Wel als je FOK! niet zo serieus neemt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die post valt niet echt op een andere manier te interpreteren hè.
Ga nog even wat kortingscodes halen daar joh, schooibak.quote:
Ze zijn op. OP.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga nog even wat kortingscodes halen daar joh, schooibak.
Vindt hij alleen maar lekker waarschijnlijk.quote:
Beetje matig dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je FOK! niet zo serieus neemt.
Oke. Is dat een aanbod of ..?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh kut zeg. Maar ik heb er nog wel 1 voor je hoor
Geen adder. :s Durf gewoon eindelijk mijn liefde voor jou te uiten.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 adder onder het gras, te easy dit.
Misschien als je je pet nog iets verder achter op je hoofd doet, of in je nek leggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef richolio het volgende:
Ik luister hip hop, ben ik nu een neger?
Vermoedelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef richolio het volgende:
Ik luister hip hop, ben ik nu een neger?
Haha.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen adder. :s Durf gewoon eindelijk mijn liefde voor jou te uiten.
Ik mag jouw humor wel. Maar jou niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blij dat je er ook nog om kan lachen wheuehehe
Swag hebben heeft niets te maken met neger zijn of nietquote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien als je je pet nog iets verder achter op je hoofd doet, of in je nek leggen.
Ik ben zo bang, ik moet er misschien iets meer over opzoeken want ik weet niet wanneer je officieel een neger bentquote:
Auw, mijn hart. En ja, graag zelfs.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jouw humor wel. Maar jou niet.
Kan ik nu gaan?
Fijn! Fijne avond verder en kusje op je clitorisquote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Auw, mijn hart. En ja, graag zelfs.
Gewoon even langs de huisarts gaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Swag hebben heeft niets te maken met neger zijn of niet
[..]
Ik ben zo bang, ik moet er misschien iets meer over opzoeken want ik weet niet wanneer je officieel een neger bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |