ik lees eerst de laatste in het nederlands en begin daarna in het engelsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet als je weer bij 1 begint
ik heb ze allemaal in het nederlands en engels gelezen![]()
en wel haat?quote:
Ik ga naar Venetië, Kroatië & Tjechiëquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. stedentripje in Europa over paar weken, in Augustus ga ik naar New York met m`n ma en broertje dus dat wordt al duur genoeg
stille wateren diepe gronden allesquote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
En om dan wild te doen, ook leuk. Maar ik ben sowieso een wildebras, alleen doe ik mij vet lievig voor.
Heloef, mijn broeder, het lijkt er op dat wij wederom een uitstekende mening delen.quote:
jammerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
gvd jancees
wij zijn geen FOK!vrienden meer
Netjes man. in 1 vakantie of afzonderlijk?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga naar Venetië, Kroatië & Tjechië
ik zit vol met goede ideeënquote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees eerst de laatste in het nederlands en begin daarna in het engelsdat vind ik een goed plan.
*flappert met vleugels en pakt pijl en boog*quote:
dit was mijn eigen idee hequote:
nee hoorquote:
hahahhhahahahahahhahhaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee hoor
Heb dat ooit geprobeerd, zat er flink naast
Ongeveer tien dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes man. in 1 vakantie of afzonderlijk?
Venetie is tof
oh jij weerquote:
Ex zegt dat ik gewoon te dominant ben ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
stille wateren diepe gronden alles
Staar je daar maar niet te blind op hihahoquote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Grappen maken over Stevie Wonder daar heb ik wel een andere kijk op
The man, the mystery. The cinnamonstick.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Niemand hier heeft mij gemeet.
quote:
kleine aanpassing op mijn ideequote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kan dat
begin opnieuw, in het Engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |