Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?quote:
Vraag me dan wel af hoe je dat soort dingen mee krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan, maar heb het wel meegekregen dat je er goed uitziet. Over het algemeen. Ik ben altijd wat kritischer dus zal wel gemiddeld zijn.
O, daar weet ik niks van.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar in bed bedoelde hij, denk ik. Kom ik dominant over?
huhquote:Ja, ooit, maar ff geen zin in.
het is een optreden van bekende artiesten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
bij superbowl denk ik aan een kom met fruit
ook lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
bij superbowl denk ik aan een kom met fruit
Notoire leugens, roddels en achterklap.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?
Praat niet met Crack. Ik ben Ziba, ken wel meer mensen over het hele forum.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af hoe je dat soort dingen mee krijgt.
Alleen Crack heeft een oude foto van me gezien.
dan begrijp je het nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind dat zo kut om naar te kijken
Echt zo'n gozer waarvan je denkt "kleren uit en goan".quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?
probeer het nog eensquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
Stievie Wonder als hij een date heeft heeft altijd een blinddate.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind American Football echt geen kut aan.
Einde bericht.
quote:
welke sport?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is een optreden van bekende artiesten.
en een sportwedstrijd
Ik ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind American Football echt geen kut aan.
Einde bericht.
ja hequote:
Hij wel dus, en hij zegt het. Maar mannen prefereren onderdanige meisjes ofzo.quote:
fruitsaladequote:
Kaneel heeft ook gehoord dat jij een hele mooie meid bentquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Praat niet met Crack. Ik ben Ziba, ken wel meer mensen over het hele forum.
quote:
Ik begrijp de regels wel beetje,maar het interesseert me niet zo, net als baseball.quote:
wow ik had een andere reactie verwachtquote:
Verschilt per persoon natuurlijk. Kan beide leuk zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij wel dus, en hij zegt het. Maar mannen prefereren onderdanige meisjes ofzo.
Gewoon geen zin om iets te doen. Klaar met alles.
Nee maar serieus joh of geloof ik je nu terwijl je liegt? Of denk je echt dat ze dat zeggen omdat ze iets van je willen?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Notoire leugens, roddels en achterklap.
Dat zeggen ze alleen omdat ze iets van me willen.
Hashahahquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt zo'n gozer waarvan je denkt "kleren uit en goan".
Maar dat is logisch.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Oh ja Ajax wordt kampioen. Ik wou het gezegd hebben.
ja, leuk geweestquote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Sowieso bij Amerikaanse sporten draait het meer om de sponsors dan het spel zelf.
Nee doe dan maar gewoon voetbal.
Voetbal ook al zo'n jaar of 25.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Sowieso bij Amerikaanse sporten draait het meer om de sponsors dan het spel zelf.
Nee doe dan maar gewoon voetbal.
Hoezo zijn mijn toetsen kapot? Gisteren deed de 'S' het niet, nu ineens wel weer. Raar.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschilt per persoon natuurlijk. Kan beide leuk zijn.
En doe normaal en maak je toetsen.
welk fruit?quote:
Jij begrijpt het.quote:
Hoezo??quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik had een andere reactie verwacht
1 maart gaat heel vreemd wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand over je horen praten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Praat niet met Crack. Ik ben Ziba, ken wel meer mensen over het hele forum.
Lulquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Fax, je slijmt erger dan ikquote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneel heeft ook gehoord dat jij een hele mooie meid bent
Nee, men zegt dat omdat ze me aardig vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee maar serieus joh of geloof ik je nu terwijl je liegt? Of denk je echt dat ze dat zeggen omdat ze iets van je willen?
okquote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn toetsen kapot? Gisteren deed de 'S' het niet, nu ineens wel weer. Raar.
ik had zoiets verwachtquote:
quote:
eerlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneel heeft ook gehoord dat jij een hele mooie meid bent
Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 maart gaat heel vreemd worden
Ik wel? Vind je jezelf lelijk?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand over je horen praten.
[..]
Lul
[..]
Fax, je slijmt erger dan ik
[..]
Nee, men zegt dat omdat ze me aardig vinden.
Een enkeling vindt me ook wel knap, ja.
Hangt er van af wie er komt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 maart gaat heel vreemd worden
Dat ga ik niet zeggen, anders gaat straks iedereen het doenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk
werkt dat kansloze gebral van jou wel eens?
een paar soorten, dingen als aardbei, ananas , meloenquote:
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.quote:
sinterklaasquote:
Deze zin insinueert van wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen, anders gaat straks iedereen het doen
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.Ik word altijd sentimenteel en open van wijn enzo.
Jij wil zeggen dat ik niet mooi ben? Lullo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk
lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een paar soorten, dingen als aardbei, ananas , meloen
dat hebben wel meer vrouwen met alcohol jaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.Ik word altijd sentimenteel en open van wijn enzo.
Zou het jammer vinden, Loefmans.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.
Vind mezelf niet lelijk. Niet knap.quote:
Doe eens niet excuses hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.
Dunno, maar niemand gaat mijn username daar lekken, dat vind ik overbodigquote:
Jij bent zeker een kloonquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat ik niet mooi ben? Lullo.
doe eens niet danquote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, echt, ik ben zo fucking onvolwassen en soms kansloos bezig.Nu ook.
Ik leef de leef bro. De boy is gewild in den lande.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe eens niet excuses hebben.
Ik geloof niet dat mensen zeggen dat ze je knap vinden omdat ze iets van je willen, denk dat ze je dan gewoon knap vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden, Loefmans.
[..]
Vind mezelf niet lelijk. Niet knap.
Ja maar wij zijn belangrijkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef de leef bro. De boy is gewild in den lande.
?quote:
vast wel, wijven kunnen ook teveel zuipen en slechjt tegen rhohypholquote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk
Mijn dochter moet zingen bij kinderen voor kinderen, ik wilde dat vroeger ook altijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn zoon gaat later verplicht op rugby
Ik zeg toch dat ze het zeggen omdat ze me aardig vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mensen zeggen dat ze je knap vinden omdat ze iets van je willen, denk dat ze je dan gewoon knap vinden.
mijn broertje zit op rugbyquote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Leef de leef, broer.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef de leef bro. De boy is gewild in den lande.
Ja, en dus omdat ze je knap vinden. Je zegt toch niet tegen een aardig maar lelijk persoon dat hij/zij knap is?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze het zeggen omdat ze me aardig vinden.
geen ideequote:
ja maar kom op heyquote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vast wel, wijven kunnen ook teveel zuipen en slechjt tegen rhohyphol
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeg je nu.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef heloef het volgende:
Mijn zoon hoeft niks te worden. Hij moet vooral niet bestaan, geldt trouwens ook voor mijn dochter.
Diep dit, heel diep.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leef de leef, broer.
Leef de leef voor ons beiden.
14quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
als ie fly half speelt adopteer ik hem namelijk en ga ik hem opleiden tot de beste
hoe oud is ie
ik kwam er pas op m'n 15e achter dat ik het leuk vond.quote:
Als iemand mij oprecht zegt dat ik mooi ben (echt zo van je bent de mooiste parel van de wereld - maar dan op een mooie oprechte manier) en hij is goddelijk, dan wil ik wel.quote:
niet aanquote:
Mensen zeggen dat, ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, en dus omdat ze je knap vinden. Je zegt toch niet tegen een aardig maar lelijk persoon dat hij/zij knap is?
That's what she said.quote:
Ik ben zo'n type waarbij alles backfiret. Je ziet mij over 10 jaar lopen achter een buggy door een Vinex wijk.quote:
ik deed in die tijd vooral veel aan rukbyquote:
gast, rapedrugs doen wonderen.quote:
hoe diep ?quote:
Vooral hoeren ja. op clubfeesten. tering die verhalenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dit is een leugen, arrogante hoeren, over het algemeen
Nee, jij vindt dat overdreven maar die mensen vinden dus van niet. Is dus onzekerheid van jouw kant.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat, ja.
Ik zeg niet dat ze me lelijk vinden, maar wel dat het vrij overdreven is.
[..]
That's what she said.
Voetbal past uiteindelijk wel beter bij mij, maar ik vond het altijd tof.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kwam er pas op m'n 15e achter dat ik het leuk vond.
Ik was er veel beter in dan voetbal wat ik altijd heb gespeeld
Nou FOK!goden, sla jullie slag. Ziba heeft er zin aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Als iemand mij oprecht zegt dat ik mooi ben (echt zo van je bent de mooiste parel van de wereld - maar dan op een mooie oprechte manier) en hij is goddelijk, dan wil ik wel.
Daar gaat ons therapiegroepje wel een stokje voor stekenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type waarbij alles backfiret. Je ziet mij over 10 jaar lopen achter een buggy door een Vinex wijk.
En ik heb daar dus nooit wat van mee gekregenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral hoeren ja. op clubfeesten. tering die verhalen
jij bent nu net zo vervelend als mijn vader die van die stomme grapjes maakt zoals jij nu doetquote:Op maandag 27 januari 2014 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik deed in die tijd vooral veel aan rukby![]()
![]()
Heel leuk toch, zo'n eigen kind. Schattig enzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type waarbij alles backfiret. Je ziet mij over 10 jaar lopen achter een buggy door een Vinex wijk.
Niet zo elitair doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lacrosse is voor gefaalde baseball spelers.
Te makkelijk dit. Alsof je een frikandel in een grot gooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voetbal past uiteindelijk wel beter bij mij, maar ik vond het altijd tof.
[..]
Nou FOK!goden, sla jullie slag. Ziba heeft er zin aan.
Ik kon m'n energie beter gecontroleerd kwijt in rugby.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Typisch het volgende:
Voetbal past uiteindelijk wel beter bij mij, maar ik vond het altijd tof.
Ik doe niet aan fokkers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Typisch het volgende:
Nou FOK!goden, sla jullie slag. Ziba heeft er zin aan.
Ze laten zich vrijwillig rapen achter het doel, in de kleedkamers, op de bar. Waar eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb daar dus nooit wat van mee gekregen
Ik zal het je maar vertellen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent nu net zo vervelend als mijn vader die van die stomme grapjes maakt zoals jij nu doet
Valt wel mee man. Polo danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er een elite sport is is het wel lacrosse.
Tegen de baarmoedermond aan.quote:
Gewoon orgies etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb daar dus nooit wat van mee gekregen
uitzondering-regelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef heloef het volgende:
Op mijn werk hadden wij een hele tijd een hele coole stagiair. Bleek later een hockeychickie te zijn. Ze was niet eens arrogant. Dat was wel wonderbaarlijk.
ze maken van 3en een 9quote:
Minimaalquote:
Ik ben uiteindelijk op mid-mid terecht gekomen, dan kun je ook wel aardig door denderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon m'n energie beter gecontroleerd kwijt in rugby.
Hoe weet jij hoe die mensen daadwerkelijk over mij denken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat overdreven maar die mensen vinden dus van niet. Is dus onzekerheid van jouw kant.
Ja godverdomme zeg, nooit wat van mee gekregen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze laten zich vrijwillig rapen achter het doel, in de kleedkamers, op de bar. Waar eigenlijk niet
Is dat erg?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze laten zich vrijwillig rapen achter het doel, in de kleedkamers, op de bar. Waar eigenlijk niet
dit is engquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zal het je maar vertellen..
*(Ademt diep en heel zwaar in zoals darth vader)*
Sofjes.
HUSHHHHH
I AM YOUR FATHER
HUSHHH
Een beetje eigenwaarde mag bestquote:
Anders zeggen ze het niet, lijkt me. Ja, is gewoon onzekerheid omdat je het zelf niet zo ervaart.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe die mensen daadwerkelijk over mij denken?
En ik prefereer realisme. Zorgt voor minder teleurstelling.
Ik had een vriendin op middelbare die op hockey zat en niet bepaald preuts was. Mooie details meegekregen over het douchen na de trainingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, nooit wat van mee gekregen.
Ik was niet populair
Harde struggels manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, nooit wat van mee gekregen.
Ik was niet populair
Kan juist eigenwaarde zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een beetje eigenwaarde mag best
neequote:
such lovequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
wow kijk
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
Watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een vriendin op middelbare die op hockey zat en niet bepaald preuts was. Mooie details meegekregen over het douchen na de training![]()
Misschien, ik zit nou niet echt in het milieu waar in ik regelmatig hockeychickies tegenkom.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
wow kijk
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
Meisjes onder elkaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een vriendin op middelbare die op hockey zat en niet bepaald preuts was. Mooie details meegekregen over het douchen na de training![]()
Ja die zijn echt het ergst hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
such love
[..]
Wat
Paardenmeisje hebben dat nooit, helaas.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er op gezeten, ook 2 jaar gymnasium.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien, ik zit nou niet echt in het milieu waar in ik regelmatig hockeychickies tegenkom.
Jaquote:
Oh wow. Heb ook lang een teamsport gedaan, maar echt nog nooit chicks bezig gezien of zelf iets gedaaan.quote:
en de gemiddelde FOK!er nooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het altijd zo bizar als er zo'n studie gedaan is naar gemiddeld aantal sekspartners.
Is het iets van 9 ofzo.
Dat lijkt de gemiddelde hockykut in een maand te halen.
ah je speelt LoLquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk op mid-mid terecht gekomen, dan kun je ook wel aardig door denderen.
Ik zeg altijd dat ik in totaal 3 bedpartners heb gehad, hahaha. Als het wordt gevraagd, haha.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het altijd zo bizar als er zo'n studie gedaan is naar gemiddeld aantal sekspartners.
Is het iets van 9 ofzo.
Dat lijkt de gemiddelde hockykut in een maand te halen.
Ik kom je zo wel even weltrusten zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is eng
straks droom ik hier nog over
Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oh wow. Heb ook lang een teamsport gedaan, maar echt nog nooit chicks bezig gezien of zelf iets gedaaan.
Wacht, jij zat op hockey. Waarom wist ik dit niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er op gezeten, ook 2 jaar gymnasium.
Arrogante kuthoeren.
2,5je tops. Maar daarom kom je toch gemiddeld op een 8quote:
FOK!kers neuken wat af hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
en de gemiddelde FOK!er nooit
9 jaar in heel iemands leven?
Ik ben een meisje, maar nog nooit gezien. Wel eens dat een trainer met twee meisjes bezig was geweest ofzo, heel vaag. Maargoed, trainer was zelf 20 ofzo en wij 13/14, ook niet echt gezond.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken hoor.
Als ik een chick was overigens wel
Weekendje sneekweek en je bent al op de helftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
en de gemiddelde FOK!er nooit
9 jaar in heel iemands leven?
Omdat alles voor mijn 16e irrelevant is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht, jij zat op hockey. Waarom wist ik dit niet.
Of misschien ben ik het vergeten, kan ook.
fok meetsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FOK!kers neuken wat af hoor
Op een stel autisten in R&P na.
Ja.
9 is redelijk normaal toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig gelooft niemand een vrouw als ze zo'n getal zegt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik in totaal 3 bedpartners heb gehad, hahaha. Als het wordt gevraagd, haha.
maar je bent nu pas 16quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat alles voor mijn 16e irrelevant is.
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2,5je tops. Maar daarom kom je toch gemiddeld op een 8
Ik ben geen autist uit R&P, wat nu?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
kapsel dude, dit datquote:
avondje breda kan ook voor 2 tellenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weekendje sneekweek en je bent al op de helft
je hebt de 6 omgedraaid, stiekemerdquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
avondje breda kan ook voor 2 tellen
oke ga maar als je wilt danquote:
Schijnt.quote:
Meeposten in R&P.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen autist uit R&P, wat nu?
Ik heb dat met alles voor mijn 12de, de middelbare school was geen makkelijke maar wel hele toffe tijd. Niet zozeer toen, maar de shit die ik daar geleerd heb is priceless.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat alles voor mijn 16e irrelevant is.
okay, brbquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt.
Maar geloof dat dit aantal eerder 20 is.
[..]
Meeposten in R&P.
Zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Laura.b het volgende:
Sowieso boeiend hoeveel bedpartners iemand heeft gehad.
zit je nu te haten op johnny cash?quote:
ik kom nooit meer van dat verhaal af, bijna elk weekend ratelt iemand het weer opquote:
Ooit een r&p meet gepakt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt.
Maar geloof dat dit aantal eerder 20 is.
[..]
Meeposten in R&P.
Jij hebt in Breda veel vrouwen gehad?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je nu te haten op johnny cash?
[..]
ik kom nooit meer van dat verhaal af, bijna elk weekend ratelt iemand het weer op
ik denk het welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je nu te haten op johnny cash?
[..]
ik kom nooit meer van dat verhaal af, bijna elk weekend ratelt iemand het weer op
Ik zei het je toch, we doen het verkeerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen autist uit R&P, wat nu?
Bij mij was het vooral het TOTAAL niet om kunnen gaan met het vrouwelijke geslacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat met alles voor mijn 12de, de middelbare school was geen makkelijke maar wel hele toffe tijd. Niet zozeer toen, maar de shit die ik daar geleerd heb ik priceless.
Ow die ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, we doen het verkeerd.
Ook zo'n mooi verhaal, ik zat de hele tijd te praten met een meisje. Ging best lekker. Wat denk je? Woont in Engeland. Gecockblockt door de Noordzee.
Ik zat eerst op een ander forum en daar werd het normaal gevonden om 75-100 zoenpartners te hebben gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Laura.b het volgende:
Sowieso boeiend hoeveel bedpartners iemand heeft gehad.
Dat zie je verkeerd. Je hebt een weekendje Engeland te pakken met gratis slaapplek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, we doen het verkeerd.
Ook zo'n mooi verhaal, ik zat de hele tijd te praten met een meisje. Ging best lekker. Wat denk je? Woont in Engeland. Gecockblockt door de Noordzee.
nahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij hebt in Breda veel vrouwen gehad?
Was dat het forum wat ik denk dat het was?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat eerst op een ander forum en daar werd het normaal gevonden om 75-100 zoenpartners te hebben gehadBedpartners zal dan ook wel aardig oplopen bij dat soort personen. Dat vind ik toch wel iets te hoerig hoor
Kan ik nog steeds niet. I really don't give a fuck.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij was het vooral het TOTAAL niet om kunnen gaan met het vrouwelijke geslacht.
Ja haal even lekker wegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Was dat het forum wat ik denk dat het was? ?
Radio??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik nog steeds niet. I really don't give a fuck.
Ja ook mijn best vriend is een chick, ik heb een jaar lang radio gemaakt met een chick. Maar ik kan die shit gewoon nog steeds niet handelen.
Je kunt toch ook prima met Myra omgaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ook mijn best vriend is een chick, ik heb een jaar lang radio gemaakt met een chick. Maar ik kan die shit gewoon nog steeds niet handelen.
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ben afgeknapt nu. Wordt niks meer tussen ons.
Ik heb het gevoel dat ik steeds close kom en het vervolgens volledig verneuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Maakt toch niet uit. Ik zat ook op andere forums eerst.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]En ik was 16 en net een vriendin, dan was dat handig ja
![]()
Ik ben geen donorquote:
Sterkte met het verwerken hiervan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef Laura.b het volgende:
Ik vind radio maken echt mwah, doe mij maar video. Ik heb Giel geīnterviewd trouwens maandje geleden ongeveer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriend van mij had ooit een LATrelatie met een meisje uit de USA. Had haar nog nooit ontmoet. Ik ben hem nog wezen uitzwaaien op Schiphol. Kwam hij terug, vroeg ik hoe het was. Liep gewoon weg zonder iets te zeggen. Ik ga mij daar echt niet aan branden vriend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je hebt een weekendje Engeland te pakken met gratis slaapplek.
Ik ben het ook niet, hij zei dat ik eerst van alles moest invullen enzo, want ik dacht dat ik het al was. maar ik wil het wel worde.quote:
Why not?quote:
Ik heb er best veel van op gestokenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Ik zat ook op andere forums eerst.
How are you?
Niet ideaal voor een eerste relatie, nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een LATrelatie met een meisje uit de USA. Had haar nog nooit ontmoet. Ik ben hem nog wezen uitzwaaien op Schiphol. Kwam hij terug, vroeg ik hoe het was. Liep gewoon weg zonder iets te zeggen. Ik ga mij daar echt niet aan branden vriend.Ook als is het maar Engeland.
Die twee uur die ik naar Den Haag moest kachelen was al kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een LATrelatie met een meisje uit de USA. Had haar nog nooit ontmoet. Ik ben hem nog wezen uitzwaaien op Schiphol. Kwam hij terug, vroeg ik hoe het was. Liep gewoon weg zonder iets te zeggen. Ik ga mij daar echt niet aan branden vriend.Ook als is het maar Engeland.
Ja, radio. Ik heb over 6 uur en 45 minuten weer een ochtendshow te presenteren.quote:
Dude.quote:
Waarom doe je een borderlinevrouw?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het gezeik van die borderlinechick? Het was de seks NIET waard. Godverdomme.
Hou je rustig.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die twee uur die ik naar Den Haag moest kachelen was al kut.
Niet de reis, prima. Geld? Mwoah, heb het er voor over.
Het gezeik van die borderlinechick? Het was de seks NIET waard. Godverdomme.
Oeh nice, tweepersoonsbedden zijn altijd handig want je kunt er allemaal zooi opflikkeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er best veel van op gestoken
Ja oke oke. Vandaag m`n bed binnen gekregen, tweepersoons nog voor m`n verjaardag. Dus straks maar eens gaan uitproberen![]()
Hoe gaat het met jou?
hahaha, wauwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oeh nice, tweepersoonsbedden zijn altijd handig want je kunt er allemaal zooi opflikkeren.
Ja met mij gaat het goed hoor, lekker rustig nu!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 27 januari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 448 Etsu
02. 382 supersof
03. 303 JanCees
04. 288 BlauweTijger
05. 275 Toto69
06. 263 Karina
07. 255 Jimbo
08. 241 iBenny
09. 236 deadprez
10. 232 Ambicioso
11. 223 Voxs
12. 213 Ransjih
13. 210 ToT
14. 206 Tayu
15. 198 Pearlbitch
16. 194 Chai
17. 193 Uccie
18. 180 Littlerabbit
19. 176 Typisch
20. 170 johannes_vermeer
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
En ik een trein te pakken. Doet het zeker niet op treinwifi?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, radio. Ik heb over 6 uur en 45 minuten weer een ochtendshow te presenteren.
O, je verdient er dus echt geld mee? Zeg, weet jij hoe het zit met BNN Talentday enzo, als je dan binnen bent en je zit eenmaal bij BNN University, ben je dan eigenlijk ook echt binnen (zoals Geraldine bijvoorbeeld)? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, radio. Ik heb over 6 uur en 45 minuten weer een ochtendshow te presenteren.
Oh het is juist de bedoeling dat mijn kamer nu een beetje ordelijk wordt hahahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oeh nice, tweepersoonsbedden zijn altijd handig want je kunt er allemaal zooi opflikkeren.
Ja met mij gaat het goed hoor, lekker rustig nu!
Geen zin om dat nu helemaal uit te gaan schrijven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Why not?Ben het zelf ook nog niet hoor, ik 'vergeet' het steeds
Schoolboeken enzo hč voor het geval je rare dingen dacht.quote:
Nee joh, met die Oost-Blok/Sovjet types klinkt alles wat uit hun mond komt als een doodsbedreiging.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet ideaal voor een eerste relatie, nee.
Misschien kun je rijk worden en een vrouwtje uit Wit-Rusland over laten komen.
hij denkt altijd rare dingenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Schoolboeken enzo hč voor het geval je rare dingen dacht.
quote:
eerste relatie, dacht dat alle vrouwens zo fucked up waren yadda yaddaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Waarom doe je een borderlinevrouw?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, met die Oost-Blok/Sovjet types klinkt alles wat uit hun mond komt als een doodsbedreiging.
grapjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
eerste relatie, dacht dat alle vrouwens zo fucked up waren yadda yadda
Ah, oké. Het is niet verplicht dus ieder z'n keuze gelukkig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen zin om dat nu helemaal uit te gaan schrijven.
Maar het is een weloverwogen beslissing.
Als een naaste iets nodig heeft wat ik bij leven kan doneren geef ik het ze wel.
Veel meer dan een nier kun je niet geven thoughquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen zin om dat nu helemaal uit te gaan schrijven.
Maar het is een weloverwogen beslissing.
Als een naaste iets nodig heeft wat ik bij leven kan doneren geef ik het ze wel.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe ze was? In principe zijn veel vrouwen wel wat dramatisch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Tunein gaat prima op treinwifi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik een trein te pakken. Doet het zeker niet op treinwifi?
Klopt. Veel meer zullen ze dus niet kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel meer dan een nier kun je niet geven though
quote:
Nee nog geen cijfers terug. Maar dat wil ik ook nog niet!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het is juist de bedoeling dat mijn kamer nu een beetje ordelijk wordt hahah![]()
Beetje aan het bijkomen vna je tentamenweek zekerAl cijfers terug?
Inso`s nieren wil niemand hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel meer dan een nier kun je niet geven though
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 27-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 371 supersof
02. 257 JanCees
03. 241 Jimbo
04. 205 Etsu
05. 164 Fok-it
06. 158 Typisch
07. 150 LETMEIN
08. 150 xcachet
09. 140 Laura.b
10. 137 Littlerabbit
11. 131 Insomnia_
12. 123 Tjacka
13. 122 Toto69
14. 103 Stuart
15. 101 Kaneelstokje
16. 097 AldoTheApache
17. 094 Ezell
18. 087 Crack_
19. 083 VoornaamAchternaam
20. 051 heloef
Reeks-statistieken!
Kan ik makkelijk zeggen, alles is toch al kapot. Whehehe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef Stuart het volgende:
Van mij mogen ze alles hebben wat bruikbaar is
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Schoolboeken enzo hč voor het geval je rare dingen dacht.
valt meequote:
Hahah komt vastwel goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee nog geen cijfers terug. Maar dat wil ik ook nog niet!![]()
Hm, is jouw kamertje een puinzooi dan normaal of valt dat wel mee?
Top 100 van 01-01-2014 t/m 28-01-2014
Je kan de 10.000 deze maand nog halenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1043665)
001 9233 supersof 0.88%
002 8826 Etsu 0.85%
003 8812 Jimbo 0.84%
004 8238 Toto69 0.79%
005 5932 deadprez 0.57%
006 5804 VoornaamAchternaam 0.56%
007 5675 Littlerabbit 0.54%
008 5207 Fok-it 0.5%
009 5083 Insomnia_ 0.49%
010 5078 Rezania 0.49%
011 4876 waxmask 0.47%
012 4830 ToT 0.46%
013 4756 johannes_vermeer 0.46%
014 4597 Ajacied422 0.44%
015 3888 xcachet 0.37%
016 3798 Kaneelstokje 0.36%
017 3722 Tjacka 0.36%
018 3517 Pino112 0.34%
019 3503 arjan1112 0.34%
020 3400 Dven 0.33%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik wil dat juist wel he, word helemaal gek van dat wachten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef BlueJeans het volgende:
Nee nog geen cijfers terug. Maar dat wil ik ook nog niet!![]()
easyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan de 10.000 deze maand nog halen
ik sta daar niet in. Wel vanaf 6 januari.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
001 9233 supersof 0.88%
002 8826 Etsu 0.85%
003 8812 Jimbo 0.84%
004 8238 Toto69 0.79%
005 5932 deadprez 0.57%
008 5207 Fok-it 0.5%
009 5083 Insomnia_ 0.49%
010 5078 Rezania 0.49%
011 4876 waxmask 0.47%
012 4830 ToT 0.46%
015 3888 xcachet 0.37%
017 3722 Tjacka 0.36%
018 3517 Pino112 0.34%
019 3503 arjan1112 0.34%
020 3400 Dven 0.33%
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet minder gaan posten, dat is evident.
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik makkelijk zeggen, alles is toch al kapot. Whehehe.
Ik heb een keer meegedaan aan zo'n talentday. Maar nee, als je bij University zit ben je niet binnen, je zit er al lekker in maar je moet wel opvallen om echt binnen te komen zoals Geraldine en oh ja die won een talentenshow of zoiets. Dat is weer wat anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O, je verdient er dus echt geld mee? Zeg, weet jij hoe het zit met BNN Talentday enzo, als je dan binnen bent en je zit eenmaal bij BNN University, ben je dan eigenlijk ook echt binnen (zoals Geraldine bijvoorbeeld)? Weet jij dat?
nee man ben niet gekquote:
Ik word juist zenuwachtig als ik het wel weet. Zelfs cijfers van de vorige periode weet ik op dit moment niet, dan hoef ik niet te stressen als m'n cijfers slecht zijn. Ik heb een instelling van: ik ga elke toets proberen goed te maken en aan het einde zie ik wel wat ik moet veranderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik wil dat juist wel he, word helemaal gek van dat wachten.
De top 4 neemt ruim afstand van de restquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
001 9233 supersof 0.88%
002 8826 Etsu 0.85%
003 8812 Jimbo 0.84%
004 8238 Toto69 0.79%
005 5932 deadprez 0.57%
008 5207 Fok-it 0.5%
009 5083 Insomnia_ 0.49%
010 5078 Rezania 0.49%
011 4876 waxmask 0.47%
012 4830 ToT 0.46%
015 3888 xcachet 0.37%
017 3722 Tjacka 0.36%
018 3517 Pino112 0.34%
019 3503 arjan1112 0.34%
020 3400 Dven 0.33%
huh inderdaad, wat raarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik sta daar niet in. Wel vanaf 6 januari.
verschil moet er wezen hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
De top 4 neemt ruim afstand van de rest
slaap lekker schatjequote:
fixed. Daar komt het op neerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegedaan aan zo'n talentday. Maar nee, als je bij University zit ben je niet binnen, je zit er al lekker in maar je moet wel opvallen om echt binnen te komen zoals Geraldine is lekker of zoiets. Dat is weer wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |