Maar jij hebt al een complete bij elkaar gespaard, al dan niet voor jezelf. Ik heb er nog niet eens 1quote:
Heb je pech.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een complete bij elkaar gespaard, al dan niet voor jezelf. Ik heb er nog niet eens 1
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Zhero het volgende:
Voor de mensen die willen ontkoppelen >
1. Klik in winkelwagentje op Verder naar bestellen
2. Klik dan op naar betalen
3. Vink de cadeaubon uit.
Kijk dat is goed om te wetenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Zhero het volgende:
Voor de mensen die willen ontkoppelen >
1. Klik in winkelwagentje op Verder naar bestellen
2. Klik dan op naar betalen
3. Vink de cadeaubon uit.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat je er meerdere op 1 headset gebruikt?
Dat kan jaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat je er meerdere op 1 headset gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Yaros het volgende:
Ik heb nog 5 codesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Yaros het volgende:
Ik heb nog 5 codesMag ik die dan als je ze kan ontkoppelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra ze eenmaal zijn ingevoerd wel ja helaas.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef eend112 het volgende:
had 4 losse bestellingen gedaan, dus 4 codes.. maar ik wil helemaal geen nieuwe koptelefoon
en zijn ze account gebonden?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |