Ik ben een keer fucked up geworden van jouw UI toen ik lam wasquote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
ok
[..]
Bespreek ergens anders dat bans niet besproken worden
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
ok
[..]
Bespreek ergens anders dat bans niet besproken worden
Dit topic is daar natuurlijk ook niet voor bedoeld hè.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ohja, we gaan wel praten in een topic wat er niet voor is bedoeld!
Is dit topic daar wel voor dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
sstquote:Op maandag 27 januari 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit topic is daar natuurlijk ook niet voor bedoeld hè.
hardgaan mattie helemaal leipquote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben een keer fucked up geworden van jouw UI toen ik lam was
Ohja, de SC is er om bans te bespreken was ik even vergeten sorry :$quote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee niet Roboquote:
Lekkerder dan 95% van de wijven hier.quote:
picsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekkerder dan 95% van de wijven hier.
quote:
quote:
Zoek zelf, luie. :squote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paperback, nergens hardcovers gezien eigenlijk. Heb sowieso maar weinig comics met hardcoversquote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Robo, verzamelde jij de softcovers of hardcovers van Sandman?
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noemen ze het op vmbo zwakstroom tegenwoordig ook al zo?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Noemen ze het op vmbo zwakstroom tegenwoordig ook al zo?
Ik heb bijna altijd liever hardcovers omdat die mooier zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Paperback, nergens hardcovers gezien eigenlijk. Heb sowieso maar weinig comics met hardcovers
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef richolio het volgende:
Wat is er met BlauweTijgers gebleekte anus sc gebeurd?
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef richolio het volgende:
Had ik dat niet verzonnenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef richolio het volgende:
Ik ook al de hele dag.quote:
Donnie toch?quote:
Je gaat zelf maar zoeken, ben je bitch niet.quote:
ok mang rustigquote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je gaat zelf maar zoeken, ben je bitch niet.
Je gaat zelf maar zoeken, deadprez is mijn bitch, niet de jouwe.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je gaat zelf maar zoeken, deadprez is mijn bitch, niet de jouwe.
Sssssj zeg nou niet :$ dadelijk geloven ze het niet meerquote:
Ja mij maakt het op zich niet zo heel veel uit, ligt een beetje aan het soort boek. Toen ik de eerste volumes kocht waren ze bij Forbidden Planet alleen in die oude paperbacks te krijgen dus moet ik ze allemaal in die vorm kopen. Meestal hardcover als het gewoon een graphic novel is, geen reeks. Vaak is het lastig ze anders allemaal bij elkaar te krijgen met dezelfde cover. Is nu al niet te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd liever hardcovers omdat die mooier zijn.
Maar ik zat te kijken en je hebt de oude softcovers, de nieuwe softcovers, de hardcovers, de absolute, de annotated en de omnibus. Vroeg me af of de hardcover het geld waard was.
Ik heb wel Sandman The Dream Hunters in hardcover, maar die is niet superkwaliteit.
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / [BlauweTijgers gebleekte anus SC]
Ga eens weg met die kutmuziek.quote:
Niet geluisterd, maar zag Qlimax staan, dus moet wel aids zijn.quote:
Qlimaxquote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet geluisterd, maar zag Qlimax staan, dus moet wel aids zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op hardstyle. Wat is deze?
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon troep.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op hardstyle. Wat is deze?
[ afbeelding ]
Oh shitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]in dat topic is half KLB geband dus sssshhh!!
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als heel de KLB-sc klaar is met je moeder, dan is het pas een troep
wat zeg jij over mijn moeder tozzz ik klap jequote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als heel de KLB-sc klaar is met je moeder, dan is het pas een troep
KOM VECHTEN DANquote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zeg jij over mijn moeder tozzz ik klap je
ok morgen 3 uur op de schoolpleintjequote:
Ik denk dat ik maar economisch ga kijken, dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mij maakt het op zich niet zo heel veel uit, ligt een beetje aan het soort boek. Toen ik de eerste volumes kocht waren ze bij Forbidden Planet alleen in die oude paperbacks te krijgen dus moet ik ze allemaal in die vorm kopen. Meestal hardcover als het gewoon een graphic novel is, geen reeks. Vaak is het lastig ze anders allemaal bij elkaar te krijgen met dezelfde cover. Is nu al niet te doen.
Eigenlijk ben ik bang geworden.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ok morgen 3 uur op de schoolpleintje
Nee daar is het nu te laat voor.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik bang geworden.
Vrienden?
Wa?quote:
Mortaxx is ook bang voor mij.quote:
Opa heeft dat al verpestquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Wat doet hij dan behalve dat slotje daarnet?
Kun je me een link in dm sturen? Dan kan ik iig 9 nog in de originele softcover bestellenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar economisch ga kijken, dan.
De 5 Absolute delen zijn 65 per stuk. 325 euro, aan de prijzige kant.
De 2 omnibussen zijn 105 per stuk, dus 210 totaal.
De rest staat niet compleet op de site en prijzen variabel. Originele softcovers heeft hij alleen nog 2,3,4,6,7 en 9.
Nieuwe softcovers 2-10.
Hardcovers 5,6,9 en 10.
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolpleinquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Wat doet hij dan behalve dat slotje daarnet?
Sowieso vechtenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolplein
Als je je lunchgeld geeft laat ik je met rust mattie.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolplein
Houdoe.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke broeders, papi gaat trainen.
gr gr
Ja en dan wekelijks blijven betalen zekerquote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je je lunchgeld geeft laat ik je met rust mattie.
Natuurlijk, komt er aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je me een link in dm sturen? Dan kan ik iig 9 nog in de originele softcover bestellen![]()
Maar dat bedoel ik dus, het schiet gewoon niet op. Vind als je ze in volumes koopt het formaat altijd gewoon ideaal, als je hem in 2 omnibussen koopt heb je 2 boeken van 845928290 pagina's ofzo is ook niet echt handig.
laturquote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke broeders, papi gaat trainen.
gr gr
Hi ha ho.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax kampioen.
Sorry door die sig kan ik het niet laten
Ja als het er echt veel zijn dan schiet het inderdaad niet op, maar bij een reeks van rond de 10 gaat nog wel. En vaak begin ik met een los volume om te kijken of het wat is, ook wel handig. Moet nog een aantal series afmaken welquote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, komt er aan.
Ja, zo'n 5 issues per boek is ideaal.
Maar ik heb bijvoorbeeld ook de X-Statix omnibus, 1200 pagina's. Zo mooiAl is het lezen wel wat lastig.
Heb nu 7 omnibus edities en het staat gewoon mooier en opgeruimder dan 35 losse boeken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef hoas het volgende:
[..]
Dus je laat hem staan? Prima dan gooi ik hem op twitter waarna ik definitief afscheid neem.
Echt hè? Godverquote:
Ik hoop dat hij wel even een linkje naar de tweet post.quote:
Wat een figuur johquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wel even een linkje naar de tweet post.
royal sadness iddquote:
Ik merk het inderdaad.quote:
Praat niet, jij kende Tupac niet eens.quote:
Sorry manquote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Praat niet, jij kende Tupac niet eens.
Ja hij deed stoer, de zemmel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Doet hoas raar? wollah tahboniemek hem op zijn kaak.
Doel je op mij?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Pharkus het volgende:
Nieuwe gezichten in de SC, dat doet mijn autisme goed!
Ga ik nou nog een tagje krijgen omdat ik de KLB-verkiezingen gewonnen heb?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Pharkus het volgende:
Nieuwe gezichten in de SC, dat doet mijn autisme goed!
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb liefde voor iedereen behalve Spongeboss.
Je hebt geloof ik al een korting op je ban gehad, wat ik niet bespreek zie TT, overspeel je hand nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga ik nou nog een tagje krijgen omdat ik de KLB-verkiezingen gewonnen heb?
Ditquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb liefde voor iedereen behalve Spongeboss.
Wat.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga ik nou nog een tagje krijgen omdat ik de KLB-verkiezingen gewonnen heb?
Oké, ik hou al op.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt geloof ik al een korting op je ban gehad, wat ik niet bespreek zie TT, overspeel je hand niet
Omdat ze dat in onz wel hebben gekregen.quote:
Misschien is een andere fa lief genoegquote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ze dat in onz wel hebben gekregen.
Wat.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ze dat in onz wel hebben gekregen.
Nah, zoveel boeit het me niet. Moest er toevallig aan denken toen ik je zag posten.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien is een andere fa lief genoeg
Die omnnibusen zijn erg leuk in de aanbieding.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als het er echt veel zijn dan schiet het inderdaad niet op, maar bij een reeks van rond de 10 gaat nog wel. En vaak begin ik met een los volume om te kijken of het wat is, ook wel handig. Moet nog een aantal series afmaken welWat dat betreft is het prettiger om gewoon omnibussen te kopen.
1200 pagina'sneem je iig niet zomaar overal mee naartoe
;s:Squote:
Mijn ex had monster jopenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde een gemene steek geven, maar niet gedaan, goed hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Supertrots op jou.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde een gemene steek geven, maar niet gedaan, goed hè.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn ex had monster jopenEcht hele mooie
Heb je daar nog aan mogen zitten dan, of was jij echt haar speeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat nog wel gedaan...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je daar nog aan mogen zitten dan, of was jij echt haar speeltje?
The Unwritten en Transmetropolitan en nog iets van Warren Ellis kan even niet op de titel komen maar dat zijn er maar twee geloof ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die omnnibusen zijn erg leuk in de aanbieding.
Die van 1200 pagina's had ik nog geen 40 euro voor betaald, met een winkelprijs van 150.
Welke series moet je nog afmaken dan?
Ransaapquote:
Ben het met je eensch!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
FB / Tally
Ik heb dit topic dus helemaal gelezen en heb maar 1 conclusie:
ONZ.!!
![]()
![]()
Jankbakken.
Nu douchen en straks lekker slapen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahaha. Ja twijfel toch.. eerst fapje en dan douchen of geen fapje en nu douchen.
Fijn.quote:
Deze keer mag je ze vertellen. Ben benieuwdquote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er kwamen weer boze gemene gedachten in me op
Oh ik ging er vanuit dat je dat daarna sws nog wel zou doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom ontneem jij mij de fap?
Jammer wel voor Mono dat Tally niet echt hapte en zijn relletje daardoor een beetje mislukte.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
FB / Tally
Ik heb dit topic dus helemaal gelezen en heb maar 1 conclusie:
ONZ.!!
![]()
![]()
Jankbakken.
Ik heb alleen Elektra Omnibus van Miller geloof ik, maar ik trek zijn stijl niet zo goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
The Unwritten en Transmetropolitan en nog iets van Warren Ellis kan even niet op de titel komen maar dat zijn er maar twee geloof ik.
Maar wil ook nog een hoop van Frank Miller, heb Holy Terror van hem die is vrij nieuw maar The Dark Knight Returns enzo hebben ze ook mooie omnibussen van. En Sin CityMeestal wel gemakkelijk te verkrijgen.
Dus daarom begon ze te huilen en heeft jouw kaaslul geen liefde ontvangenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze keer mag je ze vertellen. Ben benieuwd
Ja, inderdaad. Hoe zij reageerde.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer wel voor Mono dat Tally niet echt hapte en zijn relletje daardoor een beetje mislukte.
Nah.. na douchen ben ik te moequote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik ging er vanuit dat je dat daarna sws nog wel zou doen.
Tijdens het douchen dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah.. na douchen ben ik te moe
Omdat ik naar de sportschool ben geweest?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus daarom begon ze te huilen en heeft jouw kaaslul geen liefde ontvangen [ afbeelding ]
Omdat je te lui bent om te douchen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik naar de sportschool ben geweest?
Mono vind ik soms wel grappig, alleen een beetje geforceerd vaak. Moira is gewoon een irritante wannabe Mono die daar nogal in faalt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hoe zij reageerde.![]()
Vind mono sowieso een mongool.
En dat wijf van 'm ook.
Frietje met wezen scoren zeker.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik naar de sportschool ben geweest?
Met wat? En nee zit nu aan mijn bakkie kwark.quote:
Ik echt totaal niet. En vaak ook gewoon debiel. En mja, godskolere, wat een wijf.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mono vind ik soms wel grappig, alleen een beetje geforceerd vaak. Moira is gewoon een irritante wannabe Mono die daar nogal in faalt.
Hoezo weet jij niet wat friet met is.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met wat? En nee zit nu aan mijn bakkie kwark.
En het is patat.
gr gr
Oh zo... weet ik welquote:Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo weet jij niet wat friet met is.
Het verschilt een beetje per titel, want zijn Spider-Man en Batman zijn weer heel anders getekend. Vind het wel vet op zich. 300 ziet er ook goed uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen Elektra Omnibus van Miller geloof ik, maar ik trek zijn stijl niet zo goed.
Het is zo blokkerig allemaal.
En hij is nogal een fascist
Nee. Sowieso een achterlijke discussie.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh zo... weet ik welMaar het is patat
Ben jij belg dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh zo... weet ik welMaar het is patat
quote:
Laat maar inddquote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Sowieso een achterlijke discussie.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met wat? En nee zit nu aan mijn bakkie kwark.
En het is patat.
gr gr
Waarom over beginnen en daarna backpeddlen.quote:
Howwkeee... Het is patat omdat het veel beter klinkt dan friet. Friet klinkt vlaams/belgs/frans in mijn oren.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Waarom over beginnen en daarna backpeddlen.
En patat klinkt alsof je een Haagse tokkie bent.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Howwkeee... Het is patat omdat het veel beter klinkt dan friet. Friet klinkt vlaams/belgs/frans in mijn oren.
Wat een treurnisquote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rot op man, ga maar achteraan in de rij staan.
Wel? Moet altijd meteen aan een belg denken als ik patat hoor " WILDE GEI PATTATEKE MENNEKE "quote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Howwkeee... Het is patat omdat het veel beter klinkt dan friet. Friet klinkt vlaams/belgs/frans in mijn oren.
Den Haag representquote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
En patat klinkt alsof je een Haagse tokkie bent.
WILDE GEI LEKKERE VLAMSE FRIETE MIEN JONG? Ken ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel? Moet altijd meteen aan een belg denken als ik patat hoor " WILDE GEI PATTATEKE MENNEKE "
Het is te merken dat FOK! je leven is.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
GC / Prijsfout Bol.com, #3
Deze fucking pauperige aasgierenEn dan ook nog eens dit soort posts erbij
[..]
Wat een treurnis
Haha madquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is te merken dat FOK! je leven is.
Ik heb de mijne ook weg gegeven. Waar al in een minuut 3 mensen die 'm vroegen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
GC / Prijsfout Bol.com, #3
Deze fucking pauperige aasgierenEn dan ook nog eens dit soort posts erbij
[..]
Wat een treurnis
Romantisch.quote:
VeerEli:quote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is te merken dat FOK! je leven is.
Zijn Spider-Man heb ik nooit gelezen, geloof ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het verschilt een beetje per titel, want zijn Spider-Man en Batman zijn weer heel anders getekend. Vind het wel vet op zich. 300 ziet er ook goed uit.
Ja ach, Warren Ellis is ook een apart figuurZijn ze uiteindelijk allemaal wel geloof ik.
Ben je IRL ook zo? Alles wat een ander zegt, zo serieus opvatten en dan huilie doen?quote:
Ik lift wel een puntzak voor je. ( fuck krio )quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Romantisch.En je weet dat ik zwak heb voor Brabo's.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
VeerEli:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 23.323 (gemiddeld 15 per dag)
Etsu:
aantal posts: 83.961 (gemiddeld 50 per dag)
Haha
Ssssssssstrikkkkeeee!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
VeerEli:
Etsu:
Haha
Waar doe ik huilie?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je IRL ook zo? Alles wat een ander zegt, zo serieus opvatten en dan huilie doen?
Hoop 't niet voor je.
Hahaha shiiiiquote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
VeerEli:
Etsu:
Haha
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik lift wel een puntzak voor je. ( fuck krio )
Waarom niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef richolio het volgende:
Etsu, waarom heb je Sawyer als je UI?
Die post valt niet echt op een andere manier te interpreteren hè.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]En wederom interpreteer je mijn post verkeerd. Ben je autistisch?
Wel als je FOK! niet zo serieus neemt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die post valt niet echt op een andere manier te interpreteren hè.
Ga nog even wat kortingscodes halen daar joh, schooibak.quote:
Ze zijn op. OP.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga nog even wat kortingscodes halen daar joh, schooibak.
Vindt hij alleen maar lekker waarschijnlijk.quote:
Beetje matig dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je FOK! niet zo serieus neemt.
Oke. Is dat een aanbod of ..?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh kut zeg. Maar ik heb er nog wel 1 voor je hoor
Geen adder. :s Durf gewoon eindelijk mijn liefde voor jou te uiten.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 adder onder het gras, te easy dit.
Misschien als je je pet nog iets verder achter op je hoofd doet, of in je nek leggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef richolio het volgende:
Ik luister hip hop, ben ik nu een neger?
Vermoedelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef richolio het volgende:
Ik luister hip hop, ben ik nu een neger?
Haha.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen adder. :s Durf gewoon eindelijk mijn liefde voor jou te uiten.
Ik mag jouw humor wel. Maar jou niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blij dat je er ook nog om kan lachen wheuehehe
Swag hebben heeft niets te maken met neger zijn of nietquote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien als je je pet nog iets verder achter op je hoofd doet, of in je nek leggen.
Ik ben zo bang, ik moet er misschien iets meer over opzoeken want ik weet niet wanneer je officieel een neger bentquote:
Auw, mijn hart. En ja, graag zelfs.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jouw humor wel. Maar jou niet.
Kan ik nu gaan?
Fijn! Fijne avond verder en kusje op je clitorisquote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Auw, mijn hart. En ja, graag zelfs.
Gewoon even langs de huisarts gaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Swag hebben heeft niets te maken met neger zijn of niet
[..]
Ik ben zo bang, ik moet er misschien iets meer over opzoeken want ik weet niet wanneer je officieel een neger bent
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn! Fijne avond verder en kusje op je clitoris
Moedervlek of kankerquote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef richolio het volgende:
Volgens mij zag ik al een zwart plekje op mijn arm gister
Hee sorry manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht dat jou niks werd gevraagd, BlauweTijger.
:s dan nietquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:09 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen doet ook super lief voor elkaar
Oh ik vond hem er mooi uitzien, maar kan die drukte wel hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn Spider-Man heb ik nooit gelezen, geloof ik.
300 vond ik bijna onleesbaar door de tekeningen. Niet mijn ding, ben ik bang.
Kan me even niks raars herinneren van Ellis.
Moet wel altijd lachen om Moore. Al die bizarre verhalen van hem
Weet niet wat ik raarder vond, Neonomicon of Lost Girls. Hij denkt in ieder geval veel te veel aan seks.
Ga douchen.quote:
Nasty.quote:
quote:
Wat?quote:
Je krijgt nog 1 kans.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Post jij eens iets dan. Ik weet trouwens veel beter dan dit hoor.
quote:
Sandman vind ik mooi getekend ja. Vooral die coverartiest. McKean. Geweldenaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik vond hem er mooi uitzien, maar kan die drukte wel hebben![]()
Vind The Sandman dus ook echt fantastisch getekend, compleet anders dan anders.
Heb nog een heel mooie van Coraline liggen, die is zooo vreemd op de een of andere manier omdat hij heel clean getekend is. Botst op de een of andere manier met het verhaal, maar positief.
Ja die kerelIn de V for Vendetta versie die ik heb zitten achterin nog wat extra's enzo, waaronder een aantal pagina's over een vrouw die verkracht wordt.
Had jij toch ook altijd wat op te zeiken.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis de andere boys die wel normale wijven konden posten
Wat is er mis met onze wijven?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Beetje jong wel.quote:
Klopt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had jij toch ook altijd wat op te zeiken.
Lelukquote:
Jaaaaaaa. Trouwens ROBO wat vond je van TVD episode??quote:Op maandag 27 januari 2014 22:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Kan wel leuke mannen voor je posten als je wil
Oké.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is net aan. Kan net, denk ik.
Hahaha wil Lost Girls lezen nuquote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sandman vind ik mooi getekend ja. Vooral die coverartiest. McKean. Geweldenaar.
Dat cleane heb ik met Mike Allred. Tekent meer jaren 60, Kirby achtig. Maar dan met moderne kleuren, apart wel.
V, die heb ik ook nog liggen. Al 2 jaar
In Lost Girls gaat het over 3 kinderen (Dorothee uit Wizard of Oz, Wendy uit Peter Pan en Alice van Alice in Wonderland) en over hun seksuele avonturen.
Echt, wtf
Zeg toch oké. Ga je wassen, je stinkt.quote:
Okequote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg toch oké. Ga je wassen, je stinkt.
Hoe heet die comedy waar zij in zit? Two broke girls ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik zal dit kind ook snoeihard in der vagijn rammen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |