Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 maart gaat heel vreemd worden
Ik wel? Vind je jezelf lelijk?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand over je horen praten.
[..]
Lul
[..]
Fax, je slijmt erger dan ik
[..]
Nee, men zegt dat omdat ze me aardig vinden.
Een enkeling vindt me ook wel knap, ja.
Hangt er van af wie er komt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 maart gaat heel vreemd worden
Dat ga ik niet zeggen, anders gaat straks iedereen het doenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk
werkt dat kansloze gebral van jou wel eens?
een paar soorten, dingen als aardbei, ananas , meloenquote:
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.quote:
sinterklaasquote:
Deze zin insinueert van wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen, anders gaat straks iedereen het doen
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.Ik word altijd sentimenteel en open van wijn enzo.
Jij wil zeggen dat ik niet mooi ben? Lullo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk
werkt dat kansloze gebral van jou wel eens?
lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een paar soorten, dingen als aardbei, ananas , meloen
dat hebben wel meer vrouwen met alcohol jaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.Ik word altijd sentimenteel en open van wijn enzo.
Zou het jammer vinden, Loefmans.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.
Vind mezelf niet lelijk. Niet knap.quote:
Doe eens niet excuses hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.
Dunno, maar niemand gaat mijn username daar lekken, dat vind ik overbodigquote:
Jij bent zeker een kloonquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat ik niet mooi ben? Lullo.
doe eens niet danquote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, echt, ik ben zo fucking onvolwassen en soms kansloos bezig.Nu ook.
Ik leef de leef bro. De boy is gewild in den lande.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe eens niet excuses hebben.
Ik geloof niet dat mensen zeggen dat ze je knap vinden omdat ze iets van je willen, denk dat ze je dan gewoon knap vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden, Loefmans.
[..]
Vind mezelf niet lelijk. Niet knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |