Harde struggels manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, nooit wat van mee gekregen.
Ik was niet populair
Kan juist eigenwaarde zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een beetje eigenwaarde mag best
neequote:
such lovequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
wow kijk
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
Watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een vriendin op middelbare die op hockey zat en niet bepaald preuts was. Mooie details meegekregen over het douchen na de training![]()
Misschien, ik zit nou niet echt in het milieu waar in ik regelmatig hockeychickies tegenkom.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
wow kijk
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
Meisjes onder elkaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een vriendin op middelbare die op hockey zat en niet bepaald preuts was. Mooie details meegekregen over het douchen na de training![]()
Ja die zijn echt het ergst hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
such love
[..]
Wat
Paardenmeisje hebben dat nooit, helaas.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb er op gezeten, ook 2 jaar gymnasium.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien, ik zit nou niet echt in het milieu waar in ik regelmatig hockeychickies tegenkom.
Jaquote:
Oh wow. Heb ook lang een teamsport gedaan, maar echt nog nooit chicks bezig gezien of zelf iets gedaaan.quote:
en de gemiddelde FOK!er nooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het altijd zo bizar als er zo'n studie gedaan is naar gemiddeld aantal sekspartners.
Is het iets van 9 ofzo.
Dat lijkt de gemiddelde hockykut in een maand te halen.
ah je speelt LoLquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk op mid-mid terecht gekomen, dan kun je ook wel aardig door denderen.
Ik zeg altijd dat ik in totaal 3 bedpartners heb gehad, hahaha. Als het wordt gevraagd, haha.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het altijd zo bizar als er zo'n studie gedaan is naar gemiddeld aantal sekspartners.
Is het iets van 9 ofzo.
Dat lijkt de gemiddelde hockykut in een maand te halen.
Ik kom je zo wel even weltrusten zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is eng
straks droom ik hier nog over
Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oh wow. Heb ook lang een teamsport gedaan, maar echt nog nooit chicks bezig gezien of zelf iets gedaaan.
Wacht, jij zat op hockey. Waarom wist ik dit niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er op gezeten, ook 2 jaar gymnasium.
Arrogante kuthoeren.
2,5je tops. Maar daarom kom je toch gemiddeld op een 8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |