Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?quote:
Vraag me dan wel af hoe je dat soort dingen mee krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan, maar heb het wel meegekregen dat je er goed uitziet. Over het algemeen. Ik ben altijd wat kritischer dus zal wel gemiddeld zijn.
O, daar weet ik niks van.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar in bed bedoelde hij, denk ik. Kom ik dominant over?
huhquote:Ja, ooit, maar ff geen zin in.
het is een optreden van bekende artiesten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
bij superbowl denk ik aan een kom met fruit
ook lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
bij superbowl denk ik aan een kom met fruit
Notoire leugens, roddels en achterklap.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?
Praat niet met Crack. Ik ben Ziba, ken wel meer mensen over het hele forum.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af hoe je dat soort dingen mee krijgt.
Alleen Crack heeft een oude foto van me gezien.
dan begrijp je het nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind dat zo kut om naar te kijken
Echt zo'n gozer waarvan je denkt "kleren uit en goan".quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?
probeer het nog eensquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
Stievie Wonder als hij een date heeft heeft altijd een blinddate.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind American Football echt geen kut aan.
Einde bericht.
quote:
welke sport?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is een optreden van bekende artiesten.
en een sportwedstrijd
Ik ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind American Football echt geen kut aan.
Einde bericht.
ja hequote:
Hij wel dus, en hij zegt het. Maar mannen prefereren onderdanige meisjes ofzo.quote:
fruitsaladequote:
Kaneel heeft ook gehoord dat jij een hele mooie meid bentquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Praat niet met Crack. Ik ben Ziba, ken wel meer mensen over het hele forum.
quote:
Ik begrijp de regels wel beetje,maar het interesseert me niet zo, net als baseball.quote:
wow ik had een andere reactie verwachtquote:
Verschilt per persoon natuurlijk. Kan beide leuk zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij wel dus, en hij zegt het. Maar mannen prefereren onderdanige meisjes ofzo.
Gewoon geen zin om iets te doen. Klaar met alles.
Nee maar serieus joh of geloof ik je nu terwijl je liegt? Of denk je echt dat ze dat zeggen omdat ze iets van je willen?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Notoire leugens, roddels en achterklap.
Dat zeggen ze alleen omdat ze iets van me willen.
Hashahahquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt zo'n gozer waarvan je denkt "kleren uit en goan".
Maar dat is logisch.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Oh ja Ajax wordt kampioen. Ik wou het gezegd hebben.
ja, leuk geweestquote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Sowieso bij Amerikaanse sporten draait het meer om de sponsors dan het spel zelf.
Nee doe dan maar gewoon voetbal.
Voetbal ook al zo'n jaar of 25.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Sowieso bij Amerikaanse sporten draait het meer om de sponsors dan het spel zelf.
Nee doe dan maar gewoon voetbal.
Hoezo zijn mijn toetsen kapot? Gisteren deed de 'S' het niet, nu ineens wel weer. Raar.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschilt per persoon natuurlijk. Kan beide leuk zijn.
En doe normaal en maak je toetsen.
welk fruit?quote:
Jij begrijpt het.quote:
Hoezo??quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik had een andere reactie verwacht
1 maart gaat heel vreemd wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand over je horen praten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Praat niet met Crack. Ik ben Ziba, ken wel meer mensen over het hele forum.
Lulquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Fax, je slijmt erger dan ikquote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneel heeft ook gehoord dat jij een hele mooie meid bent
Nee, men zegt dat omdat ze me aardig vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee maar serieus joh of geloof ik je nu terwijl je liegt? Of denk je echt dat ze dat zeggen omdat ze iets van je willen?
okquote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn toetsen kapot? Gisteren deed de 'S' het niet, nu ineens wel weer. Raar.
ik had zoiets verwachtquote:
quote:
eerlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneel heeft ook gehoord dat jij een hele mooie meid bent
Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 maart gaat heel vreemd worden
Ik wel? Vind je jezelf lelijk?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand over je horen praten.
[..]
Lul
[..]
Fax, je slijmt erger dan ik
[..]
Nee, men zegt dat omdat ze me aardig vinden.
Een enkeling vindt me ook wel knap, ja.
Hangt er van af wie er komt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 maart gaat heel vreemd worden
Dat ga ik niet zeggen, anders gaat straks iedereen het doenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk
werkt dat kansloze gebral van jou wel eens?
een paar soorten, dingen als aardbei, ananas , meloenquote:
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.quote:
sinterklaasquote:
Deze zin insinueert van wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen, anders gaat straks iedereen het doen
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.Ik word altijd sentimenteel en open van wijn enzo.
Jij wil zeggen dat ik niet mooi ben? Lullo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk
lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een paar soorten, dingen als aardbei, ananas , meloen
dat hebben wel meer vrouwen met alcohol jaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb wijn op, ik kan niet normaal functioneren morgen, ga nu thriller kijken. Soms denk ik echt: wat moet ik met mijn leven.Ik word altijd sentimenteel en open van wijn enzo.
Zou het jammer vinden, Loefmans.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.
Vind mezelf niet lelijk. Niet knap.quote:
Doe eens niet excuses hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij ben. Je snapt, druk druk. Dit dat.
Dunno, maar niemand gaat mijn username daar lekken, dat vind ik overbodigquote:
Jij bent zeker een kloonquote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat ik niet mooi ben? Lullo.
doe eens niet danquote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, echt, ik ben zo fucking onvolwassen en soms kansloos bezig.Nu ook.
Ik leef de leef bro. De boy is gewild in den lande.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe eens niet excuses hebben.
Ik geloof niet dat mensen zeggen dat ze je knap vinden omdat ze iets van je willen, denk dat ze je dan gewoon knap vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden, Loefmans.
[..]
Vind mezelf niet lelijk. Niet knap.
Ja maar wij zijn belangrijkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef de leef bro. De boy is gewild in den lande.
?quote:
vast wel, wijven kunnen ook teveel zuipen en slechjt tegen rhohypholquote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk
Mijn dochter moet zingen bij kinderen voor kinderen, ik wilde dat vroeger ook altijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn zoon gaat later verplicht op rugby
Ik zeg toch dat ze het zeggen omdat ze me aardig vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mensen zeggen dat ze je knap vinden omdat ze iets van je willen, denk dat ze je dan gewoon knap vinden.
mijn broertje zit op rugbyquote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Leef de leef, broer.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef de leef bro. De boy is gewild in den lande.
Ja, en dus omdat ze je knap vinden. Je zegt toch niet tegen een aardig maar lelijk persoon dat hij/zij knap is?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze het zeggen omdat ze me aardig vinden.
geen ideequote:
ja maar kom op heyquote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vast wel, wijven kunnen ook teveel zuipen en slechjt tegen rhohyphol
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeg je nu.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef heloef het volgende:
Mijn zoon hoeft niks te worden. Hij moet vooral niet bestaan, geldt trouwens ook voor mijn dochter.
Diep dit, heel diep.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leef de leef, broer.
Leef de leef voor ons beiden.
14quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
als ie fly half speelt adopteer ik hem namelijk en ga ik hem opleiden tot de beste
hoe oud is ie
ik kwam er pas op m'n 15e achter dat ik het leuk vond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |