Nein. Sideshowbobbie mede dankzij mij. En nu fix ik codes voor iemand anders.quote:
Muziek luisteren ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein. Sideshowbobbie dankzij mij. En nu fix ik codes voor iemand anders.![]()
Wat moet ik met zo'n ding?
Is dus al weg.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef eQuaL het volgende:
Iemand nog een code nodig? Heb er niets aan.
Stommerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nogmaals dank![]()
Sta nog open voor andere codes
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil mijn codes best ruilen (totale waarde 30 euro) met degene die dit voor mij besteld. http://www.bol.com/nl/p/god-bless-america/1002004013195588/ (Totale waarde 10 euro als je die gratis verzenden code toepast die is gegeven in het vorige topic). Voorwaarde is dat de blu-ray naar mijn adres wordt verzonden en met iDeal wordt afgerekend (zodat ik niet genaaid word).
Ik kan de codes ook de digitale prullenbak ingooien.
Ik zou je code willen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik zou er heel graag een willen, maar ik laat het wel voor andere FOK!ers die het echt heel erg nodig hebben.
In vorig topic zei je zelf dat jouw codes niet meer bruikbaar zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil mijn codes best ruilen (totale waarde 30 euro) met degene die dit voor mij besteld. http://www.bol.com/nl/p/god-bless-america/1002004013195588/ (Totale waarde 10 euro als je die gratis verzenden code toepast die is gegeven in het vorige topic). Voorwaarde is dat de blu-ray naar mijn adres wordt verzonden en met iDeal wordt afgerekend (zodat ik niet genaaid word).
Ik kan de codes ook de digitale prullenbak ingooien.
Nee, ik heb de codes van mijn account ontkoppeld en ze zijn weer perfect bruikbaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
In vorig topic zei je zelf dat jouw codes niet meer bruikbaar zijn
Serieus?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef n00b13 het volgende:
TS is zelf de grootste pijpneus. Hij bood me zelfs zijn kontje aan.
Hoe doe je dat, dan heb ik voor de Fokkertjes ook nog een code over.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik heb de codes van mijn account ontkoppeld en ze zijn weer perfect bruikbaar.
dalijk zeg je ook nog dat je me niet gedm't hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:42 schreef
DrNick het volgende:
Oh, ik ben TS
Neen, dat heb ik niet gedaan
Ik?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, dan heb ik voor de Fokkertjes ook nog een code over.
Gewoon code verwijderen ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef Yaros het volgende:
Ja, hoe koppel je de codes weer van je account af?
Dacht ik ook al. Staat geen kruisje naast oid.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Volgens mij is het onmogelijk om cadeaubonnen weer te verwijderen.
Mag ik ?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:51 schreef vigen98 het volgende:
Heb 2 codes en ik koop toch nooit wat bij bol.com
Maar jij hebt al een complete bij elkaar gespaard, al dan niet voor jezelf. Ik heb er nog niet eens 1quote:
Heb je pech.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een complete bij elkaar gespaard, al dan niet voor jezelf. Ik heb er nog niet eens 1
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Zhero het volgende:
Voor de mensen die willen ontkoppelen >
1. Klik in winkelwagentje op Verder naar bestellen
2. Klik dan op naar betalen
3. Vink de cadeaubon uit.
Kijk dat is goed om te wetenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Zhero het volgende:
Voor de mensen die willen ontkoppelen >
1. Klik in winkelwagentje op Verder naar bestellen
2. Klik dan op naar betalen
3. Vink de cadeaubon uit.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat je er meerdere op 1 headset gebruikt?
Dat kan jaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat je er meerdere op 1 headset gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Yaros het volgende:
Ik heb nog 5 codesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Yaros het volgende:
Ik heb nog 5 codesMag ik die dan als je ze kan ontkoppelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra ze eenmaal zijn ingevoerd wel ja helaas.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef eend112 het volgende:
had 4 losse bestellingen gedaan, dus 4 codes.. maar ik wil helemaal geen nieuwe koptelefoon
en zijn ze account gebonden?
[ afbeelding ]
Nope, werkt niet spijtig genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef gaiknietzeggen het volgende:
Ze kunnen wel ontbonden worden toch? Als dat lukt, mag ik ze dan hebben graag?
Rot op man, ga maar achteraan in de rij staan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef gaiknietzeggen het volgende:
Aaaai jammer, iemand anders nog wel een code over?
[/smeekmode]
16 posts. Hmm.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef gaiknietzeggen het volgende:
Aaaai jammer, iemand anders nog wel een code over?
[/smeekmode]
Nounouquote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rot op man, ga maar achteraan in de rij staan.
Nieuwwaarde: 200 euroquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)de=9999AA&distance=0
Vanaf het begin ook gewoon meteen hé, niet eens afwachten of je überhaupt wat krijgt
Nee joh, we zijn hier gezellig aan het blaten omdat iedereen al genoeg codes heeftquote:
18?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Zooooo 18 codes gehadbedankt mensen !!
ik heb nog nietsquote:Op maandag 27 januari 2014 21:01 schreef donald_dick het volgende:
oeii, als iemand ook nog een code of 2 voor mij over heeft, dan zou ik die graag willen
Jij hebt 18 individuele bestellingen geplaatst? My ass.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Zooooo 18 codes gehadbedankt mensen !!
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij hebt 18 individuele bestellingen geplaatst? My ass.
Oh oké, fair enoughquote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn hier gezellig aan het blaten omdat iedereen al genoeg codes heeft
Alleen geldig voor die koptelefoon, nergens anders voor. Beetje jammer.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef .PRISM het volgende:
Thanks (oorspronkelijke) TS, zie net dat ik ¤15,- waardebon heb gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Targaryen het volgende:
Aangezien ik net verneem dat ze te stacken zijn, ik geen zin heb om allemaal codes te verzamelen, bij deze een code die niet aan een account gelinkt is nogsucces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held, dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Targaryen het volgende:
Aangezien ik net verneem dat ze te stacken zijn, ik geen zin heb om allemaal codes te verzamelen, bij deze een code die niet aan een account gelinkt is nogsucces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al gekoppeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was 2 milliseconden eerder.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Targaryen het volgende:
Hoe dan? Ik heb m nergens voor gebruikt...![]()
Ik was te snelquote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Targaryen het volgende:
Hoe dan? Ik heb m nergens voor gebruikt...![]()
![]()
![]()
Je krijgt een code van 15 euro ter compensatie. Je kan er meerdere per bestelling gebruiken en nu is het hunten naar codes.quote:![]()
AHA!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je krijgt een code van 15 euro ter compensatie. Je kan er meerdere per bestelling gebruiken en nu is het hunten naar codes.
Kap jij btw eens met van die retevage snapchats sturen..Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Oh, jij staat ertussen?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
AHA!
Kap jij btw eens met van die retevage snapchats sturen..![]()
![]()
Nee. Ik heb niet besteld. Ik kwam pas vannochtend achter dit topic..quote:
WIE HEEFT ER CODES VOOR DOKTER NICK!!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Spread the wordquote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER CODES VOOR DOKTER NICK!!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
De door u ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het het account van iemand anders.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus wegquote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef conobram het volgende:
Nick ben je nog steeds niet binnen? Arme jongen is al de hele avond bezig...![]()
![]()
Zit je nog steeds op 3?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus weg![]()
Sorry manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus weg![]()
![]()
Serieus
Mensen op Twitter ook; Ey, heb jij er nog een?
Heb jij er ook een gehad, mag ik die?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ach, als het gratis is hequote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
Serieus
Mensen op Twitter ook; Ey, heb jij er nog een?
Heb jij er ook een gehad, mag ik die?![]()
![]()
Ga lachen als ze het weer annuleren omdat dat ook niet de bedoeling wasOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Ze hebben geen poot om op te staan nu. Het zijn cadeaubonnen, en geen kortingscoupons. Cadeaubonnen hebben geen limiet qua aantal per bestelling, en in de mail staat ook niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef eend112 het volgende:
Ga lachen als ze het weer annuleren omdat dat ook niet de bedoeling was![]()
Misschien dat er iets in de algemene voorwaarden staat?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze hebben geen poot om op te staan nu. Het zijn cadeaubonnen, en geen kortingscoupons. Cadeaubonnen hebben geen limiet qua aantal per bestelling, en in de mail staat ook niks.![]()
![]()
Volgens mij niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien dat er iets in de algemene voorwaarden staat?
Maareee, mensen, codes?![]()
![]()
Ja, achteraan aansluiten hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Maareee, mensen, codes?![]()
![]()
Voila.
BM-GEBAU-J4T1F-66ESVhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Haha ik maar denken dat jij em al hadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef DrNick het volgende:
De door u ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het het account van iemand anders.![]()
![]()
Raad eens wat ik dachtquote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha ik maar denken dat jij em al had![]()
![]()
Ik ook daarstraks en daardoor had jij hemquote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik moest ineens opnieuw inloggen![]()
![]()
2 codes wie het eerst is wint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Friday12 het volgende:
2 codes wie het eerst is wint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste gebruikt, dankje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben klaar!
![]()
Voor gratis, of hoeveel kost het je dan?quote:
Helaas lees ik dit nu allemaal pas, mijn oortjes zijn laatst gesneuveld, dus ik head wel nieuwe kunnen gebruiken![]()
Van die "had ik het maar eerder gelezen"topics.![]()
15 per code dat ding is 140e dus reken maar uitquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voor gratis, of hoeveel kost het je dan?
Helaas lees ik dit nu allemaal pas, mijn oortjes zijn laatst gesneuveld, dus ik head wel nieuwe kunnen gebruiken![]()
![]()
Voor hopelijk gratisquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
![]()
Ja zover was ik, maar hoeveel hij er al hadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
15 per code dat ding is 150e dus reken maar uit![]()
7quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja zover was ik, maar hoeveel hij er al had![]()
![]()
Ik kom uit op 4 euro totaalquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Van die "had ik het maar eerder gelezen"topics.
Heb een paar codes bij tweakers vandaan gehaald, één van een vriend, en heb de aanbieders op marktplaats een mailtje gestuurd, waardoor ik er 1 gratis kreeg![]()
![]()
Zit je f5 te smashen?quote:
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
"even"quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
Kut, ben ik even bezig met iets anders, zijn er 100 codes voor mn neus gekaapt![]()
![]()
Owja ik zit mobiel, nja heb toch zo'n ding niet nodig ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef boerenknul92 het volgende:
Ik heb er pas 2 dus kan er nog wel wat gebruiken![]()
Iemand die ze per dm kan sturen?Eén keer is anders ook prima hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef boerenknul92 het volgende:
Ik heb er pas twee, kan er nog wel wat gebruiken dus!
Iemand die zo lief is per privé bericht at te versturen?![]()
Hier staan ze op dezelfde pagina.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef boerenknul92 het volgende:
Nieuwe pagina, dacht dat het wel kon.Goed bedoeld.
![]()
De topics op Tweakers inzake dit onderwerp zijn dicht toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Houd tweakers ook in de gaten, en marktplaatsHeb ik er in totaal ook 3 vandaan.
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef boerenknul92 het volgende:
Vervelend voor je dan, hier niet.![]()
![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1543297/lastquote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
De topics op Tweakers inzake dit onderwerp zijn dicht toch?
Als er nog wat gepost gaat worden komt het hoogstwaarschijnlijk hier terecht.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef eQuaL het volgende:
Uiteindelijk toch een aantal mensen voor niets een peperdure hoofdtelefoon. Heerlijk ditBen heel benieuwd of Bol.com zich er nog uit gaat proberen te redden, of nu wel leveren voor 4 (
) euro
Ben nu dus ook nog 4 euro goedkoper uit
![]()
![]()
Ze moeten wel toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
InderdaadBen heel benieuwd of Bol.com zich er nog uit gaat proberen te redden, of nu wel leveren voor 4 (
) euro
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
InderdaadBen heel benieuwd of Bol.com zich er nog uit gaat proberen te redden, of nu wel leveren voor 4 (
) euro
dat is eigenlijk nog wel mooier
![]()
![]()
Het is geen bug. Staat er ergens "Maximaal één code per gebruiker"? Normaal krijg je immers wel zo'n meldingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Bewust gebruik maken van een bug in het systeem. Denk het niet![]()
![]()
Niks geen bug, ze hebben cadeaubonnen geleverd, die worden gewoon gebruikt zoals cadeaubonnen gebruikt kunnen wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Bewust gebruik maken van een bug in het systeem. Denk het nietLijkt me wel.quote:Echt hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]dat is eigenlijk nog wel mooier
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef boerenknul92 het volgende:
Bewust gebruik maken van een bug in het systeem. Denk het nietweet je wel waar je over praat eigenlijk?
![]()
Definiteer 'bug' aub.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef boerenknul92 het volgende:
Ja, hoezo? Het is gewoon zo.. Dit hoort niet te kunnen, nu zijn ze alsnog een lading aan koptelefoons kwijt.![]()
Dit is geen bug.quote:A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef boerenknul92 het volgende:
Breed begrip, maar om het simpel te houden voor jou: Een fout in het systeem, oftewel iets dat niet hoort. Bij Unibet zijn ze zelfs zo streng dat als je het niet meldt ze je inleg kunnen claimen.
En is Unibet vergelijkbaar met Bol.com? Nee.
Zijn er fouten in het systeem waardoor we nu frauderen? Nee.
Heeft Bol.com gezegd dat we maar 1 kortingscode kunnen gebruiken? Nee.
Heeft het systeem foutmeldingen weergegeven nadat we meerdere codes wilden gebruiken? Nee.
Heeft het systeem meerdere kortingscodes geaccepteerd? Ja.
Dus.
Je lult uit je nek.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 00:09:39 ]![]()
Wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
Haha best, succes met putjes schepen morgen![]()
![]()
Huh?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
![]()
De 5e die een werkende code via DM stuurt, kom ik bij langs.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
De 5e die een werkende code via DM stuurt, kom ik bij langs.Ga. Weg. Ik was eerst.
![]()
Godverdomme wat een klassequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
De 5e die een werkende code via DM stuurt, kom ik bij langs.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Doe geen moeite, ze zijn al van hun bed gelicht onderhandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef boerenknul92 het volgende:
Maar ik heb wat te bieden. Soort ruilen je weetquote:
Vandaar boerenknul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij denk vast dat hier een taakstraf op staatNee.quote:Ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar ik heb wat te bieden. Soort ruilen je weet![]()
Je mag zuigen, heb 5 codes liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar ik heb wat te bieden. Soort ruilen je weetOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef boerenknul92 het volgende:
''A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.'''
Je post dit, maar hier staat exact in dat dit dus ook een bug is. Damn idioot.![]()
![]()
![]()
Idioot, moet jij zeggen jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef boerenknul92 het volgende:
''A software bug is an error, flaw, failure, or fault in a computer program or system that causes it to produce an incorrect or unexpected result, or to behave in unintended ways. Most bugs arise from mistakes and errors made by people in either a program's source code or its design, or in frameworks and operating systems used by such programs, and a few are caused by compilers producing incorrect code.'''
Je post dit, maar hier staat exact in dat dit dus ook een bug is. Damn idioot.![]()
![]()
Eerst controle of ze het doen. DMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je mag zuigen, heb 5 codes liggen.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
hahahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Eerst controle of ze het doen. DMOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Eerst controle of ze het doen. DM![]()
![]()
hoerrrrrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar ik heb wat te bieden. Soort ruilen je weet![]()
Dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Eerst controle of ze het doen. DM![]()
![]()
Zelfs yvonne weet waar ik woon. Dus..quote:De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Hey, dan niet toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zelfs yvonne weet waar ik woon. Dus..Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
negeer die boerenpummel gewoon, duidelijk gevalletje van de tractor gevallen als kindOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
negeer die boerenpummel gewoon, duidelijk gevalletje van de tractor gevallen als kind![]()
![]()
Ach, wat vertier op de dinsdagnacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
negeer die boerenpummel gewoon, duidelijk gevalletje van de tractor gevallen als kind![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
negeer die boerenpummel gewoon, duidelijk gevalletje van de tractor gevallen als kind
Niet jij hoor dushi, jij bent gewoon een pijpsletje uit VMBO4quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef boerenknul92 het volgende:
[..]
En nog steeds werkloos zeker, natuurlijk.Ik ben nog bezig, tuurlijk heb ik alleen maar een bijbaantje. Debiel.
![]()
Ha, ik ben werkzaamquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef boerenknul92 het volgende:
[..]
En nog steeds werkloos zeker, natuurlijk.![]()
![]()
Fixquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niet jij hoor dushi, jij bent gewoon iemand uit MBO4De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Oh ok, geeft nietquote:
Hilarisch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef boerenknul92 het volgende:
Oke, jullie mogen mijn code hebben: BM-3V29Q-XVM3Y-N0OB5hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef boerenknul92 het volgende:
Oke, jullie mogen mijn code hebben: BM-3V29Q-XVM3Y-N0OB5
Jammer trouwens, ben drie topics te laat met inlezen. Wel tof dat anderen hun codes gewoon weggeven.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hihi, boerenknul92 is op zijn e-penertje gestapt. Zelfs online vindt niemand je aardig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef boerenknul92 het volgende:
Als ik nog 3 codes heb, ga ik heenKrijg je niet hier. Dus doeiiii.
![]()
!!!! Ik bied nu 5 euro per code !!!!!!Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Inderdaad, dank daarvoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer trouwens, ben drie topics te laat met inlezen. Wel tof dat anderen hun codes gewoon weggeven.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:24 schreef boerenknul92 het volgende:
Totaal artikelen (1) ¤ 139,00
Indicatie verzendkosten Gratis
Subtotaal¤ 139,00
Indicatie cadeaubon(nen) - ¤ 120,00
Totaal¤ 19,00
Nog maar 1tje![]()
![]()
Krijg je niet.
![]()
En users die claimen dat het een bug is terwijl het niet is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neenee, wij geven enkel aan aardige mensen. Niet aan verwaande users als jij.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 00:26:28 ]![]()
En users met zo'n belachelijke username.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
En users die claimen dat het een bug is terwijl het niet is.![]()
Het gaat er niet om wat bol.com vindt. Het gaat erom of het echt een fout is in het systeem, dus of het systeem foutmeldingen weergeeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef boerenknul92 het volgende:
Jeetje hoe dom kun je zijnTuurlijk is het een bug. Denk je dat bol.com dit normaal vindt?
![]()
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
He Henk, ben je aan het trollen?![]()
Het is geen bugquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef boerenknul92 het volgende:
Jeetje hoe dom kun je zijnTuurlijk is het een bug. Denk je dat bol.com dit normaal vindt?
Misschien dat de fout is gemaakt dat het cadeauboncodes in plaats van kortingscoupons zijn, maar om dat nou een bug te noemen
![]()
![]()
Dat is ook weer onzin. Een bug is niet per se een foutmelding...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat bol.com vindt. Het gaat erom of het echt een fout is in het systeem, dus of het systeem foutmeldingen weergeeft.![]()
kk skirr eigenlijk, ik ga van tussen uit. Succes ermeeOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
We blijven Hollanders he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef eend112 het volgende:
kk skirr eigenlijk, ik ga van tussen uit. Succes ermee![]()
Een bug is een fout in het systeem. In hoeverre kunnen we zien/merken dat het een fout is en het niet zo hoort?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is ook weer onzin. Een bug is niet per se een foutmelding...![]()
Het systeem werkt inderdaad gewoon naar behorenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een bug is een fout in het systeem. In hoeverre kunnen we zien/merken dat het een fout is en het niet zo hoort?![]()
![]()
Dat is natuurlijk redelijk subjectief, zolang het niet om gevallen gaat als ing rekeningen waar ineens 200.000.000 op stond.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een bug is een fout in het systeem. In hoeverre kunnen we zien/merken dat het een fout is en het niet zo hoort?![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk redelijk subjectief, zolang het niet om gevallen gaat als ing rekeningen waar ineens 200.000.000 op stond.![]()
![]()
Totaal artikelen (1) ¤ 139,00
Indicatie verzendkosten Gratis
Subtotaal¤ 139,00
Indicatie cadeaubon(nen) - ¤ 135,00
Totaal¤ 4,00
Toch nog redelijk snel voor elkaar gekregen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bol kan natuurlijk prima vinden dat dit een bug is, als het niet de bedoeling is dat men 10 codes gebruikt.quote:![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bol kan natuurlijk prima vinden dat dit een bug is, als het niet de bedoeling is dat men 10 codes gebruikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het is geen bugMisschien dat de fout is gemaakt dat het cadeauboncodes in plaats van kortingscoupons zijn, maar om dat nou een bug te noemen
![]()
Ik zit ook te denken, net ging het snel met die codes maar het begint nu later te worden. Als ik nu nog een uurtje blijf en dat ding kan doorverkopen voor misschien 80 euro? heb ik in een uurtje 80 euro verdiend, maarja zal nu weinig gepost worden nog denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef boerenknul92 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hoe IQ-loos jij bent.
Stel dat er nu alsnog 5.000 koptelefoons gratis de deur uitgaan door wat wij nu aan het doen zijn. Staat bol.com hier denk je achter? Natuurlijk niet, dit had nooit mogen gebeuren, dus is het een bug. Hoeft niet per se een systeemfout te zijn, kan ook nog niet ingevoerd zijn, wat wel zou moeten.Moet jij nodig zeggen wie IQ-loos is.
![]()
![]()
WO he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef boerenknul92 het volgende:
Dat zeg ik inderdaad, omdat het maar niet tot dat hersenloze koppie van jou doordringt.![]()
![]()
Bobbie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen met die kortingsbonnen een koptelefoon hebben gehaald.![]()
![]()
Het lijkt mij nou niet bepaalde een menselijke fout dat codes die bedoeld zijn voor 15 euro korting gestapeld kunnen worden. Dit lijkt mij echt een systeem fout.quote:![]()
Als er nog codes zijn graag
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Iemand heeft cadeaubon aangeklikt in plaats van kortingscoupon. Coupons zijn vaak 1 per bestelling, en cadeaubonnen onbeperkt. Lijkt me toch een menselijke fout.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het lijkt mij nou niet bepaalde een menselijke fout dat codes die bedoeld zijn voor 15 euro korting gestapeld kunnen worden. Dit lijkt mij echt een systeem fout.![]()
En ik geef 'Bobbie' als antwoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik stelde deze vraag meer algemeen.![]()
dat ligt er aan. Als je in het systeem bepaalde bandbreedtes instelt die een bevestiging vragen bij bepaalde prijzen, dan kan je dit voorkomen (als het een menselijke fout was en per ongeluk ging).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een bug is een fout in het systeem. In hoeverre kunnen we zien/merken dat het een fout is en het niet zo hoort?
Het kan echter ook gewoon een systeemfout zijn ofzo. We zullen het nooit weten.
Ik ga er van uit dat alle grote shops wel wat routines hebben ingebouwd om dit te voorkomen. Dan alsnog kan er iets tussendoor glippen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik heb er ook 1 besteld voor 4 euro.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik stelde deze vraag meer algemeen.![]()
Dus wat denk je dat het is? Een bug of dat het gewoon kan en dus mensen met 10 kortingscodes een koptelefoon twv 140 euro voor 4 euro kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat ligt er aan. Als je in het systeem bepaalde bandbreedtes instelt die een bevestiging vragen bij bepaalde prijzen, dan kan je dit voorkomen (als het een menselijke fout was en per ongeluk ging).
Het kan echter ook gewoon een systeemfout zijn ofzo. We zullen het nooit weten.
Ik ga er van uit dat alle grote shops wel wat routines hebben ingebouwd om dit te voorkomen. Dan alsnog kan er iets tussendoor glippen.
Ik bedoel maar:
Ik heb vroeger ook wel eens een DVD box twv 50 euro besteld en had mijn cadeaubonnen ingeleverd en kreeg het gewoon zonder iets voor te dokken.
Weet niet of cadeaubonnen vergelijkbaar zijn met kortingscodes.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 00:40:38 ]![]()
Kom nou ets, je snapt hopelijk zelf toch ook wel dat het de bedoeling was om 15 euro korting te geven, niet 1 op de 10 mensen een gratis koptelefoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wat denk je dat het is? Een bug of dat het gewoon kan en dus mensen met 20 kortingscodes een koptelefoon twv 140 euro voor 4 euro kunnen krijgen?
Ik bedoel maar:
Ik heb vroeger ook wel eens een DVD box twv 50 euro besteld en had mijn cadeaubonnen ingeleverd en kreeg het gewoon zonder iets voor te dokken.
Weet niet of cadeaubonnen vergelijkbaar zijn met kortingscodes.![]()
Nah. Ik denk dat ze niet achterlijk zijn. Ze hadden dit ver van te voren kunnen voorzien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom nou ets, je snapt hopelijk zelf toch ook wel dat het de bedoeling was om 15 euro korting te geven, niet 1 op de 10 mensen een gratis koptelefoon.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: