)
"Vergeet de ballen niet."quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft je normen gegeven voor hoe je met seksualiteit moet omgaan?
Vertel.
Ken alleen die norm van geen seks voor het huwelijk en supermonogaam en zo.
Wellicht omdat menig persoon daarvan zou kunnen profiteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha nee, dat niet nee XD..
Dan mijn eigen normen en waarden (A) Waarbij ik van menig persoon heb gehoord dat ik soms te braaf ben
saai dus. En hier maar hitsige taal uit slaan. Wat een cocktease.quote:
Voor de gene die mijn interesse trekt ben ik niet saai, voor anderen welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef DasApart het volgende:
[..]
saai dus. En hier maar hitsige taal uit slaan. Wat een cocktease.
Ja ag, ik blijf een dorpsmeisje, die eerst een paar dates nodig heeft voordat ze meer wilt/doetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Wellicht omdat menig persoon daarvan zou kunnen profiteren.
Maar dan kan je nog steeds heel veel mensen datenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ag, ik blijf een dorpsmeisje, die eerst een paar dates nodig heeft voordat ze meer wilt/doet.
Beetje ouderwets. Als je een beetje bij wil blijven ga je pas op date na de 3e keer seks.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ag, ik blijf een dorpsmeisje, die eerst een paar dates nodig heeft voordat ze meer wilt/doet.
Ik kreeg meteen flashbacks van Japanners met emmers vol alenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:00 schreef JenHermes het volgende:
Mijn vriendin wil sinds gister dat ik haar vagina meer voer dan dat ik nu al doe.
ik had het over het vriendinnetje van tsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, nu ben ik goor omdat ik eerlijk toegeef dat ik dat doe? Naja boeiend wat jij vind
dit jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet heel de wereld draait om AMangold.
Dat versterkt de aandacht. Vol blijde verwachting zitten wij als jij er niet bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe niet zo >.< kom al stukken minder op fokje
Dit!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef DasApart het volgende:
[..]
Dat is juist de reden waarom dat ik het liever niet doe. Dat bloed, ja boeiend, maar het lijkt wel alsof je een frikandelbroodje van je lul probeert te bakken als je een ongesteld wijf neukt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:11 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Lekker glibberen in je holle kies, bah bah
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er trouwens ook soa's waarvan je vagina ineens superheet aan gaat voelen?
Godver, jou zie ik hier ook in elk topicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit inderdaad ook
Gewoon elke dag een meisje de bosjes in trekken.
Natuurlijk niet, maar vroeg het me af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb geen soa's en geen vagijn dus weet het niet.
Maar zou je dat prettig vinden?
Je moet je reputatie als KLBaas natuurlijk wel hoog houden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Godver, jou zie ik hier ook in elk topic
Ik heb wel eens gehoord dat je een brandend gevoel krijgt in je yoghurtspuit als je een soa hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar vroeg het me af.
Ik bedoel dat het voor degene die je neukt heel warm aanvoelt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je een brandend gevoel krijgt in je yoghurtspuit als je een soa hebt.
Dus ik kan me voorstellen dat je vagijn wel wat heter word.
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het voor degene die je neukt heel warm aanvoelt.
Nog nooit het grote SOA-ruilspel gespeeld?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.
Of ze moet t heel lief vragen.
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat iemand een soa heeft zou ik d'r niet neuken.
Of ze moet t heel lief vragen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.
Gotta catch 'em all
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik juist wel, dat doet me altijd weer denken aan mijn jeugd.
Gotta catch 'em all
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |