Maakt toch niet uit. Ik zat ook op andere forums eerst.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]En ik was 16 en net een vriendin, dan was dat handig ja
![]()
Ik ben geen donorquote:
Sterkte met het verwerken hiervan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef Laura.b het volgende:
Ik vind radio maken echt mwah, doe mij maar video. Ik heb Giel geןnterviewd trouwens maandje geleden ongeveer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriend van mij had ooit een LATrelatie met een meisje uit de USA. Had haar nog nooit ontmoet. Ik ben hem nog wezen uitzwaaien op Schiphol. Kwam hij terug, vroeg ik hoe het was. Liep gewoon weg zonder iets te zeggen. Ik ga mij daar echt niet aan branden vriend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je hebt een weekendje Engeland te pakken met gratis slaapplek.
Ik ben het ook niet, hij zei dat ik eerst van alles moest invullen enzo, want ik dacht dat ik het al was. maar ik wil het wel worde.quote:
Why not?quote:
Ik heb er best veel van op gestokenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Ik zat ook op andere forums eerst.
How are you?
Niet ideaal voor een eerste relatie, nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een LATrelatie met een meisje uit de USA. Had haar nog nooit ontmoet. Ik ben hem nog wezen uitzwaaien op Schiphol. Kwam hij terug, vroeg ik hoe het was. Liep gewoon weg zonder iets te zeggen. Ik ga mij daar echt niet aan branden vriend.Ook als is het maar Engeland.
Die twee uur die ik naar Den Haag moest kachelen was al kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een LATrelatie met een meisje uit de USA. Had haar nog nooit ontmoet. Ik ben hem nog wezen uitzwaaien op Schiphol. Kwam hij terug, vroeg ik hoe het was. Liep gewoon weg zonder iets te zeggen. Ik ga mij daar echt niet aan branden vriend.Ook als is het maar Engeland.
Ja, radio. Ik heb over 6 uur en 45 minuten weer een ochtendshow te presenteren.quote:
Dude.quote:
Waarom doe je een borderlinevrouw?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het gezeik van die borderlinechick? Het was de seks NIET waard. Godverdomme.
Hou je rustig.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die twee uur die ik naar Den Haag moest kachelen was al kut.
Niet de reis, prima. Geld? Mwoah, heb het er voor over.
Het gezeik van die borderlinechick? Het was de seks NIET waard. Godverdomme.
Oeh nice, tweepersoonsbedden zijn altijd handig want je kunt er allemaal zooi opflikkeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er best veel van op gestoken
Ja oke oke. Vandaag m`n bed binnen gekregen, tweepersoons nog voor m`n verjaardag. Dus straks maar eens gaan uitproberen![]()
Hoe gaat het met jou?
hahaha, wauwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oeh nice, tweepersoonsbedden zijn altijd handig want je kunt er allemaal zooi opflikkeren.
Ja met mij gaat het goed hoor, lekker rustig nu!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 27 januari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 448 Etsu
02. 382 supersof
03. 303 JanCees
04. 288 BlauweTijger
05. 275 Toto69
06. 263 Karina
07. 255 Jimbo
08. 241 iBenny
09. 236 deadprez
10. 232 Ambicioso
11. 223 Voxs
12. 213 Ransjih
13. 210 ToT
14. 206 Tayu
15. 198 Pearlbitch
16. 194 Chai
17. 193 Uccie
18. 180 Littlerabbit
19. 176 Typisch
20. 170 johannes_vermeer
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
En ik een trein te pakken. Doet het zeker niet op treinwifi?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, radio. Ik heb over 6 uur en 45 minuten weer een ochtendshow te presenteren.
O, je verdient er dus echt geld mee? Zeg, weet jij hoe het zit met BNN Talentday enzo, als je dan binnen bent en je zit eenmaal bij BNN University, ben je dan eigenlijk ook echt binnen (zoals Geraldine bijvoorbeeld)? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, radio. Ik heb over 6 uur en 45 minuten weer een ochtendshow te presenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |