FOK!kers neuken wat af hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
en de gemiddelde FOK!er nooit
9 jaar in heel iemands leven?
Ik ben een meisje, maar nog nooit gezien. Wel eens dat een trainer met twee meisjes bezig was geweest ofzo, heel vaag. Maargoed, trainer was zelf 20 ofzo en wij 13/14, ook niet echt gezond.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken hoor.
Als ik een chick was overigens wel
Weekendje sneekweek en je bent al op de helftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
en de gemiddelde FOK!er nooit
9 jaar in heel iemands leven?
Omdat alles voor mijn 16e irrelevant is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht, jij zat op hockey. Waarom wist ik dit niet.
Of misschien ben ik het vergeten, kan ook.
fok meetsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FOK!kers neuken wat af hoor
Op een stel autisten in R&P na.
Ja.
9 is redelijk normaal toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig gelooft niemand een vrouw als ze zo'n getal zegt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik in totaal 3 bedpartners heb gehad, hahaha. Als het wordt gevraagd, haha.
maar je bent nu pas 16quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat alles voor mijn 16e irrelevant is.
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2,5je tops. Maar daarom kom je toch gemiddeld op een 8
Ik ben geen autist uit R&P, wat nu?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
kapsel dude, dit datquote:
avondje breda kan ook voor 2 tellenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weekendje sneekweek en je bent al op de helft
je hebt de 6 omgedraaid, stiekemerdquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
avondje breda kan ook voor 2 tellen
oke ga maar als je wilt danquote:
Schijnt.quote:
Meeposten in R&P.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen autist uit R&P, wat nu?
Ik heb dat met alles voor mijn 12de, de middelbare school was geen makkelijke maar wel hele toffe tijd. Niet zozeer toen, maar de shit die ik daar geleerd heb is priceless.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat alles voor mijn 16e irrelevant is.
okay, brbquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt.
Maar geloof dat dit aantal eerder 20 is.
[..]
Meeposten in R&P.
Zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Laura.b het volgende:
Sowieso boeiend hoeveel bedpartners iemand heeft gehad.
zit je nu te haten op johnny cash?quote:
ik kom nooit meer van dat verhaal af, bijna elk weekend ratelt iemand het weer opquote:
Ooit een r&p meet gepakt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt.
Maar geloof dat dit aantal eerder 20 is.
[..]
Meeposten in R&P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |