Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?quote:
Vraag me dan wel af hoe je dat soort dingen mee krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan, maar heb het wel meegekregen dat je er goed uitziet. Over het algemeen. Ik ben altijd wat kritischer dus zal wel gemiddeld zijn.
O, daar weet ik niks van.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar in bed bedoelde hij, denk ik. Kom ik dominant over?
huhquote:Ja, ooit, maar ff geen zin in.
het is een optreden van bekende artiesten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
bij superbowl denk ik aan een kom met fruit
ook lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
bij superbowl denk ik aan een kom met fruit
Notoire leugens, roddels en achterklap.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?
Praat niet met Crack. Ik ben Ziba, ken wel meer mensen over het hele forum.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af hoe je dat soort dingen mee krijgt.
Alleen Crack heeft een oude foto van me gezien.
dan begrijp je het nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind dat zo kut om naar te kijken
Echt zo'n gozer waarvan je denkt "kleren uit en goan".quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat echt wel eens gelezen dat hij heel knap schijnt te zijn, maar ja. Of het waar is?
probeer het nog eensquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
Stievie Wonder als hij een date heeft heeft altijd een blinddate.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind American Football echt geen kut aan.
Einde bericht.
quote:
welke sport?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is een optreden van bekende artiesten.
en een sportwedstrijd
Ik ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind American Football echt geen kut aan.
Einde bericht.
ja hequote:
Hij wel dus, en hij zegt het. Maar mannen prefereren onderdanige meisjes ofzo.quote:
fruitsaladequote:
Kaneel heeft ook gehoord dat jij een hele mooie meid bentquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Praat niet met Crack. Ik ben Ziba, ken wel meer mensen over het hele forum.
quote:
Ik begrijp de regels wel beetje,maar het interesseert me niet zo, net als baseball.quote:
wow ik had een andere reactie verwachtquote:
Verschilt per persoon natuurlijk. Kan beide leuk zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij wel dus, en hij zegt het. Maar mannen prefereren onderdanige meisjes ofzo.
Gewoon geen zin om iets te doen. Klaar met alles.
Nee maar serieus joh of geloof ik je nu terwijl je liegt? Of denk je echt dat ze dat zeggen omdat ze iets van je willen?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Notoire leugens, roddels en achterklap.
Dat zeggen ze alleen omdat ze iets van me willen.
Hashahahquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt zo'n gozer waarvan je denkt "kleren uit en goan".
Maar dat is logisch.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Oh ja Ajax wordt kampioen. Ik wou het gezegd hebben.
ja, leuk geweestquote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Sowieso bij Amerikaanse sporten draait het meer om de sponsors dan het spel zelf.
Nee doe dan maar gewoon voetbal.
Voetbal ook al zo'n jaar of 25.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef heloef het volgende:
Sowieso bij Amerikaanse sporten draait het meer om de sponsors dan het spel zelf.
Nee doe dan maar gewoon voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |