waarom?quote:
Alleen vraag dat niet aan Stevie Wonder, dat is lullig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg het ze.
Gewoon communiceren met woorden enzo. Die dingen die van letters gemaakt zijn
Die boeken heb ik alle 7 wel 5 keer uitgelezen denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er al drie keer in begonnen
3 keer moeten lezenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom?ik stel al weken uit om het laatste hoofdstuk te lezen
quote:
Nee Nederlands anders raak ik in de war met namenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kan dat
begin opnieuw, in het Engels
wat...quote:
Zeker waar. Zeg niet dat ik dat niet chill vindt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Why? Het is best fijn om zoiets te voelen
0 gelezen 1 film gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
harry potter werd sowieso met het boek slechter na 4
Nee man. stedentripje in Europa over paar weken, in Augustus ga ik naar New York met m`n ma en broertje dus dat wordt al duur genoegquote:
Sorryquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit zal Tjacka's hart verscheuren.
wowquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die boeken heb ik alle 7 wel 5 keer uitgelezen denk ikElke vakantie standaard paar delen mee. zo niet alle 7
Erg wel
Ik ken dat ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Why? Het is best fijn om zoiets te voelen
lees het dan gewoon 1 keerquote:
En om dan wild te doen, ook leuk. Maar ik ben sowieso een wildebras, alleen doe ik mij vet lievig voor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker waar. Zeg niet dat ik dat niet chill vindt.
niet als je weer bij 1 begintquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee Nederlands anders raak ik in de war met namen!
Ik ook niet, ik mag haar wel.quote:
Wedden dat hij het alfabet wel kent. Ookal kan hij niet schrijvenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen vraag dat niet aan Stevie Wonder, dat is lullig.
was er echt verslaafd aan hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |