Supertrots op jou.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde een gemene steek geven, maar niet gedaan, goed hè.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn ex had monster jopenEcht hele mooie
Heb je daar nog aan mogen zitten dan, of was jij echt haar speeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat nog wel gedaan...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je daar nog aan mogen zitten dan, of was jij echt haar speeltje?
The Unwritten en Transmetropolitan en nog iets van Warren Ellis kan even niet op de titel komen maar dat zijn er maar twee geloof ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die omnnibusen zijn erg leuk in de aanbieding.
Die van 1200 pagina's had ik nog geen 40 euro voor betaald, met een winkelprijs van 150.
Welke series moet je nog afmaken dan?
Ransaapquote:
Ben het met je eensch!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
FB / Tally
Ik heb dit topic dus helemaal gelezen en heb maar 1 conclusie:
ONZ.!!
![]()
![]()
Jankbakken.
Nu douchen en straks lekker slapen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahaha. Ja twijfel toch.. eerst fapje en dan douchen of geen fapje en nu douchen.
Fijn.quote:
Deze keer mag je ze vertellen. Ben benieuwdquote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er kwamen weer boze gemene gedachten in me op
Oh ik ging er vanuit dat je dat daarna sws nog wel zou doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom ontneem jij mij de fap?
Jammer wel voor Mono dat Tally niet echt hapte en zijn relletje daardoor een beetje mislukte.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Chloroform het volgende:
FB / Tally
Ik heb dit topic dus helemaal gelezen en heb maar 1 conclusie:
ONZ.!!
![]()
![]()
Jankbakken.
Ik heb alleen Elektra Omnibus van Miller geloof ik, maar ik trek zijn stijl niet zo goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
The Unwritten en Transmetropolitan en nog iets van Warren Ellis kan even niet op de titel komen maar dat zijn er maar twee geloof ik.
Maar wil ook nog een hoop van Frank Miller, heb Holy Terror van hem die is vrij nieuw maar The Dark Knight Returns enzo hebben ze ook mooie omnibussen van. En Sin CityMeestal wel gemakkelijk te verkrijgen.
Dus daarom begon ze te huilen en heeft jouw kaaslul geen liefde ontvangenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deze keer mag je ze vertellen. Ben benieuwd
Ja, inderdaad. Hoe zij reageerde.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer wel voor Mono dat Tally niet echt hapte en zijn relletje daardoor een beetje mislukte.
Nah.. na douchen ben ik te moequote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik ging er vanuit dat je dat daarna sws nog wel zou doen.
Tijdens het douchen dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah.. na douchen ben ik te moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |