Jij hebt in Breda veel vrouwen gehad?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je nu te haten op johnny cash?
[..]
ik kom nooit meer van dat verhaal af, bijna elk weekend ratelt iemand het weer op
ik denk het welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je nu te haten op johnny cash?
[..]
ik kom nooit meer van dat verhaal af, bijna elk weekend ratelt iemand het weer op
Ik zei het je toch, we doen het verkeerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen autist uit R&P, wat nu?
Bij mij was het vooral het TOTAAL niet om kunnen gaan met het vrouwelijke geslacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat met alles voor mijn 12de, de middelbare school was geen makkelijke maar wel hele toffe tijd. Niet zozeer toen, maar de shit die ik daar geleerd heb ik priceless.
Ow die ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, we doen het verkeerd.
Ook zo'n mooi verhaal, ik zat de hele tijd te praten met een meisje. Ging best lekker. Wat denk je? Woont in Engeland. Gecockblockt door de Noordzee.
Ik zat eerst op een ander forum en daar werd het normaal gevonden om 75-100 zoenpartners te hebben gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Laura.b het volgende:
Sowieso boeiend hoeveel bedpartners iemand heeft gehad.
Dat zie je verkeerd. Je hebt een weekendje Engeland te pakken met gratis slaapplek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, we doen het verkeerd.
Ook zo'n mooi verhaal, ik zat de hele tijd te praten met een meisje. Ging best lekker. Wat denk je? Woont in Engeland. Gecockblockt door de Noordzee.
nahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij hebt in Breda veel vrouwen gehad?
Was dat het forum wat ik denk dat het was?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat eerst op een ander forum en daar werd het normaal gevonden om 75-100 zoenpartners te hebben gehadBedpartners zal dan ook wel aardig oplopen bij dat soort personen. Dat vind ik toch wel iets te hoerig hoor
Kan ik nog steeds niet. I really don't give a fuck.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij was het vooral het TOTAAL niet om kunnen gaan met het vrouwelijke geslacht.
Ja haal even lekker wegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Was dat het forum wat ik denk dat het was? ?
Radio??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik nog steeds niet. I really don't give a fuck.
Ja ook mijn best vriend is een chick, ik heb een jaar lang radio gemaakt met een chick. Maar ik kan die shit gewoon nog steeds niet handelen.
Je kunt toch ook prima met Myra omgaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ook mijn best vriend is een chick, ik heb een jaar lang radio gemaakt met een chick. Maar ik kan die shit gewoon nog steeds niet handelen.
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ben afgeknapt nu. Wordt niks meer tussen ons.
Ik heb het gevoel dat ik steeds close kom en het vervolgens volledig verneuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |