Okay byequote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga eens. Tijd om een spelletje te spelen
Niet op die manier.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*flappert met vleugels en pakt pijl en boog*
Kan, maar heb het wel meegekregen dat je er goed uitziet. Over het algemeen. Ik ben altijd wat kritischer dus zal wel gemiddeld zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Niemand hier heeft mij gemeet.
Had je ex daar zo lang voor nodig? Na wat FOK!posts is dat wel duidelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ex zegt dat ik gewoon te dominant ben ofzo.
Ken ik niet. Heb je geen tentamens?quote:He is de thriller 'let me in' leuk?
Morgen skip ik colleges. Ben meo.
oke prima als jij het zo wiltquote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
kleine aanpassing op mijn idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Erg mysterieus.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
The man, the mystery. The cinnamonstick.
Nee, maar in bed bedoelde hij, denk ik. Kom ik dominant over?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je ex daar zo lang voor nodig? Na wat FOK!posts is dat wel duidelijk.
[..]
Ken ik niet. Heb je geen tentamens?
Kaneel heeft een stille aanbidsterquote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan, maar heb het wel meegekregen dat je er goed uitziet. Over het algemeen. Ik ben altijd wat kritischer dus zal wel gemiddeld zijn.
En dan met het vliegtuig van Venetie naar Kroatie en Kroatie naar Tsjechie?quote:
Het is ook een beetje sneu ja. De grappen dan, Stevie niet. Stevie is baas.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Grappen maken over Stevie Wonder daar heb ik wel een andere kijk op
wowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |