ok mang rustigquote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je gaat zelf maar zoeken, ben je bitch niet.
Je gaat zelf maar zoeken, deadprez is mijn bitch, niet de jouwe.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je gaat zelf maar zoeken, deadprez is mijn bitch, niet de jouwe.
Sssssj zeg nou niet :$ dadelijk geloven ze het niet meerquote:
Ja mij maakt het op zich niet zo heel veel uit, ligt een beetje aan het soort boek. Toen ik de eerste volumes kocht waren ze bij Forbidden Planet alleen in die oude paperbacks te krijgen dus moet ik ze allemaal in die vorm kopen. Meestal hardcover als het gewoon een graphic novel is, geen reeks. Vaak is het lastig ze anders allemaal bij elkaar te krijgen met dezelfde cover. Is nu al niet te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd liever hardcovers omdat die mooier zijn.
Maar ik zat te kijken en je hebt de oude softcovers, de nieuwe softcovers, de hardcovers, de absolute, de annotated en de omnibus. Vroeg me af of de hardcover het geld waard was.
Ik heb wel Sandman The Dream Hunters in hardcover, maar die is niet superkwaliteit.
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / [BlauweTijgers gebleekte anus SC]
Ga eens weg met die kutmuziek.quote:
Niet geluisterd, maar zag Qlimax staan, dus moet wel aids zijn.quote:
Qlimaxquote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet geluisterd, maar zag Qlimax staan, dus moet wel aids zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op hardstyle. Wat is deze?
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon troep.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op hardstyle. Wat is deze?
[ afbeelding ]
Oh shitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]in dat topic is half KLB geband dus sssshhh!!
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als heel de KLB-sc klaar is met je moeder, dan is het pas een troep
wat zeg jij over mijn moeder tozzz ik klap jequote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als heel de KLB-sc klaar is met je moeder, dan is het pas een troep
KOM VECHTEN DANquote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zeg jij over mijn moeder tozzz ik klap je
ok morgen 3 uur op de schoolpleintjequote:
Ik denk dat ik maar economisch ga kijken, dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mij maakt het op zich niet zo heel veel uit, ligt een beetje aan het soort boek. Toen ik de eerste volumes kocht waren ze bij Forbidden Planet alleen in die oude paperbacks te krijgen dus moet ik ze allemaal in die vorm kopen. Meestal hardcover als het gewoon een graphic novel is, geen reeks. Vaak is het lastig ze anders allemaal bij elkaar te krijgen met dezelfde cover. Is nu al niet te doen.
Eigenlijk ben ik bang geworden.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ok morgen 3 uur op de schoolpleintje
Nee daar is het nu te laat voor.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik bang geworden.
Vrienden?
Wa?quote:
Mortaxx is ook bang voor mij.quote:
Opa heeft dat al verpestquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Wat doet hij dan behalve dat slotje daarnet?
Kun je me een link in dm sturen? Dan kan ik iig 9 nog in de originele softcover bestellenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar economisch ga kijken, dan.
De 5 Absolute delen zijn 65 per stuk. 325 euro, aan de prijzige kant.
De 2 omnibussen zijn 105 per stuk, dus 210 totaal.
De rest staat niet compleet op de site en prijzen variabel. Originele softcovers heeft hij alleen nog 2,3,4,6,7 en 9.
Nieuwe softcovers 2-10.
Hardcovers 5,6,9 en 10.
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolpleinquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Wat doet hij dan behalve dat slotje daarnet?
Sowieso vechtenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolplein
Als je je lunchgeld geeft laat ik je met rust mattie.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolplein
Houdoe.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke broeders, papi gaat trainen.
gr gr
Ja en dan wekelijks blijven betalen zekerquote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je je lunchgeld geeft laat ik je met rust mattie.
Natuurlijk, komt er aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je me een link in dm sturen? Dan kan ik iig 9 nog in de originele softcover bestellen![]()
Maar dat bedoel ik dus, het schiet gewoon niet op. Vind als je ze in volumes koopt het formaat altijd gewoon ideaal, als je hem in 2 omnibussen koopt heb je 2 boeken van 845928290 pagina's ofzo is ook niet echt handig.
laturquote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke broeders, papi gaat trainen.
gr gr
Hi ha ho.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax kampioen.
Sorry door die sig kan ik het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |