Doel je op mij?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Pharkus het volgende:
Nieuwe gezichten in de SC, dat doet mijn autisme goed!
Ga ik nou nog een tagje krijgen omdat ik de KLB-verkiezingen gewonnen heb?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Pharkus het volgende:
Nieuwe gezichten in de SC, dat doet mijn autisme goed!
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb liefde voor iedereen behalve Spongeboss.
Je hebt geloof ik al een korting op je ban gehad, wat ik niet bespreek zie TT, overspeel je hand nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga ik nou nog een tagje krijgen omdat ik de KLB-verkiezingen gewonnen heb?
Ditquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb liefde voor iedereen behalve Spongeboss.
Wat.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga ik nou nog een tagje krijgen omdat ik de KLB-verkiezingen gewonnen heb?
Oké, ik hou al op.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt geloof ik al een korting op je ban gehad, wat ik niet bespreek zie TT, overspeel je hand niet
Omdat ze dat in onz wel hebben gekregen.quote:
Misschien is een andere fa lief genoegquote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ze dat in onz wel hebben gekregen.
Wat.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ze dat in onz wel hebben gekregen.
Nah, zoveel boeit het me niet. Moest er toevallig aan denken toen ik je zag posten.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien is een andere fa lief genoeg
Die omnnibusen zijn erg leuk in de aanbieding.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als het er echt veel zijn dan schiet het inderdaad niet op, maar bij een reeks van rond de 10 gaat nog wel. En vaak begin ik met een los volume om te kijken of het wat is, ook wel handig. Moet nog een aantal series afmaken welWat dat betreft is het prettiger om gewoon omnibussen te kopen.
1200 pagina'sneem je iig niet zomaar overal mee naartoe
;s:Squote:
Mijn ex had monster jopenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde een gemene steek geven, maar niet gedaan, goed hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |