Omdat ik naar de sportschool ben geweest?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus daarom begon ze te huilen en heeft jouw kaaslul geen liefde ontvangen [ afbeelding ]
Omdat je te lui bent om te douchen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik naar de sportschool ben geweest?
Mono vind ik soms wel grappig, alleen een beetje geforceerd vaak. Moira is gewoon een irritante wannabe Mono die daar nogal in faalt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hoe zij reageerde.![]()
Vind mono sowieso een mongool.
En dat wijf van 'm ook.
Frietje met wezen scoren zeker.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik naar de sportschool ben geweest?
Met wat? En nee zit nu aan mijn bakkie kwark.quote:
Ik echt totaal niet. En vaak ook gewoon debiel. En mja, godskolere, wat een wijf.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mono vind ik soms wel grappig, alleen een beetje geforceerd vaak. Moira is gewoon een irritante wannabe Mono die daar nogal in faalt.
Hoezo weet jij niet wat friet met is.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met wat? En nee zit nu aan mijn bakkie kwark.
En het is patat.
gr gr
Oh zo... weet ik welquote:Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo weet jij niet wat friet met is.
Het verschilt een beetje per titel, want zijn Spider-Man en Batman zijn weer heel anders getekend. Vind het wel vet op zich. 300 ziet er ook goed uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen Elektra Omnibus van Miller geloof ik, maar ik trek zijn stijl niet zo goed.
Het is zo blokkerig allemaal.
En hij is nogal een fascist
Nee. Sowieso een achterlijke discussie.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh zo... weet ik welMaar het is patat
Ben jij belg dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh zo... weet ik welMaar het is patat
quote:
Laat maar inddquote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Sowieso een achterlijke discussie.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met wat? En nee zit nu aan mijn bakkie kwark.
En het is patat.
gr gr
Waarom over beginnen en daarna backpeddlen.quote:
Howwkeee... Het is patat omdat het veel beter klinkt dan friet. Friet klinkt vlaams/belgs/frans in mijn oren.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Waarom over beginnen en daarna backpeddlen.
En patat klinkt alsof je een Haagse tokkie bent.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Howwkeee... Het is patat omdat het veel beter klinkt dan friet. Friet klinkt vlaams/belgs/frans in mijn oren.
Wat een treurnisquote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rot op man, ga maar achteraan in de rij staan.
Wel? Moet altijd meteen aan een belg denken als ik patat hoor " WILDE GEI PATTATEKE MENNEKE "quote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Howwkeee... Het is patat omdat het veel beter klinkt dan friet. Friet klinkt vlaams/belgs/frans in mijn oren.
Den Haag representquote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
En patat klinkt alsof je een Haagse tokkie bent.
WILDE GEI LEKKERE VLAMSE FRIETE MIEN JONG? Ken ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel? Moet altijd meteen aan een belg denken als ik patat hoor " WILDE GEI PATTATEKE MENNEKE "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |