Ik kon m'n energie beter gecontroleerd kwijt in rugby.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Typisch het volgende:
Voetbal past uiteindelijk wel beter bij mij, maar ik vond het altijd tof.
Ik doe niet aan fokkers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Typisch het volgende:
Nou FOK!goden, sla jullie slag. Ziba heeft er zin aan.
Ze laten zich vrijwillig rapen achter het doel, in de kleedkamers, op de bar. Waar eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb daar dus nooit wat van mee gekregen
Ik zal het je maar vertellen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent nu net zo vervelend als mijn vader die van die stomme grapjes maakt zoals jij nu doet
Valt wel mee man. Polo danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er een elite sport is is het wel lacrosse.
Tegen de baarmoedermond aan.quote:
Gewoon orgies etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb daar dus nooit wat van mee gekregen
uitzondering-regelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef heloef het volgende:
Op mijn werk hadden wij een hele tijd een hele coole stagiair. Bleek later een hockeychickie te zijn. Ze was niet eens arrogant. Dat was wel wonderbaarlijk.
ze maken van 3en een 9quote:
Minimaalquote:
Ik ben uiteindelijk op mid-mid terecht gekomen, dan kun je ook wel aardig door denderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon m'n energie beter gecontroleerd kwijt in rugby.
Hoe weet jij hoe die mensen daadwerkelijk over mij denken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat overdreven maar die mensen vinden dus van niet. Is dus onzekerheid van jouw kant.
Ja godverdomme zeg, nooit wat van mee gekregen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze laten zich vrijwillig rapen achter het doel, in de kleedkamers, op de bar. Waar eigenlijk niet
Is dat erg?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze laten zich vrijwillig rapen achter het doel, in de kleedkamers, op de bar. Waar eigenlijk niet
dit is engquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zal het je maar vertellen..
*(Ademt diep en heel zwaar in zoals darth vader)*
Sofjes.
HUSHHHHH
I AM YOUR FATHER
HUSHHH
Een beetje eigenwaarde mag bestquote:
Anders zeggen ze het niet, lijkt me. Ja, is gewoon onzekerheid omdat je het zelf niet zo ervaart.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe die mensen daadwerkelijk over mij denken?
En ik prefereer realisme. Zorgt voor minder teleurstelling.
Ik had een vriendin op middelbare die op hockey zat en niet bepaald preuts was. Mooie details meegekregen over het douchen na de trainingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, nooit wat van mee gekregen.
Ik was niet populair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |